New Posts New Posts RSS Feed - Pomoc/savjet
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Pomoc/savjet

 Post Reply Post Reply
Author
BananaGo View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ


Joined: 26 Travanj 2018
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote BananaGo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Pomoc/savjet
    Posted: 26 Travanj 2018 at 14:37
Pozdrav svima,
 
imam 21 godinu,visok 189 centimetara,tezak 88 kilograma. Aktivan citav zivot,vecinom nogomet i tenis,vec 6 mjeseci idem u teretanu, Tjedni program treninga: Ponedeljak – ruke (Biceps/Triceps)
                                                         Utorak – noge(Kvadriceps, zadnja loža, gluteus)
                                                                            Srijeda-odmor
                                                                            Četvrtak – prsa
                                                         Petak – leđa
                                                         Subota-ramena
                                                         Nedjelja-odmor
S tim da danima odmora,doma radim trbusnjake(45 min.). Cardio ubacujem ponekad.
Na prehranu pazim maksimalno koliko mogu,znaci pretezno proteinska prehrana svaki dan(riba,piletina,jaja,mladi sir...),voće i povrće naravno. Whey protein poslije svakog treninga i pred spavanje. 
Prilicno sam zadovoljan svojim trenutnim izgledom,ali bi zelio zadrzati svoju trenutnu 'velicinu' i masu,s tim da bi volio istaknuti misice prsa,ramena i trbusne. Ne svidja mi se napumpan i nabildan izgled,posebno ne masivne ruke. Pa bi trebao savjet,kako nastaviti trenirati,da bi dodatno isticao misice,ali zadrzao sadasnju masu(niti mršao,niti debljao se). Nadam se me razumijete,jer stvarno ne znam kako se izraziti. 
Najblize onome sto zelim je izgled Michael Jordana jr.-a iz Black Panthera,eto da vam slikovito objasnim. 
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9269
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Travanj 2018 at 08:48

Ako si prilično zadovoljan svojim trenutnim izgledom i ne biš htio nešto drastično mijenjati dovoljno je samo da nastaviš sa treningom kojeg radiš (ako ti odgovara ovakav sistem treninga mada ga je dobro tu i tamo i promijeniti), i trudiš se da napreduješ u vježbama (kroz veće težine, više ponavljanja, bolju izvedbu vježbe itd.) Kad istakneš ono što želiš, samo održavaj to što radiš. btw. na kojem rangu ponavljanja si uglavnom? 1-5, 6-8, 10-12, oko 15? Mijenjaš li to po nekim fazama?

Prehrana će ti regulirati drugi dio. Ukoliko ne želiš ni masu ni def., znači da trebaš održavati ravnotežu, odnosno jesti otprilike energetski kao sada kada stojiš na istome, jedino možda malo pojačati određene namirnice ako biš malo poradio na isticanju tih dijelova, no čak vjerujem da bi tu dobar, ciljani trening trebao odraditi glavni posao.

Ovdje vidim proteinske namirnice samo, kako stojiš sa UH-ima?

I što radiš 45 min sa trbuhom?





Edited by Gym_girl - 27 Travanj 2018 at 08:51
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
PN Certified Coach

e-mail: [email protected]

www.instagram.com/me_better365/

Back to Top
BananaGo View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ


Joined: 26 Travanj 2018
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote BananaGo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Travanj 2018 at 11:10
Od UH svakodnevno riža(basmati,nju obožavam),ujutro zobene ili musli,za rucak tjestenina,svakodnevno i bananaBig smile
A s trbuhom radim svasta,pretezno one osnovne vjezbe sa malo vise ponavljanja..

Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9269
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Travanj 2018 at 16:41

Odlično što se UH-a tiče, nadam se da je i povrće jednako zastupljeno ;)

Teško je ovako reći da li ima prostora za neke korekcije jer ne znamo kako svi ti obroci točno izgledaju niti koje su količine hrane. Možda ćeš morati nešto dizati (UH,P,M) ako dobar trening ne odradi svoje sa ovim režimom kojeg imaš ali to ćeš vidjeti putem. Nisi mi odgovorio na pitanje o ponavljanjima koje radiš pa nemam baš neku predožbu treninga ....

....uglavnom nemam baš predodžbu ničega LOL osim da vjerojatno jedeš blizu onog što biš trebao i treniraš koliko tolko dobro kad si prilično zadovoljan, malo previše gubiš vrijeme na taj trbuh, a za ostalo ako želiš i ne budeš imao rezultate s ovih par mikro savjeta napiši malo konkretnije pa ćemo uskočit di treba sa nekom korekcijom Wink Ovako malo lovim u mutnom.



"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
PN Certified Coach

e-mail: [email protected]

www.instagram.com/me_better365/

Back to Top
CeLe111 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 06 Listopad 2015
Status: Offline
Points: 370
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote CeLe111 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Travanj 2018 at 06:32
Bok, mozes stavit i slike (s prekrivenim licem ako hoces), da vidimo kako izgledas.. i napisat detalje koje je gymka pitala, da bi ti mogli dat konkretnije savjete..

Takoder sto se tice treninga, koliko serija, ponavljanja, kakva opterecenja koristis..
U unosu hrane, znas li koliko jedes, kakav ti je unos kalorija (makrountrijenata?)
Online Mentor:
Nutricionizam/trening, misicna masa/mrsavljenje.
Stalni pristup i motivacijska podrska.
Rad temeljim na hrpi zadov. klijenata i uspjesnim transformacijama!
http://www.fgfitness.uk
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.