New Posts New Posts RSS Feed - Pomoc pri spravama i vjezbama u teretani
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Pomoc pri spravama i vjezbama u teretani

 Post Reply Post Reply
Author
laac View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 27 Kolovoz 2007
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 25
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote laac Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Pomoc pri spravama i vjezbama u teretani
    Posted: 27 Kolovoz 2007 at 18:27
Evo ovako, u teretanu sam poceo ici prije 2 tjedna iz jednostavnog razloga, jer mi je postalo dosadno kod kuce pa sam htjeo sto bolje iskoristit slobodno vrijeme.

Posto sam pocetnik u teretani  i jos nemam dovoljno iskustva s spravama i vjezbama molio bih vas neki savjet ( s kojim tezinama da pocnem, koliko serija dnevno, koliko puta tjedno da idem u teretanu......)
Prvi dan mi je instuktor objasnio sve radnje i vjezbe koje mogu raditi i kako da ih radim, ali da bi me svakodnevno upucivao u radnje moram ga  jos dodatno placatit sto mi bas i nije na ruku.
Trenutno imam 90 kg, š85 cm, takodjer bi  htjeo bi skinit i koji kilogram  pa eto svaki savjet je dobrodosao
the mystery of life isn't problem to solve but reality to experience.
Back to Top
Theia View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 27 Studeni 2006
Location: Croatia
Status: Offline
Points: 1648
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Theia Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Kolovoz 2007 at 20:57
 Ovaj site ti ima odlicne clanke i o vjezbanju i o prehrani pa prije svega ti preporucam da ga malo "procesljas".
Back to Top
just_a_girl View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 13 Veljaca 2007
Location: Croatia
Status: Offline
Points: 235
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote just_a_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Kolovoz 2007 at 23:12