New Posts New Posts RSS Feed - Podizanje muških sisa
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Podizanje muških sisa

 Post Reply Post Reply Page  <1 11121314>
Author
Novak-44 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 08 Srpanj 2019
Status: Offline
Points: 135
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Novak-44 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Ožujak 2020 at 20:49
Svaki dan sa kreatinom ujutro i obavezno prije i poslije treninga,sa prehranom sam zadovoljan u glavi i tijelu,nisam išao za tim da brojim za održavanje ili nešto bitno mi je masu dobit.Po meni sam ili na održavanju ili u laganom suficitu,jedem tri puta dnevno,piletina,govedina,posni,panceta,jaja,tuna,salata,ne ubijam se pojedem kolko mi je dovoljno.Možda pretjerujem sa umjetnim proteinima pa mi ni ne stane toliko krute hrane.od utorka ubacujem po jednu jednoručnu vježbu uza sve ovo što mi piše na programu.
Back to Top
Justanyone View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu


Joined: 30 Studeni 2016
Status: Offline
Points: 493
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Justanyone Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Ožujak 2020 at 09:48
Možda bi ti bilo dobro izabrat cca 2-3 vježbe po mišićnoj skupini,pa malo mijenjat, radije nego da strpaš 5 vježbi za prsa ili leđa u isti trening. Pa jednom radiš bench i razvlačenje, drugi put floor press i kosi bench.....Svaki dan sa kreatinom ujutro i obavezno prije i poslije treninga Jesam ja dobro shvatila da su ovo na kraju 3 mjerice wheya sa kreatinom dnevno? Ako jesam, to je... poprilično. Nije ni čudno da ti vaga divlja. Možda da ipak probaš nešto od toga zamijenit konkretnom hranom?
Back to Top
Novak-44 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 08 Srpanj 2019
Status: Offline
Points: 135
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Novak-44 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Ožujak 2020 at 10:01
Ne,ne,kreatin je samo jednom dnevno 5 mg,u dane odmora odmah ujutro,a u dane treninga poslije treninga,shvatio sam da tih umjetnih uzimam previše(jutros napuhan ko žaba),ne brojim ih ali prehrana je dobra ali sam manje gladan i nemogu toliko krute hrane pojesti.Imam jednu molbu ako ti se da da mi u ovaj program ubaciš to što si sada rekla? Nema mi tko😪,da do ljeta mogu uspravan na plažu😊,a ne da se krivim ko upitnik.
Back to Top
Novak-44 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 08 Srpanj 2019
Status: Offline
Points: 135
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Novak-44 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Ožujak 2020 at 10:04
Floor pres sa bućicama?
Back to Top
Justanyone View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu


Joined: 30 Studeni 2016
Status: Offline
Points: 493
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Justanyone Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Ožujak 2020 at 10:51
Da, sa bučicama. Ja bi umjesto povlačenja na latu iza glave stavila jednoručno veslanje. Ne vidim što će ti dvije takve varijante iste vježbe. E sad. Taj floor press bi nekad stavila umjesto ravnog bencha. Kažeš da ne možeš toliko krute hrane pojesti, a na masu bi. Možda da probaš neko malo masnije meso umjesto wheya ili smanjiti malo te proteine,pa povećati UH ili masnoće? Imaš od orašastih do raznog voća, tako ne bi imao osjećaj da jedeš puno, a dobio bi nutrijenata i energije koja ti treba. O manjoj nadutosti da ne govorimo.
Back to Top
Novak-44 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 08 Srpanj 2019
Status: Offline
Points: 135
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Novak-44 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Ožujak 2020 at 11:02
Da cilj je mišićna masa ili razlivanje ovog masnog tkiva.Za hranu kužim i držati ću se toga.ali za trening si me totalno zbunila,trebam ojačati tu desnu ruku i trening će napredovati.Možeš mi za svaku skupinu napisati što da radim dodatno i ja ću te poslušati ovako sam zbunjen,tebi Vama vjerujem jer ste me spasili kod prehrane,,da Vas nisam slušao u ludnici bi završio.Hvala 😊
Back to Top
Novak-44 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 08 Srpanj 2019
Status: Offline
Points: 135
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Novak-44 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Ožujak 2020 at 11:12
Ovako sam zbunjen,chest press,scotova sprava,letenje,znam da ispadam gotovan ali,nrmam vremana to sve proučavati(familijs),inače sam discipliniran u gymu i radim kako mi je Iver rekao ali sad je neka prekretnica a ti se kužiš,bio bih zahvalan❤
Back to Top
Justanyone View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu


Joined: 30 Studeni 2016
Status: Offline
Points: 493
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Justanyone Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Ožujak 2020 at 11:29
Ne moraš ništa proučavati. Imaš program, ne? Dakle, ako ti piše u programu, leđa:
1. Lat pulldown ispred glave 3x12-15
2.Lat pulldown iza glave 3x12-15=jednoručno veslanje 3x12-15
3. Lat pulley ili veslanje na spravi 3x12-15
4. Hiperekstenzija 3x12-15
Ja bi radila sve po progreamu, samo umjesto Lat pulldown iza glave radila jednoručno veslanje bučicom. Isto 3x12-14

Ako za prsa piše:
1. Ravni bench/Kosi bench 3x12-15=Nekad floor press ili mašina 3x12-15
2. Sklekovi
3. Razvlačenja 3x12-15
Ja bi nekad umjesto ravnog bencha ubacila floor press. I radila možda jednom pa drugom rukom. Nekima tako zna bit lakše, možeš probat pa vidjet paše li ti. Nekad bi umjesto obje te vježbe stavila spravu za chest press, pa nju radila uz recimo kosi bench 3x12-15, a umjesto ravnog. Kužiš?
Scottov pregib bi radila umjesto jednoručnog stojećeg pregiba. Kužiš što hoću reći?
Back to Top
Novak-44 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 08 Srpanj 2019
Status: Offline
Points: 135
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Novak-44 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Ožujak 2020 at 11:43
Mislim da da ,i da će tako ojačati desna ruka? Napravit ću tako.
Back to Top
Novak-44 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 08 Srpanj 2019
Status: Offline
Points: 135
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Novak-44 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Ožujak 2020 at 11:47
Mašina za prsa svaka ruka posebno?
Back to Top
Justanyone View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu


Joined: 30 Studeni 2016
Status: Offline
Points: 493
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Justanyone Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Ožujak 2020 at 12:25
Da, zato sam i rekla tu mašinu. Na njoj možeš svaku ruku posebno. Probaj, pa vidi nakon par tjedana.
Back to Top
Novak-44 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 08 Srpanj 2019
Status: Offline
Points: 135
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Novak-44 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Ožujak 2020 at 12:36
Scotov pregib je ono što se nasloniš prsima? Isto bučicama?
Back to Top
Justanyone View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu


Joined: 30 Studeni 2016
Status: Offline
Points: 493
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Justanyone Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Ožujak 2020 at 12:53
Da. Čisto malo za promjenu, ako hoćeš, iako za biceps već imaš jednoručne vježbe
Back to Top
Novak-44 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 08 Srpanj 2019
Status: Offline
Points: 135
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Novak-44 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Ožujak 2020 at 14:01
Hvala puno,čujemo se.
Back to Top
Justanyone View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu


Joined: 30 Studeni 2016
Status: Offline
Points: 493
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Justanyone Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Ožujak 2020 at 14:21
Ništa, sretno :)
Back to Top
Novak-44 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 08 Srpanj 2019
Status: Offline
Points: 135
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Novak-44 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Ožujak 2020 at 23:48
Poštovanje sitra mi zatvaraju gym😪,postoji li kakav link za treninge kod kuće sa gumom medium a što se tiče mog programa.Našao sam za sve osim za prssa .Hvala
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 11121314>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.