New Posts New Posts RSS Feed - Podizanje muških sisa
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Podizanje muških sisa

 Post Reply Post Reply Page  123 11>
Author
Novak-44 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 08 Srpanj 2019
Status: Offline
Points: 110
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Novak-44 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Podizanje muških sisa
    Posted: 11 Kolovoz 2019 at 16:10
Pozdrav kako da podignem sise,nov sam u teretani 2 mjeseca,grudi su u obujmu tri centimetra manje ali desna visi.Šta da napravim ili se neće ni dignuti.Poslao bih fotku ali neznam kako.
Lp
Back to Top
Novak-44 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 08 Srpanj 2019
Status: Offline
Points: 110
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Novak-44 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Rujan 2019 at 10:28
Ima li tko za odgovor.
Back to Top
Ria View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ


Joined: 27 Sijecanj 2014
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ria Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Rujan 2019 at 00:47
Možeš li dati više informacija o sebi (visina, težina, mjere, bf ako znaš)? Imaš li nekih zdravstvenih problema? Kako ti izgleda program treninga i prehrana? Koji su ciljevi koje želiš postići? Da li je bilo možda nekih većih gubitaka kg?
Back to Top
Novak-44 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 08 Srpanj 2019
Status: Offline
Points: 110
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Novak-44 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Rujan 2019 at 09:52
Imam 44 godine,180,83,84,kg,radim tri mjeseca početnički program,nemam zdravstvenih problema,cilj mi je učvrsnuti geudi.prehrana ujutri zobene,puno proteina,u hrani i whey.u obujmu sam smanjio grudi 3 cm.bilo je oscilacija kroz život u kilaži od 75 do 120 kg.napominjem da sam sise imao i kada sam igrao vaterpolo i bio u top formi ali nisu visile.
Back to Top
Novak-44 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 08 Srpanj 2019
Status: Offline
Points: 110
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Novak-44 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Rujan 2019 at 10:21
I ako Vam se da,molio bi Vas da odete na post bazalni metabolizam i skidanje masti,uništit će me ova oscilacija u težini tamo sam bolje opisao svoje probleme i tamo je opširno napisano svve o memi.Hvala od ❤
Back to Top
Ria View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ


Joined: 27 Sijecanj 2014
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ria Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Rujan 2019 at 14:09
Kako točno izgleda taj početnički program (vježbe, broj serija i ponavljanja, opterećenje)? Vjerojatno bi trebalo mijenjati nešto. I nema potrebe za obraćanjem sa Vi, ja sam tek u 26. godini haha

Pročitala sam tamo sve, dobro su ti napisali ugl, prehrana mora biti raznovrsna, nisu kalorije najbitnije, bitno je i iz kakvih izvora dolaze. Nisam sigurna ni da jedeš dovoljno s obzirom na aktivnost, često ljudi unose premalo kalorija jer se boje jesti zbog brojke na vagi pa je i napredak loš. Sigurno unosim 2500-3000 kalorija, kad su teži treninzi i više, a nikad ne brojim nego znam što mi treba i kad da mogu normalno funkcionirati, a visoka sam 173 i imam 67 kg. I san je svakako bitan za oporavak od treninga. Napisao si tamo da nemaš gdje ubaciti kardio jer ti fali dan oporavka onda pa možeš nakon treninga s utezima pola sata dva puta tjedno.

S obzirom na tvoju kilažu smatram da ti fali mišićne mase, ne znam ovako bez slike da li imaš možda i viška kože, a s tom kilažom možeš izgledati puno bolje ako se riješiš masti i nabaciš mišića što je svakako moguće, pa i da dobiješ koju kilu više, a da je riječ o mišićnoj masi izgledat ćeš puno bolje nego sada. Nemoj da ti vaga bude mjerilo. Moj zaručnik je visok 195, a ima 115 kg i nema viška masti, on je završio KIF. Tako da mislim da se previše fokusiraš na vagu, umjesto da više pažnje obratiš na prehranu i napredak u treningu.

Edited by Ria - 14 Rujan 2019 at 14:10
Back to Top
Novak-44 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 08 Srpanj 2019
Status: Offline
Points: 110
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Novak-44 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Rujan 2019 at 17:41
Hvala,treninzi su bili tri puta tjedno,prsa benc 3puta 10 kom,razvlačenje,ramena,leđa,noge,trbuh,sve u jednom treningu dizanje do maksimuma koji mogu podignuti,na benchu sam najslabiji 22,5 kg,maksimum ,od dećeg tjedna imam novi program;1.dan prsa,biceps i trbuh,2.dan,leđa,triceps i trbuh,3.dan ramena,noge i trbuh,e sad da zbog osciliranja u težini imam i viška kože na torzu,noge su u redu,mislim da mi je prehrana uravnotežena,nema juk food-a,slatkog i tako.kako.Brojim kalore ponekad ali mi seto ponekad čini i da je to malo,zna mi se desiti na poslu ože ako nisam u deficitu? Kako da poboljšam taj bench jer imam opeklinu na desnoj ruci pa se tu ni biceps ne vidi niti će se ikad vidjeti.Gdje griješim.Molim savjet.Hvala
Back to Top
Novak-44 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 08 Srpanj 2019
Status: Offline
Points: 110
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Novak-44 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Rujan 2019 at 17:47
Hvala,treninzi su bili tri puta tjedno,prsa benc 3puta 10 kom,razvlačenje,ramena,leđa,noge,trbuh,sve u jednom treningu dizanje do maksimuma koji mogu podignuti,na benchu sam najslabiji 22,5 kg,maksimum ,od dećeg tjedna imam novi program;1.dan prsa,biceps i trbuh,2.dan,leđa,triceps i trbuh,3.dan ramena,noge i trbuh,e sad da zbog osciliranja u težini imam i viška kože na torzu,noge su u redu,mislim da mi je prehrana uravnotežena,nema juk food-a,slatkog i tako.kako.Brojim kalorije, ali mi se to ponekad čini i da je to malo,na poslu tremor,vrtoglavica a i probudi me glad po noći.Kako da riješim višak kože ako nisam u deficitu? Kako da poboljšam taj bench jer imam opeklinu na desnoj ruci pa se tu ni biceps ne vidi niti će se ikad vidjeti.Gdje griješim.Molim savjet.Hvala i oprosti na duplom postu mob me zeza,nadam se da se sada sve vidi.
Back to Top
Ria View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ


Joined: 27 Sijecanj 2014
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ria Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Rujan 2019 at 21:22
Ne znam zašto si forsirao dizanje do maksimuma. Pitanje je znaš li vježbe uopće ispravno izvesti, a forsirati kilažu uz neispravnu tehniku recept je za ozljedu. U svakom slučaju mislim da trening treba promijeniti jer mi se čini kaotičan. Vježbe za trbuh svaki trening nemaju smisla, moraš ojačati cijeli trup da bi mogao napredovati, a za to su najbolje složene višezglobne vježbe pa se na kraju treninga lako dodaju neke izolacijske. I onda kad imaš dobro posložene vježbe uz progresivno dodavanje opterećenja imaš plan treninga koji sigurno djeluje. Ne možeš povećavati opterećenje samo tako bez ikakvog konkretnog plana. Višak kože će se bolje rasporediti i izgledati kad dobiješ mišićnu masu i izgubiš još masti, samo moraš biti strpljiv i uporan. Ako forsiraš gubitak kg izgubit ćeš i masti i mišića, a tada će izgledati još gore. Koliko je bila teška ta opeklina? Da li je zahvaćen mišić i koliko kad kažeš da se nikad neće vidjeti?

Evo ti primjer treninga za 3 puta tjedno:

1. trening
1)Čučnjevi 3x5
2)Iskoraci 3x8
3)Pretklon 3x8
4)Fleksija zadnje lože 3x10
5)Trbušnjaci 3x15 (odabereš jednu vježbu pa 3x15 ponavljanja ili 3 vježbe pa svaku 1x15 ponavljanja)
6)Plankovi 3x30 sekundi (korisniji od trbušnjaka, kad ti postane lagano to držati povećaj za 10 sek, a kad dođeš do 1 min dodaj opterećenje i ne povećavaj trajanje)

2. trening
1)Bench press 3x5
2)Potisak prednji 3x8
3)Predručenje s bučicama 3x10
4)Odručenje s bučicama 3x10
5)Triceps ekstenzija 3x10
6)Plankovi 3x30 sekundi

3. trening
1)Mrtvo dizanje 3x5
2)Veslanje u pretklonu 3x8
3)Hiperekstenzija 3x8
4)Prednji lat 3x10
5)Biceps pregib 3x10
6)Trbušnjaci 3x15

Kardio ubaciš odmah iza treninga pola sata 2x tjedno ako ne želiš baš ostale dane. Prije treninga se naravno zagriješ i ne krećeš odmah na radnu kilažu nego postepeno. Npr. za čučanj ako radiš 3x5 s 80 kg kreneš prvo sa šipkom od 20 kg 5 ponavljanja, pa 40 kg 5 ponavljanja, 60 kg 5 ponavljanja, 70 kg 5 ponavljanja i tek onda na radnu seriju s 80 kg. Nisam nigdje pisala kilaže jer ne znam koliko možeš ni da li dobro izvodiš vježbe, ako imaš seriju od 5 ponavljanja moraš odabrati težinu da možeš ispravno izvesti vježbu, a ne da ti je već prvo ponavljanje preteško, tri moraju ići bez problema, četvrto teže, a peto najteže, ali da je i dalje vježba ispravno izvedena. Svakako preporučujem da si uzmeš nekog trenera da ti pokaže vježbe ako nisi siguran da ih ispravno izvodiš, uz napomenu da danas ima jako puno instant trenera koji zapravo nemaju pojma pa se dobro raspitaj.

Nadam se da sam pomogla, a što se tiče testiranja maksimuma prvo duže vrijeme slijedi program uz progresivno dodavanje opterećenja i zapiši si nakon svakog treninga vježbe, serije, ponavljanja i kilaže pa se onda možeš javiti i objasnit ću ti, to se ne radi svaki trening i to za tvoj trenutni cilj nije potrebno, prvo ostvari svoj cilj, a onda se možeš fokusirati na razvoj jakosti i dizanje većih težina. 1RM možeš procijeniti na brojnim stranicama uz pomoć kalkulatora u koji upišeš broj ponavljanja i težinu utega pa ti procijeni tvoj maksimum.

Do tada imaš vremena da se educiraš bolje o svemu, dostupno je online puno informacija. Inače ne pišem na forumu, ali vidjela sam da ti nitko ne odgovara pa eto :)
Back to Top
Novak-44 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 08 Srpanj 2019
Status: Offline
Points: 110
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Novak-44 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Rujan 2019 at 21:38
Znači moguće je od kože napraviti mišiće? Probati ću ovaj novi program što su mi dali jedno mjesec dana,ovo što si mi ti dala moram proućit jer mi to neće nitko pokazati a i moram guglati ßto je to .što se tiče vježbi radim ih ispravno.Nadlaktica je izgorila još dok sam bio mali pa sam i odrastao sa njom.Zašto mi se dešava da na poslu osjetim tremor ili me glad probudi a ne mršavim dapače češće vaga pokazuje više?Hvala Ria.
Back to Top
Novak-44 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 08 Srpanj 2019
Status: Offline
Points: 110
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Novak-44 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Rujan 2019 at 21:48
Zahvaćen je mišić desne nadlaktice.
Back to Top
Ria View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ


Joined: 27 Sijecanj 2014
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ria Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Rujan 2019 at 22:05
Nije, ali je moguće popuniti višak kože mišićima. Mišić se poveća pa se višak kože bolje rasporedi i onda se ne primijeti vizualno osim kad uhvatiš kožu baš. Naravno, ako nije riječ o nekom ogromnom višku kože koji češće viđam na trbuhu kod osoba koje su dosta smršavile.

Ne mogu ti točno reći bez slike, ali ako je mišić tu može rasti. Samo neće izgledati isto kao na drugoj nadlaktici, što ne znači da ga ne možeš ojačati. Možda bi se trebao posavjetovati s doktorom što se toga tiče.

Moguće je da ne jedeš dovoljno pa te na poslu uhvati, uzmi sa sobom hranu na posao, ja jedem svaka 3 sata jer mi tako najbolje odgovara i nosim sa sobom.

Što se gladi usred noći tiče ne znam što jedeš prije spavanja, ali probaj obrok koji sadrži proteine i masti, trebao bi te držati sitim. Možda ranije jedeš zadnji obrok, a dosta kasnije ideš spavati, ili ne pojedeš dovoljno.
Back to Top
Novak-44 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 08 Srpanj 2019
Status: Offline
Points: 110
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Novak-44 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Rujan 2019 at 22:11
Kako da pošaljem sliku? Za večeru uzmem posni i brdo salate,moćas me probudilo i pojeo dvije kile šljiva🙄.
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9167
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Rujan 2019 at 10:41

Novak, Novak, ista meta isto odstojanje Big smile

Sliku pokušaj uplodati preko imgura, a ako ti bude prevelika za staviti ovdje kopiraj nam samo link.

Nego reci mi...imaš li ti mogućnosti angažirati nekoga da te vodi kroz trening? Ria je s dobrom namjerom predložila nešto što biš mogao raditi i napisala mnogo korisnih stvari usput ali ja ne bih kretala u takav tip treninga u ovoj fazi. Ja nekako imam osjećaj da se ti boriš sa osnovama, a bez osnova ovako nešto je ...kako bi netko rekao, košenje trave dok kuća gori :) So get back to the basic, a to je prvenstveno način na koji izvodiš vježbe, i same posebnosti tvojeg tijela. 

Pitanje je da li i što sve treba ispravljati, što još sve treba naučiti, koje cigle dodati, i tek onda krenuti u kompleksnije pokrete. A tu ćeš za to teško naći pomoć. Nekako mislim da biš ti najviše profitirao od osobnog rada sa nekim stručnim, barem koji mjesec dok ne pohvataš što treba. Isto tako, čini mi se i da ne jedeš dovoljno (vrlo vjerojatno, makar ne mogu biti sigurna od ovih mrvica što vidim), a i da još nisi rasčistio odnose sa vagom i razlozima fluktuacijama težine o kojima sam ti pisala i pisala i pisala....puno tu kockica još treba posložiti.

Ovako ćeš se samo vrtiti u krug i pitati pitanja bez odgovora...






"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
Novak-44 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 08 Srpanj 2019
Status: Offline
Points: 110
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Novak-44 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Rujan 2019 at 11:22
Sisa se digla i ide na bolje,3,4,cm se smanjila,u struku 2 cm dobio sam biceps,noge dobre ali očigledno imam problem sa prehranom ili vagom(htio sam baš otvoriti novi post)Prečesto se budim po noći jesti,vaga divlja,u subotu 83,5,jučer 84,5,danas 85,2,Neko vrijeme sam bio konstantno na 83,5.Očigledno imam problem u prehrani a brojim kalorije.Jučer ujutro zob,banana,chia,trening,poslije treninga whej i banana,ručak piletina,kuhani krompir,salata,smoothie za međuobrok.večera posni,zelena salata,pimidir i icijeđena tuna.sa rezultatima u teretani sam zadovoljan ali možete li mi dati neki meni i zašto se dižem po noći.Brojim kalorije.
Back to Top
Novak-44 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 08 Srpanj 2019
Status: Offline
Points: 110
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Novak-44 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Rujan 2019 at 11:26
https://imgur.com/a/HDfubqM
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 11>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.