New Posts New Posts RSS Feed - Plan ishrane za definiciju
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Plan ishrane za definiciju

 Post Reply Post Reply Page  <1 234
Author
ggs_89 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 25 Ožujak 2012
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ggs_89 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Ožujak 2012 at 21:24
pitanjce: trebam li uz Whey nužno uzimati i groždjani u pwmu (naišla sam na nekoliko clanaka u kojima tvrde da taj groždjani i nije toliko potreban, pogotovo kad ti je cilj fat loss...kao više štete od tog šecera, nego koristi), vidim da ovdje svi kombinirate Whey + groždjani za pwm pa mi sad ništa nije jasno :) šta da radim?! :D
[/QUOTE]

groždjani se kombinira kako bi protein cim prije stiga do mišica...nisam još cua da ga netko ne želi uzimat zato šta je "štetan" Shocked
Back to Top
animal87 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 28 Veljaca 2012
Status: Offline
Points: 163
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote animal87 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Ožujak 2012 at 21:52
grozdani secer jest ¨stetan¨ ukolko se uzima u ostalim obrocima ili na dane ako se netrenira,zbog svog viskog GI..nakon treninga on nece ici u salo nego ce sudjelovati u tome da se pospreme aminokisleine iz whey proteina u misic.
gledaj ovako,ako ti je stvarno cilj neka dobra dijeta onda ni nije toliko potreban pwm ako mislis da ce te taj secer toliko psihicki ubit..moras se zapitat kakav je unos ugljikohidrata kroz dan,a iako furas neku dijetu mozes unijet ono minimalno al minimalno 50 g uglj i od tih 50 moze biti u pwm..
znaci pwm bez grozdanog nije pwm...
moj ti je savjet da uzmes 30-50 grama nakon treninga,jedino ako nisi na nekoj dijeti koja to ne dozvoljava ili na nekom cikliranju..pozz
Jedem pileca prsa po kucama. Sa prilogom i bez!
Back to Top
BuciBoo View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 15 Rujan 2011
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 108
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote BuciBoo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Ožujak 2012 at 22:49
ma zbunio me ovaj clanak http://www.bodybuilding.com/fun/pre-and-post-meals-bookend-your-workouts.html , pa nisam bila sigurna tebam li uzimati groždjani ili ne
dakle, sutra pravac dm i kupujem groždjani! :)
hvala puno ;)
Back to Top
Domo96 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 25 Travanj 2013
Location: Rab
Status: Offline
Points: 187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Domo96 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Sijecanj 2014 at 16:23
Jel u redu na deficitu nakon (anerobnog i aerobnog treninga) popit ugljikohidrate,sat dva nakon toga whey?

Na internetu piše da mi je bazalni metabolizam oko1600 pa ako sam na definiciji koliko kalorija bi trebalo unosit da ne odem u katabolizam?

HVALA
Back to Top
tare View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 28 Prosinac 2006
Location: Bosnia Hercegovina
Status: Offline
Points: 703
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tare Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Sijecanj 2014 at 11:18
Originally posted by Domo96 Domo96 wrote:

Jel u redu na deficitu nakon (anerobnog i aerobnog treninga) popit ugljikohidrate,sat dva nakon toga whey?

Na internetu piše da mi je bazalni metabolizam oko1600 pa ako sam na definiciji koliko kalorija bi trebalo unosit da ne odem u katabolizam?

HVALA
 
Zasto sat dva nakon wheya, zasto ne uz whey, ako vec imas namjeru piti dekstrozu?
Bazalni metabolizam daje samo ogranicene informacije, jer nisi rekao kolika ti je dnevna potrosnja. Od dnevne potrosnje unesi 500 kalorija manje, dakle najbolje je da budes u ukupnom deficitu od 500 kalorija po danu. To je neki osnovni koncept, al postoje i varijacije, a to moras sam na sebi oprobat sta djeluje najbolje.
Back to Top
Domo96 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 25 Travanj 2013
Location: Rab
Status: Offline
Points: 187
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Domo96 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Sijecanj 2014 at 11:35
Znaci ako mi je bazalni 1600 +aktivnost- 500 kcal za deficit ?
Mislio sam uzimat preparat platinum mass( koji i sad uzimam) da ne dode do katabolizma a navecer posni i zdrave masti?
Back to Top
alteregost View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 16 Prosinac 2013
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote alteregost Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Veljaca 2014 at 00:38
moze neko rec koje zitarice jedete ujutro? i jeli ciljate na ono najmanje masno mlijeko ili normalno 3.2%?
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9126
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Veljaca 2014 at 00:54
zobene, ciljam na whey ili bjelanjke Big smile

Ovisi na što ti ciljaš Smile Ja bi s mlijekom išla na malomasnu varijantu. Ima i kvalitetnijih masnoća za unijeti ako se već gare kalorije. A ako ti cilj gubiti kile još i bolje, uštedjet ćeš na energiji. 
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
Zbignjevbonjek View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 01 Srpanj 2017
Location: Spain
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Zbignjevbonjek Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Srpanj 2017 at 10:27
Pozdrav!
Poceo sam da treniram street workout u zelji da se dobro izdefinisem. Imam veliku zelju i volju za treningom. Nasao sam sve vjezbe i ostalo, samo mi je potreban dobar plan ishrane za definiciju tj street workout.
Imam 15 godina, visok sam 185cm i tezak 75kg. Da li trebam smrsat i molim vas ako ima voljan da mi napravi plan ishrane bio bi mu puno zahvalan. Treninge obavljam:
Ujutro idem na trcanje a navecer idem trenirati na sipkama tj street workout trening.
Molio bi sve koji se razumiju u street workout i u definiju da odgovore na ovaj moj post i da mi detaljno sve objasne u vezi street workout, definicije i plana prehrane za definiciju.
Back to Top
hHM3PG9a View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ


Joined: 14 Srpanj 2017
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hHM3PG9a Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Srpanj 2017 at 21:50
Pozdrav!
Trebam pomoc, imam 14g(za mj dana 15). Imao sam 95 kg i sad sam na 67, visok sam 176cm .Vec dosta vremena vjezbam i zadnjih mjesec-dva sam poceo intenzivnije s kardiom sto se pokazalo dobro u skidanju masnog tkiva. E sad u zadnje vrijeme sam dosta mrsavio i bojim se da vise ne bi gubio na kilazi pa sam od jucer poceo nakon aerobnog treninga uz mjericu wheya jest posni ili sardine uz jaje i malo povrca.
Ovako mi izgleda dan: ujutro oko 8 zobene i psenicne mekinje(50g) s 150ml mlijeka
                                    11 sati. Trening s utezima u trajanju od sat i pol (svaki dan jedna misicna skupina)
                                      Nakon treninga mjerica wheya, banana i jabuka
                                      13 sati. Rucak, sve ovise sta je za jest al uvijek je neko meso, obavezno krumpir, smedja riza ili tjestenina.
                                       16sati. Aerobni trening, trcim 30 min potrosnja kalorija cca 400
Do sada sam poslije tog trcanja znaci mjericu wheya a sad sam poceo jos i ovo sto sam gore naveo

Mozda ce nekom zvucat smjesno, al mogu li se udebljati tako i je li to tako pravilno ?

Edit-kada to jedem znaci nakon treninga, nista od toga nije u velikim kolicinama, npr 100g posnog, jedno jaje, konzerva tune(56g)

Da, jos me zanima, je li mogu gubit misice ako unosim dovoljno proteina ?

Svaki savjet dobro je dosao, puno hvala i molim bez uvredljivih komentara!
Back to Top
CeLe111 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 06 Listopad 2015
Status: Offline
Points: 369
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote CeLe111 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Srpanj 2017 at 22:26
Izgubio si jako velikih gotovo 30kilograma u poprilicno nepovoljnom periodu za tvoj organizam i hormone (pubertet).

Moj dobronamjerni savjet je da smanjis aktivnost (izbacis aerobni), i nastavis jesti kako si planirao..
I naravno na to postepeno dodavati kalorije, jer nisi valjda mislio i dalje gubiti kilazu?

Misicnu masu dobit ces sa adekvatnom prehranom (koja se ne cini losa kao baza uopce), samo vjerojatno fali kolicine..
U treningu s obzirom na vrijeme provedeno u teretani, vjerujem da imas mnostvo volumena i mlataranja sa izolacijskim vjezbama..
Doduse ne znam ide li uopce u teretanu ili vjezbas negdje drugdje?

U svakom slucaju, trebao bi se fokusirat uz finu klopu koju imas, na visezglobne pokrete (compound vjezbe), 
kao sto su cucnjevi, mrtvo dizanje, bench press, zgibovi, sklekovi, itd., i na istima (uz neciji nadzor i kontrolu izvodenja vjezbi, makar u pocetku, kako se ne bi povrijedio), raditi progresiju u opterecenju..
Raspon ponavljanja u kojem se mozes zadrzati je 8-12ponavljanja, i umjesto svakog draga i druge skupine mislim da ti je bolje proci cijelo tijelo dva puta u tjednu sa mnogo manjim volumenom kao sto sam vec rekao. =)

Pozdrav
Online Mentor:
Nutricionizam/trening, misicna masa/mrsavljenje.
Stalni pristup i motivacijska podrska.
Rad temeljim na hrpi zadov. klijenata i uspjesnim transformacijama!
www.facebook.com/FGFitness
Back to Top
hHM3PG9a View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ


Joined: 14 Srpanj 2017
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hHM3PG9a Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Srpanj 2017 at 23:05
Puno hvala na odgovoru, ne ne mislim naravno vise gubit na tezini.
Ne treniram u teretani, vec imam doma bucice i onu multi gym spravu, a radim i vjezbe s vlastitom tezinom. Sad kad krene skola krenut cu u teretanu.
Jel vam se cini oke ic u teretanu 3 puta tjedno, recimo po nekih 45 min, a kod kuce ako ce bit potrebno radit kardio. Mogu li tako dobivat na misicima, jel ovo sta doma radim isto mi se cini oke i vidim promjene na tijelu.
Back to Top
hHM3PG9a View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ


Joined: 14 Srpanj 2017
Status: Offline
Points: 16
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hHM3PG9a Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Srpanj 2017 at 23:12


Edited by hHM3PG9a - 23 Srpanj 2017 at 23:14
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 234
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.