New Posts New Posts RSS Feed - Plan ishrane za definiciju
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Plan ishrane za definiciju

 Post Reply Post Reply Page  <1234>
Author
pepperedangus View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 11 Veljaca 2012
Status: Offline
Points: 202
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote pepperedangus Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Ožujak 2012 at 07:32
druže moj, nevalja to ništa, moraš se informirat malo o prehrani, ti jedeš zdravo, ali ne jedeš kvalitetno i kvantitetno, kvalitetno u smislu da ti fali dosta nutrijenata, a kvantitetno da jedeš pre malo za svoje potrebe. ne moraš mene poslušat, ali gym girl zna šta prica, i bilo bi dobro da nju bar poslušaš.
Back to Top
Cart View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 12 Veljaca 2012
Status: Offline
Points: 21
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Cart Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Ožujak 2012 at 08:03
po vama sta trebam ubaciti u postojecu prehranu ?
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9198
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Ožujak 2012 at 09:45
Originally posted by Cart Cart wrote:

Ja sam zadovoljan sto sam do sada postigao;samo mi je jos jako malo ostalo na trbuhu sala moglo bi se rec zanemarivo ali me to smeta i htio bih izdefiniran trbuh.

Gym_girl moja prehrana ti ovako izgleda:
7:00 Zobene + malomasno mlijeko ili posni + kruh od cjelovitih
10:00 mjerica whey-a
13:00 pileca/pureca prsa,govedina(nemasna) + salata i povrce
14:00-15:30 trening
16:00 mjerica whey-a
18:00 voce

to je ukratko moja prehrana + velike kolicine vode naravno nije svaki dan isto ali vecinom to jedem

Komentari,preporuke su dobro dosli



Smijem pitat o kakvom treningu se radi?

Cart, ja sam više jela od tebe kad sam imala temperaturu 39, onda znaš di si Wink Ti prakticki imaš jedva 2 obroka, a sve poslije 13 h više nebi ni nazvala obrocima. Whey, koji whey koristiš? Kažeš da nije ovako svaki dan? Onda bi bilo dobro vidjeti primjere za bar 3-4 dana jer je teško iz ovog izvuc konkretno, možda se negdje popraviš :) Iako, trebalo bi svaki dan vodit racuna da se sve uredno komponira ako želiš rezultate.

Cini mi se da ceš teško ovako doc do onog što želiš jer na ovoliko malo kalorija tijelo nece tako lako dat te zalihe koje su ti ostale. Iskreno, mene zanima kako i ostatak tijela izgleda, odnosno koliko je tu mišicne mase izgradjeno uz ovakvu prehranu. Ne unosiš UH-e u vrijeme kad ih tijelo najviše treba (osim dorucka). Zdravih masti imaš u tragovima, kako je tare rekao. Obroci su ti neuravnoteženi, ne možeš imat samo jedan nutrijent u obroku, proteini se ovako iskoriste kao energija umjesto da posluže svojoj svrsi. Voce nije vecera.  Ovdje se vidi strah od hrane kojeg se, opet ponavljam, treba što prije rješit.

A kako bi jelovnik trebao izgledat? Forum je pun primjera Wink

p.s. cemu zobene i kruh u kombinaciji? Tongue




Edited by Gym_girl - 25 Ožujak 2012 at 10:22
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
Cart View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 12 Veljaca 2012
Status: Offline
Points: 21
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Cart Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Ožujak 2012 at 12:08
Gym_girl trening je p90x ;imas pravo strah me s hranom i od prijasnjeg izgleda kao sta sam prije napomenuo koristim whey ISO MUSCLE 94 stoga mi reci svoj savjet kako ti najbolje mislis a kruh i zobene nisu u kombinaciji naveo sam primjer zobene + malomasno mlijeko ILI kruh od cjelovitih s posnim ili purecim ili pilecim prsima.A od svega toga najvise me ajmo rec "strah"
ugljikohidrata jer sam citao da su oni najveci uzrocnici nakupljanja sala na podrucju trbuha i jos povrh toga sam bio endomorf.
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9198
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Ožujak 2012 at 12:24
Sorry, nisam vidjela ovo ili Embarrassed Smile

Znaš što je najveci uzrocnik nakupljanja sala? Kalorijski suficit i/ili loša prehrana bazirana na junku, brzim ugljikohidratima u krivim kombinacijama, velikim kolicinama i u krivo vrijeme te u totalno neuravnoteženim obrocima (brdo uh-a, ništa proteina)....i naravno, u nekretanju.

Ako je tebi prehrana bazirana na dobrim ugljikohidratima (cjelovitom kruhu, zobenima, integralnoj pašti i riži, krumpirima, nešto voca i brdo povrca) i ako su ti ugljikohidrati dobro tempirani i uravnoteženi sa ostalim nutrijentima nema šanse da se udebljaš! Kažem ti, i ja sam kroz sve to prošla kada sam naglo smršavila. Jedva da sam jela što UH-a. Danas ih jedem u svakom obroku (ovisno u kojoj sam fazi), a pogotovo onda kada ih tijelo najbolje može iskoristit - za dorucak, prije i nakon treninga. Priuštim si i nešto slatkog, koju pizzu mjesecno ako mi dodje gušt i tako...i opet se sve drži na mjestu Wink

Bitno je samo da treniraš dobro i da vecinu vremena jedeš kako treba, ne da se izgladnjuješ jer time samo usporavaš metabolizam i tjeraš tijelo da cuva svoje zalihe. Sam whey poslije treninga ti je ništa, potrošiš ga na energiju. Ako vec neceš neki brzi ugljikohidrat dodat tada, bar si ubaci neke zobene ili dodaj raženog kruha.....i pobrini se da u svakom obroku imaš neki kvalitetan izvor proteina. Što je voce za veceru? Ništa, samo šecer.  Bolje ti je napravit komad mesa/ribe s nekim povrcem i maslinovim uljem. Ili pojest posni i neke orašaste recimo...u svakom slucaju da ti obrok ne bude samo voce i da ti proteini ne vise sami Wink


Edited by Gym_girl - 25 Ožujak 2012 at 12:27
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
Cart View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 12 Veljaca 2012
Status: Offline
Points: 21
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Cart Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Ožujak 2012 at 12:34
znaci ti si imala isti problem;drago mi je sta mi mozes sve lijepo objesniti.Nastojim imat obroke svaka 3 sata i znam pojest kao veceru posni s malo cimeta .
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9198
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Ožujak 2012 at 12:43
ooo mogu, kroz sve što pišem sam i sama prošla  ;)

No, no sa cimetom....sa zdravim mastima - rekli smo ne sami proteini Wink
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
Cart View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 12 Veljaca 2012
Status: Offline
Points: 21
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Cart Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Ožujak 2012 at 13:09
znaci ja bih trebao prije treninga unest UH i nakon treninga sa whey-om i naravno vecera P+UH
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9198
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Ožujak 2012 at 13:56
Da, a veceru možeš i P+M Wink
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
ggs_89 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 25 Ožujak 2012
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ggs_89 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Ožujak 2012 at 14:40
po meni, treba ti sta je moguce bolji PWM jer je najbitniji obrok...tu se nemoj stedit i preporucam 2,3 bjelanjka onako "usput"....osobno, nema mi bolje stvari nego s tim zakljucit PWM... 
Back to Top
Cart View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 12 Veljaca 2012
Status: Offline
Points: 21
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Cart Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Ožujak 2012 at 15:07
ggs_89 bjelanjke uzimas uz whey ili samo jedno od toga ? a sta jedes prije treninga Gym_girl kaze da je najbolje unosit UH prije i nakon treninga
Back to Top
LolitaInChains View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 25 Ožujak 2012
Status: Offline
Points: 1290
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote LolitaInChains Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Ožujak 2012 at 16:22
Prije treninga ti svakako trebaju oni ugljikohidrati niskog GI kao dobar izvor energije uz proteine, a nakon treninga su ti UH takodjer potrebni bar u minimalnim kolicinama kako bi ti se glikogenska zaliha obnovila za bolje, tj. ikakvo oblikovanje mišica. E sad, imam i ja pitanje za PWT... Želim takodjer još izgubiti nešto masnog tkiva s abdominalnog podrucja, ali i povecati mišicno tkivo... Koje proteine bi mi preporucili u kombinaciji sa cime? Tj. do sad sam uzimala one koji imaju u sastavu jedno 17g UH nakon treninga, što je puno.... Iako potrebno je malo šecera. Da uzimam whey izolat ili ove iste?
Back to Top
ggs_89 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 25 Ožujak 2012
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ggs_89 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Ožujak 2012 at 12:43
Originally posted by Cart Cart wrote:

ggs_89 bjelanjke uzimas uz whey ili samo jedno od toga ? a sta jedes prije treninga Gym_girl kaze da je najbolje unosit UH prije i nakon treninga

whey obavezno ujutro sa zobenima uz malomasno mlijeko (0.5mm) i nakon treninga...
Back to Top
ggs_89 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 25 Ožujak 2012
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ggs_89 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Ožujak 2012 at 12:49
Originally posted by LolitaInChains LolitaInChains wrote:

Želim takodjer još izgubiti nešto masnog tkiva s abdominalnog podrucja, ali i povecati mišicno tkivo... Koje proteine bi mi preporucili u kombinaciji sa cime? Tj. do sad sam uzimala one koji imaju u sastavu jedno 17g UH nakon treninga, što je puno.... Iako potrebno je malo šecera. Da uzimam whey izolat ili ove iste?

to je def puno secera...preporucam whey (po mogucnosti izolat, osobno sam odusevljen Optimumom) + groždjani šecer (dosta ti je 2,3 jušne žlice)... dodješ doma, jedes nesto bogato i nema brige... 
 


Back to Top
Cart View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 12 Veljaca 2012
Status: Offline
Points: 21
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Cart Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Ožujak 2012 at 21:08
kako kroz dan konzumirate voce ? neki govore da banane nisu dobre ali meni se cini bas suprotno i njih mogu pojesti u PWM-u
Back to Top
BuciBoo View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 15 Rujan 2011
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 108
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote BuciBoo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Ožujak 2012 at 21:34
voce jedem samo ujutro i to max dvije vocke (vecinom je to jabuka i banana, jer bez njih ne mogu)

pitanjce: trebam li uz Whey nužno uzimati i groždjani u pwmu (naišla sam na nekoliko clanaka u kojima tvrde da taj groždjani i nije toliko potreban, pogotovo kad ti je cilj fat loss...kao više štete od tog šecera, nego koristi), vidim da ovdje svi kombinirate Whey + groždjani za pwm pa mi sad ništa nije jasno :) šta da radim?! :D
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.