New Posts New Posts RSS Feed - Pitanje za bulking i definiciju
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Pitanje za bulking i definiciju

 Post Reply Post Reply Page  <12345 9>
Author
tina057 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 14 Svibanj 2019
Location: Rijeka, Croatia
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tina057 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Svibanj 2019 at 16:31
A koga bi mogla uzeti za izradu plana prehrane? Po iveru sigurno ne fitness trenera. Sad me stvarno strah za zdravlje nakon ovoga, mozda bolje da dam u ruke nekom profesionalcu. Jos samo ne razumijem oko tih orascica. Oni su samo 133 kcal a ne znam dal mi se cini il stvarno je al kao da mi daju dodatnu energiju na treningu

Edited by tina057 - 16 Svibanj 2019 at 16:33
Back to Top
tina057 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 14 Svibanj 2019
Location: Rijeka, Croatia
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tina057 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Svibanj 2019 at 18:21
I koliko onda da grama proteina jedem dnevno?
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9103
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Svibanj 2019 at 18:42
Nisu svi fitness treneri loši :) i ja vjerujem da ima onih koji znaju bar do nekog određenog stupnja personalizirati prehranu - samo iz onoga što vidim po planovima prehrane koji se dijele online, a bez naknadnog prilagođavanja, izađe više štete nego koristi. Svi ti planovi su samo strukture koje treba nadograditi, a ljudi to sami ne znaju pa lupaju po tome dok ne počnu stagnirati...ili dok se ne pregladne totalno. Ako uopće i uspiju izdurati režim.

Nije mi bila namjera zastrašit te i sorry ako jesam... ti sad jedeš, ne gladuješ i ako ti je zdravlje kako kažeš ok, nemaš prevelikog straha trenutno - ako ne nastaviš s tom praksom unedogled. Nitko od nas ne zna šta će mu u životu zasmetati, uz sva istraživanja i teorije, ali sve što je pretjerano nije dobro. Pogotovo kad vidim da ti je apetit ovakav...odmah mi zvoni da ti tijelo nešto traži.

Samo pokušaj smanjiti meso za pola u obrocima, evo bar na 150g pa nam javi kako se osjećaš. A ako ti oraščići rade dobro prije treninga, pusti ih, samo jednom čisto iz znatiželje istestiraj da li je to stvarno do oraščića ili do nečega drugog, pa da bar budeš sigurna ;)

Nisi mi odg koliko si kg skinula nakon tog kardijanja i gladovanja? Koliko si najviše kg imala?









"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: strive.for.balance365@gmail.com

Back to Top
Justanyone View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 30 Studeni 2016
Status: Offline
Points: 387
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Justanyone Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Svibanj 2019 at 18:44
Tina, a zašto ne bi uzela jedno tjedan dva, pratila i okvirno vidjela koliko ti točno hrane treba da održavaš težinu, i na to imala jedan progresivan trening? Probat recimo te proteine držat na 100-120g, a ostatak vidjet koliko ti uopće treba i jesi li gladna. Pa nakon toga, kad vidiš gdje si, rezati, i to odabrat gdje tebi to najviše paše, ili ti orašasti, ili nešto UH, ili jednostavno nešto zamijeniti povrćem zbog sitosti. Ili ako to ne ide, jednostavno dodati 2-3 vožnje biciklom tjedno koje ti nećeš osjetiti, niti bi te trebale vući da jedeš još, a stvorit će ti potrošnju. Ne se sad zamarati brojanjem nego naći sebi neki pristup i makrose koji ti odgovaraju
Back to Top
tina057 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 14 Svibanj 2019
Location: Rijeka, Croatia
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tina057 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Svibanj 2019 at 18:45
Imala sam 62 kg i dosla sam na 56 tim gladovanjem. Al stvarno kod mene kile nisu bas nikakvo mjerilo, nekad sa istom kilazom izgledam ko slon a nekad ko mrav. I kilaza mi se rijetko i tesko mijenja. Recimo strasno vidno smrsavim/udebljam se a kile ostanu iste
Back to Top
Justanyone View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 30 Studeni 2016
Status: Offline
Points: 387
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Justanyone Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Svibanj 2019 at 18:53
Oooo... i ovo mi zvuči poznato. Tina, kakva ti je probava? Jesi kad radila testove intolerancije? Taj whey i skyr ti ne rade probleme? Iskreno, ako je tako kako kažeš, ja se slažem sa Gymkom i s onim šta sam ti gore napisala. Moguće da si pojela mišiće kardiom i sad bi ti možda dobro došlo barem 8 kg sveukupno gore kako je rekao CeLe ili jedno dobro održavanje i progresivan trening(kako ti to izgleda, nisi mi odgovorila). Nekako i meni iz vlastitog iskustva ovo malo vuče na izgladnjivanje. Možda bi neke stvari i krenule s malo više hrane, nije ta glad zabadava... Bar je moje iskustvo takvo

Edited by Justanyone - 16 Svibanj 2019 at 18:54
Back to Top
iver View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 22 Svibanj 2012
Status: Offline
Points: 616
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote iver Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Svibanj 2019 at 20:28
Gymka, naravno da nisu svi loši treneri... Ali recimo, dvojica "najboljih" i najpoznatijih, uopće klijentu neće napraviti plan prehrane, jer su svjesni kompleksnosti individualizacije, pa daju samo generalnu preporuku. Ima klijenata sa svakavim poremećajima, i ponavljati jedno te isto svima, keto, paleo, cikliranje uh, provjeri što nude klijentima. Za zdrave, mlade i aktivne ljude nije problem, ionako se ponavljaju varijacije na istu temu, ali za sve ostale -- kako netko tko ne poznaje patofiziologiju ama baš nijednog zdravstvenog poremećaja može davati plan prehrane??? Znam i slučajeve kad su ljude sa poremećajem metabolizma lipida slali na keto dijetu. A ti tina, uzalud brojiš ako si htjela na nemasni bulk, ni 2 šnicle nemaju isto kalorija. I gledajući slike, ili si težak slučaj za hipertrofiju, ili si nešto krivo radila od treninga do prehrane, od tih dobivenih 3 kg, kad gledam oko kukova ima dosta i masnog tkiva, skoro da bih rekao da si dobila masnog tkiva koliko i mišića. Sad sam pročitao i ostale komente, slažem se i sa celetom i davorom. A ovo stanje kava želiš biti, je za žene dugoročno neodrživo bez pomoći prohormona i ostalih dodataka,naprosto smo evolucijom postali takvi. Ni ženski, a ni muški natjecatelji u vrijeme oko natjecanja kad dodju na minimum masnoća, nisu zdravi, neki put ženama treba i po 6 mjeseci nakon toga( ili nakon priprema za foto session sponzora) da im zdravlje dodje na normalu. Jako mali broj su genetski sretnici, u čitavom životu sam upoznao svega par... Mojoj bivšoj djevojci je trebalo 8 mjeseci nakon natjecanja da se mjesečnica unormali. Ali se može dobro izgledati i bez krajnosti, još malo mišića pa će definicija imati više smisla (ponavljam cele-a). pozdrav sad, putujem.
Back to Top
tina057 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 14 Svibanj 2019
Location: Rijeka, Croatia
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tina057 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Svibanj 2019 at 21:35
Ovo je moj trening nogu: https://drive.google.com/file/d/16ygjdkjeTTm-WKe7eaPwZ1srK4DWlEx7/view?usp=sharing
a ovo ruku: https://drive.google.com/file/d/1fTaFsHlPha2V-udnGcULWpkb13XL_7Xc/view?usp=sharing
Imam problema s probavom, recimo pred mjesec dana sam isla na wc 3-4 puta dnevno, sad odjednom imam zatvor. I ne nije problem u manjak vlakana jer unosim >30 g dnevno.I ne može bit izgladnjivanje jer stvarno jako jako jako puno hrane jedem, ostali ukućani se svaki dan čude kako mogu pojest toliku količinu hrane. Gladna sam svakih 3,4 sata, valjda po navici. I da, kad sam se izgladnjivala prije godinu dana sam si zeznula mjesećnicu i nisam je imala godinu dana iako kad su me slali na sve moguće pretrage svi svi hormoni i krvni nalazi su bili uredni. Sve u svemu ja sam sada još više zbunjena, i tek sad stvarno više nemam pojma šta raditi. Očito ne mogu stvoriti mišiće evo stvarno ne znam što više. Odkad sam pokrenula ovu temu na forumu sa svim vašim odgovorima sam još više zbunjena i izgubljena i frustrirana Cry
Back to Top
tina057 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 14 Svibanj 2019
Location: Rijeka, Croatia
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tina057 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Svibanj 2019 at 21:45
Justanyone Ja radim progresivni trening, pa kako ako mi ne rastu misica od surplusa, kako će od održavanja?
Back to Top
Justanyone View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 30 Studeni 2016
Status: Offline
Points: 387
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Justanyone Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Svibanj 2019 at 22:43
Ok. Jel' ovaj trening tebi izazov i koliko si napredovala s ovim? Ma nije bitno kolike količine hrane ti uzimaš jer ne možeš biti sigurna koliko toga tebi tijelo iskoristi, pogotovo ako si unos bazirala na toliko proteina i vlakana. Ja sam se i sama na sebi uvjerila da je tako, kad sam na onome što sam ja mislila da je 1500 kcal, što bi za nekoga mojih gabarita trebalo biti ok, da nisam gladna, a da gubim, ispalo da mi treba skoro 250 kcal više, i da bi na ovome pojela sve oko sebe. A neke sam stvari vidjela da mi se uopće ne probavljaju, i da isto imam zatvor unatoč hrpi vlakana, tako da moguće da ono što se tebi čini kao salo je samo nadutost, voda i plinovi. Mijenjaš li ti što namirnice koje jedeš? Koliko dugo dereš po istom jelovniku? Zato sam gore napisala: Želiš li ti izgledati veće ili jačati? Jer ona ženska? Koliko ja vidim to vodi samo u hrpu disbalansa dugoročno. Ogromno dupe, a sve ostalo minijaturno u odnosu na guzicu... ne valja to. Jesi što mijenjala u ovih 6 mjeseci u treningu? Vježbe, raspored.... gdje su ti ikakve vježbe za prsa, npr.? Druge vježbe za ramena, ikakva stabilizacija? Mijenjaš li pto za donji dio, gdje je klasično mrtvo? Jesi napredovala u formi, kilaži....? Nije sve u vagi i cm, ali ponavljam se već

Edited by Justanyone - 16 Svibanj 2019 at 22:46
Back to Top
tina057 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 14 Svibanj 2019
Location: Rijeka, Croatia
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tina057 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Svibanj 2019 at 22:50
Je, idem svaki tjedan do maksimalne kilaze do koje mogu jedva ozvest vjezbu. Pa i ne mjenjam cak namirnice, nemam bas ideje sta jest. Trening sam sto puta mijenjala jer svaki put kad dodem do ovog stadija da poludim jer ne rastu misici koliko zelim pocnem krivit trening. U kilazi jesam napredovala, formu malcice zeznem pri velikim kilazama tipa ne odem isto duboko u cucanj i tako, ali nista strasno. Prsa ne radim jer nemam sise uopce tako da ne vidim smisao, bilo bi preruzno posto sam daska da nabijem misice na prsima
Back to Top
tina057 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 14 Svibanj 2019
Location: Rijeka, Croatia
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tina057 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Svibanj 2019 at 00:24
Ako nije problem, mi moze netko predloziti nekog da nije preskup za slaganje plana prehrane?
Back to Top
Justanyone View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 30 Studeni 2016
Status: Offline
Points: 387
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Justanyone Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Svibanj 2019 at 08:35
Ja iskreno ne bi to radila. Poslušaj gymku i ivera, znaju što pričaju. Najpametnije ti je dugoročno pratiti kako jedeš, i koliko i od tog unosa, na kojem si ti ok i sita, onda rezati dalje, pa makar u početku i došlo nešto kilaže, uglavnom je to voda i glikogen. Ja sam doslovno imala isti problem, najprije sam isto stalno kardijala i jela jer sam bila gladna, pa sam otišla na "masu" i jači trening iskoristila kao izliku da se najedem, pa natukla 8 kg koje izgledaju ko' da ništa nisam napravila i ko' da sam dobila masti koliko i mišića. Onda sam uzela trenericu koja mi je sredila trening, istina, ali mi je isto tako govorila stvari tipa ne UH ujutro, tebi je jedna šnicla i povrće dosta za jedan obrok, i mislila je da lažem kad sam joj govorila da sam gladna na 1800 kcal. I isto imam nikakvu probavu. Sve dok ja nisam počela trenirati jače nakon 6 mjeseci istog programa i raditi na snazi, ali u isto vrijeme i slušati sebe i jesti kad sam gladna i stati kad nisam, nije se ništa mijenjalo. A 2 godine sam se sebi čudila kako ja uz kakvo-takvo znanje o prehrani ne mogu smršati i sebi složiti jelovnik pod kojim neću kad-tad puknuti. Ako si gladna to nije zabadava i ne padaj na one "ne možemo uvijek biti siti" gluposti.Ako te traži UH ili puno junka ili masti, to isto nije bezveze. Pusti sad ljeto. Najedi se jedno vrijeme, i onda si vodi dnevnik prehrane i od toga reži. Prati kako reagiraš na koje namirnice, šta te napuhuje.... mijenjaj malo jelovnik i smanji proteine. Kad jednom skužiš tijelo, to ti ostaje za sva buduća ljeta. Zatvor ti lako moguće može i od toga biti. Znam da sam ih isto krcala zbog termičkog efekta da se mogu toga i povrća najesti do sita, kad već ne smijem UH,ali svakog gosta 3 dana dosta, a kamoli 6 mjeseci. A netko ti ovako može složiti nešto generično, ali nitko ne zna kako ti reagiraš na pojedine namirnice, jesi sita, nisi....

Edited by Justanyone - 17 Svibanj 2019 at 08:44
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9103
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Svibanj 2019 at 10:09

Originally posted by Justanyone Justanyone wrote:

...ali svakog gosta 3 dana dosta, a kamoli 6 mjeseci. ...

Dobro sažeta poanta, ja isto vjerujem da je ovdje problem u konstantno istoj hrani, i to velikim količinama te hrane. 500 g mesa svaki dan? I da je to meso domaće, što sumnjam da je, bilo bi previše - pogotovo za jednu curu od jedva 60 kg. Ok, možda i nije svaki dan ali i da je svaki drugi, i dalje se može skupiti previše. Pitanje je i u kakvim si nutritivnim deficitima, što bi ti od vitamina/minerala moglo faliti i raditi dodatne probleme, pa bi tu trebalo preispitati i kako se osjećaš generalno.

Tina, uz sve ostalo mislim da tvoje bakterije u crijevima žude za nečim novim, možda i kompletno drukčijim od ovoga što sad radiš :) A vlakna koja spominješ - problem kod njih je kao i kod svega drugog, kad prijeđeš jednu granicu za tvoje tijelo i ono što je dobro postane loše. Pa bih ja na tvom mjestu, uz proteine, smanjila i vlakna. Pusti sad gramaže, jednostavno smanji količinu svega toga što jedeš i što misliš da možeš jesti u neograničenim količinama.

Može jedan prijedlog? Da nam poslikaš sve svoje današnje obroke. Mislim da ćemo svi ovdje tako dobiti najbolju sliku onoga kako i koliko točno jedeš. Može?


Daj mi reci....kako je sada stanje sa mjesečnicom, je li ti redovna? I tada kad si izgubila - koje pretrage si radila, spolne hormone?


I pusti sad planove prehrane. treba te prvo vratit u ravnotežu, a nečiji plan prehrane bi to mogao još više narušit ako se ne uzme sve u obzir. Da si kompletno zdrava onda ok ali ovdje ima nekih stvari koje vučeš još od prije, a par nas je i prošlo kroz isto pa možemo probat udružit snage.  Probat ćemo ovdje napravit koliko možemo svi skupa iz svog iskustva, a ako vidimo da ti treba malo stručnija podrška onda ćeš tako nešto i potražit, ali kvalitetno.



 




Edited by Gym_girl - 17 Svibanj 2019 at 10:20
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: strive.for.balance365@gmail.com

Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9103
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Svibanj 2019 at 10:23


Odakle ti ovi treninzi Tina? Treniraš sama u gymu ili?
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: strive.for.balance365@gmail.com

Back to Top
tina057 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 14 Svibanj 2019
Location: Rijeka, Croatia
Status: Offline
Points: 58
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tina057 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Svibanj 2019 at 10:52
Prvo za junk i UH. Uopce me ne trazi, ja uopce nemam zelju i potrebu za tim. Znaci u zadnjih dvije godine sam imala mozda 3 cheat daya i to jer au me natjerali. Kad gledam i slatko i pizzu i sve te gluposti uopce mi se ne jede nit zalim sto ne mogu to jest. Cak i kad jedem slatko mi je preslatko i odvratno i pocne mi se povracat. Jedino alkohol imam kao poriv al ne zbog okusa nego zbog pijanstva jer je***a mlada sam i volim izlazut. Al i u alkoholu isto kao i hrani mi treba puno, obicnoj curi treba par casa vina da se napije, ja nakon 2 l pripita.

Najvise me zanima koje namirnice mogu promijenit, ne znam visw sta zdravo mogu dodati, mozda kikiriki maslac, chiu, njoki?
I recimo muci me kod tof rizota koji radim. U njega ubacim jesnu rikvicu jednu mrkvu jednu papriku, jedan paradajz. Kako sa smanjin onda, oce li okus i smisao tog rizota ostat isti jer mi je stvarno fin, a ne mogu stavit pola nekog povrca jer ce propast.

Sama sam slagala treninge, cak sam jednom platila trenerici jednoj iz pollea da mi slozi al je bio katastrofa. Al trening je okej jel tako? Uzivam bas u njemu kako sam ga slozila, treniram sama da.

Možda najbolje da ja i slikam sta jedem ali ibda napravik kasnije tablicu u excelu di opisem sto točno jedem i koliko grama i nutrijenata to sve ima? Pa da mi vi predlozite sto tocno da promijenim, dodam.

Al ja bi ipak brojala kalorije jer volim to radit i tako se osjecam najsigurnije, da ne brojim il bi pojela premalo il previse jer ne znam stvarno procijenit koliko mi treba jer ne osjecam sitost i koliko mi je dovoljno.

I samo jos nisam skuzula, da li bi onda trebala bit u deficitu, odrzavanju ili surplusu?

Mjesecnicu nemam joa, spolni hormoni su u redu, sve je u redu al oko toga ne brinem jer je rekla ginekologica da prvo pijem duphaston da dobijem mjesecnicu pa da pocnem sa kontracepcijskim

Edited by tina057 - 17 Svibanj 2019 at 10:54
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 9>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.