New Posts New Posts RSS Feed - Pitanje u vezi whey-a
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Pitanje u vezi whey-a

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Doc View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 16 Prosinac 2012
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Doc Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Pitanje u vezi whey-a
    Posted: 12 Sijecanj 2013 at 22:51
Naime, trebao bih neki protein koji bi pio prije spavanja, kazein mi je malo skup, ipak sam pocetnik.. te me zanima ovaj koji je na akciji: https://www.fitness.com.hr/shop/dodaci-prehrani/proteini/Multi-Phase-Whey.aspx
Da li je dobro piti taj whey prije spavanja, kažu da ima time-release ucinak.. Ako ne, imate li kakav savjet?

P.S. Nov sam tu na forumu, pa nisam još naucio, valjda nisam pogriješio forum..
Back to Top
zipoe View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 05 Listopad 2012
Status: Offline
Points: 131
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zipoe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 Sijecanj 2013 at 22:53
pojedi si radje posni sir prije spavanja. whey si ostavi poslije treninga ;)
Back to Top
Doc View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 16 Prosinac 2012
Status: Offline
Points: 13
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Doc Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 Sijecanj 2013 at 23:03
Originally posted by zipoe zipoe wrote:

pojedi si radje posni sir prije spavanja. whey si ostavi poslije treninga ;)


Naime, zaboravio sam reci da ne volim posni sir i mlijeko.. Cudno, no volim samo tvrdi sir, i jaja..
Back to Top
zipoe View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 05 Listopad 2012
Status: Offline
Points: 131
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zipoe Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12 Sijecanj 2013 at 23:16