New Posts New Posts RSS Feed - Novi pocetak
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Novi pocetak

 Post Reply Post Reply
Author
TheExaltedOne View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 07 Studeni 2014
Location: Rijeka
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TheExaltedOne Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Novi pocetak
    Posted: 17 Veljaca 2018 at 01:27
Pozdrav svima,

Evo me opet nakon nekog perioda nejavljanja. Kako sam ektomorfica, nakon relativno uspjesne borbe s prehranom i kg (imala sam 45kg na 165cm visine), sada dobila i odrzala par kg vise napokon, odlucih krenuti malo ozbiljnije u fitness svijet. Nakon duljeg vjezbanja kod kuce (sklekovi, cucnjevi i sl.), upisala sam se na neke vjezbice nesto poput pilatesa sto bas pretjerano ne simpatiziran osim sto smatram da nije lose za fleksibilnost, sto mi nedostaje. Iduceg mj se planiram upisati u gym i svi savjeti su dobrodosli, jer sam totalan pocetnik u tome. Prehraha mi je uredno regulirana i vise-manje cista (piletina, tuna, banane, zobene, sir, dosta povrca...) no ponekad se ne ustrucavam pojesti pizzu ili neki junk food. Ispostavlja se da je moj glavni problem bila nekonstantnost i preskakanje obroka (hvala CeLe111!)sto sam prije nadomjestala whey proteinom, a sada Fresubin energetskim napitkom. 48kg je daleko od optimalnog, ali je napredak. Ono sto me najvise muci pri pomisli da krenem u teretanu je to sto je zelim izgledati previse "nabildano", a primijetila sam po sebi da mi se misicna masa i definicija jako lako primaju unatoc vjezbama bez nekog otpora (gumene trake ne racunam). Sto biste mi preporucili, na sto konkretno da se upisem i fokusiram?
Za sva pitanja stojim na raspolaganju.
Hvala, lp
Back to Top
CeLe111 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 06 Listopad 2015
Status: Offline
Points: 370
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote CeLe111 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Veljaca 2018 at 15:19
Pozdrav,

eto mene slucajno opet.. :)

Kalorijski suficit u svakom slucaju je rijesenje, ako postoji problem sa apetitom (been there done that), davno prije..
Uvijek se kalorije mogu pojacati unosom "tekuce" hrane, shake npr. sa punomasnim mlijekom, wheyem, bananom i kikiriki maslacem moze poprilicno na svu hranu "dodati" potrebnih kalorija, a kojeg mozes jednostavno ili pijuckat kroz dan nakon obroka, ili popiti kada si u hodu, a da te previse ne "zatvori" i ne stvori problem kada bi zapravo trebala pojesti svoj regularni obrok u danu.

Sto se tice "misica", ono sto je stvar kod tebe vjeroj. je nizi postotak masti i ocrtavanje istih. Smatram da nijedna zena ne moze biti prirodnim putem premisicava, ono sto prosjecnom promatracu uglavnom upada u oko kao premisicavo i "eww" je zapravo nizi postotak masti i ocrtavanje tih istih misica.. Ista ta osoba da ima koju kilu vise, izgledala bi sasvim "normlano" istom tom promatracu..

Za primjer uzeti cu bodibilding takmicara (nekakve normalne kategorije i kilaze) koji vecini izgleda bljak za vrijeme takmicenja, a kada taj isti "sidje" sa bine i nabaci koju kilu, izgleda opet sasvim normalno i ne "prenabildano". Dok je jedina razlika u citavoj prici ocrtavanje tih misica, vlakna, zila itd. a ne smanjena misicna masa..

Tako da moj odgovor, prije svega ako ti nesto ne pravi zadovoljstvo, to dugorocno nece i ne moze biti odrzivo..

Ako nemas nesto spec. u cemu uzivas, i bitno ti je da se bavis necime, ja bih uvijek teretanu i koristenje "vanjskog" opterecenja (cure ili decki), stavio kao osnovu.. bez obzira u kojem smjeru zelis ici u svome oblikovanju tijela, nemoj se bojat "prenabildavanja", jer se to nece desit.. 
Kako budes dobijala kilograme, rasti ce vjeroj i postotak masti, sto u tvome slucaju u jednu ruku i bude ultimativni cilj!

Pozz


Online Mentor:
Nutricionizam/trening, misicna masa/mrsavljenje.
Stalni pristup i motivacijska podrska.
Rad temeljim na hrpi zadov. klijenata i uspjesnim transformacijama!
http://www.fgfitness.uk
Back to Top
TheExaltedOne View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 07 Studeni 2014
Location: Rijeka
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TheExaltedOne Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Veljaca 2018 at 17:39
Hvala na odg. Svakako se slazem da je rijesenje u kalorijskom suficitu, koji ce pretpostavljam trebati biti jos veci kad krenem u gym, a i ovako je problem. Dr. mi je zbog niskog BMI dala Fresubin (jedan ima 300kcal i dosta proteina, masti, vitamina, svega....popijem 2-3x dnevno i od toga sam se malo udebljala, ali dalje je tesko...). Whey vise ne pijem ali mislim opet poceti ako je potrebno. Dnevno unosim oko 100-120gr proteina, a ostalo iskreno ne obracam previse paznju ali mislim da mi nedostaje "zdravih" masti u prehrani i za to bih trebala preporuku.
Mislim da imam relativno nizak body fat pa mi se zato kao sto kazes sve ocrtava, evo jedna slikica npr ruka mi je jako mrsava ali se vidi dosta i to je ono sto me muci: https://imgur.com/YPO7qew
A kazem, sve to bez prakticki ikakve aktivnosti (mogu mozda 40-50 sklekova napraviti, sto je malo i zanemarivo). Znam da je u teoriji bez steroida za zensku osobu tesko izgledati "prenabildano" kao sto kazes, pa cu ti vjerovati na rijec i krenuti u gym, a usput pokusati jos popraviti prehranu. S obzirom da sam potpuno nova, sto bi mi preporucio koje vjezbe da radim za pocetak? Cilj mi je upravo to da se necime bavim, a ne samo da sjedim doma i da ujedno malo ojacam, ali da to usput ne izgleda oku "neukusno". 
Back to Top
CeLe111 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 06 Listopad 2015
Status: Offline
Points: 370
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote CeLe111 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Veljaca 2018 at 22:52
ako znas brojati kalorije/makronutrijente, jednostavno pocni pratiti i ostale.
od proteina sigurno solo neces dobijat na masi/kilazi, a dokle god se hranis po "osjecaju", taj osjecaj kod mrsavca je uvijek nedovoljan, a kod nekog buce koji treba da skida kg. "pretjeran". To je jednostavno tako! =)

whey nije nuzan, vec sam samo naveo moguce rijesenje, odnosno kako si mozes olaksati unos kcal. kroz tekucinu..

Ako kazes da pijes dva tri puta dnevno taj napitak. Kada uz to i koliko stignes jesti krute hrane? Koja kolicina, broj obroka?

Sto se tice masti, takoder odlican nacin za pojacat unos kcal, tim vise ako ti fale u prehrani jer su same po sebi iz samog zdravstvenog aspekta "must must". A uz to imaju i vise nego duplo vise kcal od proteina i uh po samom gramu. (9kcal).

Sto od masti: orasari koji god, sjemenke, maslinovo ulje i omega (opet tekuce kcal), cijela jaja, kikiriki maslac..


Slika, da upravo kako sam i mislio, ocrtana/zdefinirana, ali je ne masivna.. dakle na njoj nema puno misica, vec je samo postotak masti jao nizak pa izgleda kakti "misicavo". 

40-50sklekova je iznad svakog prosjeka za muskarce, kamoli za zene.. opca populacija nemre napravit jedan pravi sklek, a kamoli 40-50. :D

Teretana:
Klasicni nekakav full body u pocetku, tri puta tjedno, dok se ne uhodas u raznovrsne vjezbe i sprave koje teretana ima.
Online Mentor:
Nutricionizam/trening, misicna masa/mrsavljenje.
Stalni pristup i motivacijska podrska.
Rad temeljim na hrpi zadov. klijenata i uspjesnim transformacijama!
http://www.fgfitness.uk
Back to Top
TheExaltedOne View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 07 Studeni 2014
Location: Rijeka
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TheExaltedOne Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19 Veljaca 2018 at 00:00
Pocet cu pratiti sve makronutrijente i zapisivat na papir sve sto pojedem, ocito nema druge. Problema medicinske prirode nemam (osim mozda intolerancija na laktozu, ali nisam sigurna), stitnjaca i sve je u savrsenom redu, ali eto, genetika s mamine strane. Trenutno sam inaktivna ali sam se u proslosti profesionalno bavila nogometom pa je vjerojatno i to donekle posrijedi.
Uglavnom pojedem dva "prava" obroka dnevno, osim kad me faks u tome sprijeci. Oko 200gr piletine i povrca (krumpira, tjestenine, rize....koliko max mogu pojesti) u jednom obroku, a kad sam lijena, spasava me tuna iz konzerve.
Dobar podsjetnik za sjemenke i orasaste plodove, osim omega 3 kapsula i maslinovog ulja nista ne uzimam.
Evo jos jedne slikice: https://imgur.com/a/OM1OI
Znaci ja sam ono sto zovete "skinny fat". Imas iskustva s time? Imam razloga za optimizam? Lajkala sam ti FB page i trazim nesto slicno sebi ali bas i ne nalazim. Rijesim se sada "blentavog" pilatesa i iduci mj krecem ozbiljno u teretanu 3x tjedno. Updejtat cu temu s eventualnim napretcima. Koliko brzo mogu ocekivati neke rezultate, realno? Hvala ti puuuno :)
Back to Top
TheExaltedOne View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 07 Studeni 2014
Location: Rijeka
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TheExaltedOne Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Veljaca 2018 at 21:11
Da ne otvaram novu temu - uzela sam ovaj puta whey od Optimum Nutritiona, ima li uopce neke razlike medu njima i jel taj dobar? Hvala!
Back to Top
NiksaV View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 30 Studeni 2013
Location: Dubrovnik
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote NiksaV Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Veljaca 2018 at 21:34
Bok.Što se tiče wheya sve ti je to manje više isto.Ne znači ako whey košta 500 kn da je bolji od onog od 200 kn.Sve je to stvar marketinga i reklame a što se tiče wheya,whey kao whey.Mislim protein je protein.Tako da je u redu.
Samo ako imaš vremena,uvijek ti je bolje pojesti kruti obrok nego whey.Whey je dodatak bez kojeg se može,nije neophodan,ali je praktičan.

Nadam se da razumijes sto sam napisao =)
Back to Top
TheExaltedOne View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 07 Studeni 2014
Location: Rijeka
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TheExaltedOne Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Veljaca 2018 at 21:39
Naravno, jasno mi je. Ali kao sto sam prethodno spomenula, ponekad nemam vremena i trazim nadomjestak. Koje su uopce beneficije wheya kao "cistog" proteina kao takvog, a sto je zapravo marketinski trik? Jer na netu se nade sve i svasta.
Back to Top
NiksaV View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 30 Studeni 2013
Location: Dubrovnik
Status: Offline
Points: 205
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote NiksaV Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Veljaca 2018 at 08:07
Pa recimo,marketinški trik je npr. whey gold standard koji dođe po zlato a isto tako imaš npr neki whey koji nije"izreklamiran" koliko je ovaj prvi i nije toliko popularan i koji dođe puno jeftinije od navedenog wheya a ista je stvar.Protein je protein ako me razumijes.Ista ti je stvar pojela ti 100g piletine ili popila mjericu wheya,isto si unijela 20-tak grama proteina,samo je whey amo reci praktican jer dobro posluži ako nemas vremena za spremiti obrok.

Beneficije wheya su ti nikakve.Nemoj sebi stvoriti u glavi placebo efekt kao što mnogi ljudi radi i misle.Aha sada kada pijem whey osjećam se snažnije,imam više snage i te stvari.To je placebo efekt koji ljudi sami sebe uvjere u nešto što nije istina.

Whey jedino zbog praktičnosti i nadopune proteina nekome tko ne može unijeti sve proteine kroz prehranu.

Nadam se da si zadovoljna odgovorom =)
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.