New Posts New Posts RSS Feed - never give up :)
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

never give up :)

 Post Reply Post Reply Page  <123>
Author
mettasttaza View Drop Down
The Boss
The Boss
Avatar

Joined: 16 Veljaca 2013
Location: Osijek
Status: Offline
Points: 5136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mettasttaza Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Prosinac 2014 at 17:08
O bože mili strašno hahaa
Rodjen si s potencijalom
Rodjen si s dobrotom i povjerenjem
Rodjen si s idealima i snovima
Rodjen si s velicinom
Rodjen si s krilima
Nije ti sudjeno da puziš, pa i nemoj
Imaš krila
Nauci ih rabiti i ..LETI!
Back to Top
never-give-up View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 19 Lipanj 2014
Location: Dalmacija
Status: Offline
Points: 464
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote never-give-up Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Prosinac 2014 at 19:06
Ja sam mislila na sliku nogu općenito da čujem koji komentar kako napredujem
Back to Top
FitKralj View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 04 Srpanj 2014
Status: Offline
Points: 78
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote FitKralj Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Prosinac 2014 at 20:40
Never, pogledaj u mojem postu kak se slike postaju, cijela leđa a ne piksel leđa :-).
Back to Top
never-give-up View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 19 Lipanj 2014
Location: Dalmacija
Status: Offline
Points: 464
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote never-give-up Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Prosinac 2014 at 08:00
Help help
Znači do sada sam radila nekakav split trening, gdje sam odvajala mišićne skupine po danima. Sada ugnjavila sam malo @gym_girl pa mi je dala savjet da idem na full body. Ja sam napravila dva takva treninga, i nekako puno manje sam se iscrpila, odabrala sam kako mi je rekla za svaku skupinu po 1-2 vježbe, ja sam 2, znači ukupno je bilo 12 vježbi, 3-4 serije (pola vježbi 4, pola 3) i svaka serija po 12 ponavljanja. Sad ne znam trebam li povećati serije,ponavljanja,težine ili što drugo promjeniti.. Uglavnom zbunjena sam    
Back to Top
Fortitudo View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 04 Travanj 2014
Status: Offline
Points: 104
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Fortitudo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Prosinac 2014 at 18:08
Originally posted by never-give-up never-give-up wrote:

Help help
Znači do sada sam radila nekakav split trening, gdje sam odvajala mišićne skupine po danima. Sada ugnjavila sam malo @gym_girl pa mi je dala savjet da idem na full body. Ja sam napravila dva takva treninga, i nekako puno manje sam se iscrpila, odabrala sam kako mi je rekla za svaku skupinu po 1-2 vježbe, ja sam 2, znači ukupno je bilo 12 vježbi, 3-4 serije (pola vježbi 4, pola 3) i svaka serija po 12 ponavljanja. Sad ne znam trebam li povećati serije,ponavljanja,težine ili što drugo promjeniti.. Uglavnom zbunjena sam    

Ja bi zasigurno povećao težine. Ne radiš s optimalnim težinama pa zato nemaš osjećaj da si dobro odradila trening. Povećaj težine toliko da možeš odraditi 10-12 ponavljanja. Ako imaš toliko snage da možeš u toj vježbi napraviti još nekoliko ponavljanja iznad 10-12 znači da je mala težina i da je treba povećati. Smile

Napravi kako sam ti napisao pa javi jesi li osjetila nekakvu razliku u treningu. Wink
Back to Top
never-give-up View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 19 Lipanj 2014
Location: Dalmacija
Status: Offline
Points: 464
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote never-give-up Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Prosinac 2014 at 12:54
Mislim da su mi težine nekako ok jer prije su bile dosta manje, sad tek ovih par full body treninga su veće, a dok sam split radila manje su bile. Jer valjda tamo sam dosta iscrpila tu jednu odnosno dvije skupine, a sada napravim recimo zgibove, pa čučnjeve, u međuvremenu mi se taj dio nekako odmori, uglavnom kao manji umor osjećam kompletno, ali vidim po težinama i svemu da je kvalitetnije, nego prije.. Ako shvaćaš.. Strah me povećavati još težine jer sam tek počela raditi sa tim bučicama (težina je ja mislim 4 kg)
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9269
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Prosinac 2014 at 14:28


Još jedna za krv, znoj i suze Tongue Sve ti u inboxu piše Wink Ne znam zašto neki imaju potrebu umrijeti na svakom treningu ali i je moguće da ti je potrebno nešto povećati, pojačati...da li dignuti težinu malo ili smanjiti pauze, drukčije grupirati mišićne skupine ili nešto treće, treba vidjeti kako trening izgleda i da li je forma dobra.

Nema straha od povećavanja težina ako ti je prelagano, 4 kg je vrlo vjerojatno prelagano za neke vježbe...
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
PN Certified Coach

e-mail: [email protected]

www.instagram.com/me_better365/

Back to Top
ero-sa-ovoga View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 18 Svibanj 2014
Location: Rijeka
Status: Offline
Points: 100
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ero-sa-ovoga Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Prosinac 2014 at 14:42
Također mislim da ti je kilaža premalena.Mene full body baš rasturi tako da mislim da je vjerojatno u tome problem.
Mens sana in corpore sano!
Back to Top
never-give-up View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 19 Lipanj 2014
Location: Dalmacija
Status: Offline
Points: 464
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote never-give-up Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Prosinac 2014 at 16:44
Možete mi napisati koje vježbe vi radite?
Pokušat ću sutra onda veće težine
Back to Top
ero-sa-ovoga View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 18 Svibanj 2014
Location: Rijeka
Status: Offline
Points: 100
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ero-sa-ovoga Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Prosinac 2014 at 20:03
Čučanj(zadnji, prednji, sumo), iskorak, zgibovi, rameni potisak sa bučicama, odručenja sa bučicama u pretklonu, tu i tamo ubacim izolaciju za triceps i biceps( različite varijacije). Zasada uglavnom to.Jesu li veće kilaže dovele do rezultata?
Mens sana in corpore sano!
Back to Top
ero-sa-ovoga View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 18 Svibanj 2014
Location: Rijeka
Status: Offline
Points: 100
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ero-sa-ovoga Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Prosinac 2014 at 20:03
Mrtvo dizanje sam zaboravio napisat.
Mens sana in corpore sano!
Back to Top
Fortitudo View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 04 Travanj 2014
Status: Offline
Points: 104
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Fortitudo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Prosinac 2014 at 00:52
U mene redovito čučanj, iskorak, bench (ravni, kosi, kontrakosi), potisak bučicama, rameni potisak šipkom, slaganje ramenima sa šipkom, veslanje u pretklonu. Kao i ero nekad ubacim nekoliko izolacijskih vježbi za triceps i biceps. Ima tu još dosta vježbi, ali ovo su one koje radim najčešće Smile
Back to Top
never-give-up View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 19 Lipanj 2014
Location: Dalmacija
Status: Offline
Points: 464
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote never-give-up Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Prosinac 2014 at 10:43
Pa jučer sam dodala još ploča na bučicu i bilo je napornije. Mislim da je bolje sa ovim većim opterećenjem.
Uglavnom i ja te vježbe radim..
Vidjet ćemo kroz naredne tjedne kako će to ići
Za sad ovih par treninga bilo mi je puno zanimljivije i veći gušt ih odraditi nego split.
Back to Top
never-give-up View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 19 Lipanj 2014
Location: Dalmacija
Status: Offline
Points: 464
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote never-give-up Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Sijecanj 2015 at 16:25
evo par novijih slika
Back to Top
ero-sa-ovoga View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 18 Svibanj 2014
Location: Rijeka
Status: Offline
Points: 100
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ero-sa-ovoga Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Sijecanj 2015 at 09:35
Dobro je to, samo nisi baš pogodila kut za fotkanje.Kako ide full body?Jel povećavaš kilažu utega?Jesi li ti dobila koju kilu?
Mens sana in corpore sano!
Back to Top
never-give-up View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 19 Lipanj 2014
Location: Dalmacija
Status: Offline
Points: 464
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote never-give-up Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Sijecanj 2015 at 10:30
A znam, kad pokušavam slikat s prednjom kamerom jer nemam ogledalo gdje cijela stanem
Pa ide valjda, povećala sam težine
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.