New Posts New Posts RSS Feed - Mršava sa salom?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Mršava sa salom?

 Post Reply Post Reply
Author
tl1305 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 04 Travanj 2015
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tl1305 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Mršava sa salom?
    Posted: 29 Veljaca 2020 at 21:25
Hej hej. Napokon tražim pomoć dugih. Ovako, visoka sam 165 cm, sa 53 kg. Znači enako sam kao kost i koža unazad godinu dana zbog nekih problema pa sam tako i manje jela i došla na ovo stanje. No uvijek sam imala sala oko trbuha i po leđima. Vodim užurban život, posao, faks, dr obaveze.. Sad sam došla na takvo stanje kakvo jesam. Želim se dovesti u red, prvenstveno dobiti bar 5 kg, i maknuti do ctvrdokorno" salo. Možete li li pomoći kako?
Back to Top
Justanyone View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu


Joined: 30 Studeni 2016
Status: Offline
Points: 493
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Justanyone Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Ožujak 2020 at 09:13
Pozdrav :). Da bi ti mogli pomoći, najprije nam treba još malo informacija. Ako sam dobro shvatila, ti si unazad godinu dana izgubila određeni broj kg? Ako je tako, koliko otprilike i na kojoj si se ti težini najbolje osjećala i bila zadovoljna izgledom? Je li ovo prvi put da si gubila kile, pogotovo na ovakav način?
Jesi li kad što trenirala i baviš li se sad kakvom aktivnošću ili treningom snage u nekom obliku? Koliko imaš godina?
Kako si jela unazad tih godinu dana otprilike, i kako ti sada izgleda jelovnik na 2-3 tipična dana?
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9221
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Ožujak 2020 at 08:21

Pozdrav, čekamo odgovore, pogotovo vezano za jelovnik i eventualnu aktivnost Cool
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
PN Certified Coach

e-mail: [email protected]

www.instagram.com/me_better365/

Back to Top
tl1305 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 04 Travanj 2015
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tl1305 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Ožujak 2020 at 17:19
Sori na čekanju. Uglavnom, prije sam se baš dosta bavila sportom, atletika i rukomet, i to 9 godina, doša red da odem na faks i tu je sve stalo. Sad mi je dan posao, faks i odmor ako stignem i to haha. Dosta prihoda i stv sam izdržljiva. Najsretniji bi bila sa 60 kg iskreno, ali glavni cilj bi li bio da maknem to salo uporno na trbuhu i leđima. Nije da ga ima nešto puno ali nije ni okej nasprav ostatku tijela. Kile sam izgubila ponajviše zbog stresa, pa onda sam imala fazu da mi se gadi hrana i ne bi jela ništa osim par voćki ili povrća. A stv sm htjela jesti. I sad sam to vratila u normalu pa jedem kako kada za doručak voćku ili zobene, ili krafnu ako sam na poslu. Ručak standard u menzi bi bio malo mesa, povrća najviše, juha i to je to. Ponekad čokoladica između tog i za večeru ako sam gladna nešto na brzinu, sendvič ili nešto slično. Znm nekad pojesti i čips, slatko itd ali nije da pretjerujem u dnevnom unosu slatkiša.
Back to Top
Justanyone View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu


Joined: 30 Studeni 2016
Status: Offline
Points: 493
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Justanyone Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Ožujak 2020 at 20:35
Ok. Ovo što si napisala da želiš, dobiti nekakav oblik, postići ćeš prvenstveno treningom snage, a onda i sređenom prehranom. Kako sada stojiš s vremenom za ubaciti barem nekakve bodyweight vježbe doma par puta tjedno? Obzirom da si bila godinama u sportu pretpostavit ću da si upoznata s izvođenjem čučnja, iskoraka i sličnih osnovnih vježbi?
Što se prehrane tiče, treba ti hrane, ali kvalitetne. Ono što vidim iz ovoga što pišeš je dosta rafinirane hrane. Je li ovakav jelovnik iz dana u dan? Ako jest, možda ti ne bi bilo loše uz te zobene i voće uzeti ujutro nešto proteina, recimo malo posnog sira ili par jaja. Menza je čak ok, ne znam iz kojeg si grada, ali ja sam se još najbolje osjećala na hrani iz menze: Mesa i brokule koliko hoćeš . I kako ti zvuči ovu čokoladu zamijenit voćkom i nekim orašastim? Što se tiče večere, od čega je taj sendvič obično? I kako stojiš s povrćem inače, izvan menze?
Back to Top
tl1305 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 04 Travanj 2015
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tl1305 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 Ožujak 2020 at 17:32
Aa do sada dosta malo slobodnog vremena imam, ali pokušavam odvojiti bar tih sat vremena. Što se tiče vježbi to sam sve upoznat. Ali mi nikako nije bilo jasno do sada kako onda mršavom svud samo ne tu haha. Da, svaki dan isto, osim možda vikend neka pizza ali nikakve drastične promjene ni bolje ni gore nisu. Stvar kod hrane je da se hranom u menzi upravo zbog tog jer nemam slobodnog vremena da bih kuhala. Stvarno, pripremiti jaja u 6 ipo, 7 prije smjene je za mene trenutno velik problem. 🤦‍♀️😂 Iz Splita. Menza je stv okej, uvijek nešto zdravo nađem. Aa mogu zamjeniti ali mi fali šećera da me drži u tom danu.
Sendvič je tost sa sirom ili namaz neki i tjt.
Back to Top
Justanyone View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu


Joined: 30 Studeni 2016
Status: Offline
Points: 493
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Justanyone Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Ožujak 2020 at 04:30
OK. Jasno mi je da ti fali slatko, ali možeš ga dobiti i iz kvalitetnijih namirnica. Prvenstveno zbog nutrijenata i razine energije, a onda i kompozicije tijela. Ako nemaš vremena ujutro, kako ti zvuči spremiti nešto večer prije ili preko vikenda pa zamrznuti ako si u mogućnosti? Imaš raznih muffina, od jaja, raznih brašna, sira.... pa neko povrće uz to i/ili komad mesa. To su sve stvari koje možeš smutiti, i peći dok ti radiš nešto drugo. Pa možeš zobene namočit u jogurtu sa malo sira i voća i ostavit preko noći.. meal prep je zakon . Ako si u domu, imaš i raznih gotovih salata ili sira za kupiti, raženih krekera, voća, povrća...a čak je i taj sendvič ok ako ga spremiš od nekog cjelovitog kruha, dodaš malo pureće šunke, i nešto povrća. Vjerojatno si od stresa i nejedenja, uz nedostatak treninga izgubila nešto mišića. A za povratit ih će ti trebat i trening i kvalitetna hrana, prvenstveno proteini kojih mi se iz jelovnika čini da fale. O razini energije uz više nutrijenata iz cjelovite hrane da i ne govorimo.
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.