New Posts New Posts RSS Feed - molim pomoc
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

molim pomoc

 Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Vali View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 18 Ožujak 2010
Status: Offline
Points: 19
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Vali Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: molim pomoc
    Posted: 27 Kolovoz 2013 at 17:31
Pozdrav svima,

Došao je i taj dan kada sam odlucila da cu nešto poduzetni kako bi se osjecala bolje u vlastitoj koži.
pocela sam citati razne clanke, forume i u masi svih tih informacija više ne znam odakle poceti pa bi vas molila za pomoc...

Prije 3-4 mjeseca skinula sam insanity program i odradila sam 2 tjedna. S obzirom na to da sam pocetnik i da nemam ama baš nikakve kondicije nisam uspjela izvoditi sve vježbe pa sam neke zamijenila sa svojima i bilo mi je super :) no ubrzo sam odustala jer došlo je ljeto i ošla na more... :)

sada kada nam je ljeto poprilicno na kraju, odlucila sam da cu završiti zapoceto, no citajuci forume naišla sam na neke informacije koje me bune, dosta puta sam znala naici na recenicu "insanity nije za pocetnike", dok neki kažu zašto ne. Takodjer, razmišljala sam da si skineM i P90x pa da možda to odradim, no sada ni sama ne znam šta je bolje i efikasnije. Moj cilj je izgubiti višak kila, izgubiti masnocu i naravno dobiti mišicnu masu.
Visoka sam 163cm i imam 61-62kg, problematicno podrucje su moj bokovi
:(

Molim vas ako imate kakav savjet da se javite :)




Back to Top
avangarde View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 31 Svibanj 2012
Location: Osijek
Status: Offline
Points: 4028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote avangarde Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Kolovoz 2013 at 17:43