New Posts New Posts RSS Feed - moja prehrana-kritizirajte!
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

moja prehrana-kritizirajte!

 Post Reply Post Reply
Author
musa20 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 11 Ožujak 2008
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote musa20 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: moja prehrana-kritizirajte!
    Posted: 11 Ožujak 2008 at 15:37
bok svima..
novi sam clan na forumu, pa me zanima sto vi mislilte o mojoj prehrani..
zelja mi je skinuti 2-3 kile.. pa da mi kazete da li mislite da idem u dobrom smjeru??
za dorucak jedem ili pecivo(crno) sa sirnim namazom i jogurtom ili muesli, u medju obroku pojedem vocku, i rucam zmedju š i 3 (ovisno o predavanjima) ono sta mi mama skuha. to bas ne biram- pojedem i meso i tjesteninu, sto god ona taj dan pripremi.. popijem dnevno 2 kave, jer sam studentica i to mi je nekako neizbjezno, s obzirom da su ceste pauze koje provodimo u kantini.. navecer ne jedem..
kako vam se to cini??
Back to Top
Hammerstrength View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 03 Veljaca 2008
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 629
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hammerstrength Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Ožujak 2008 at 20:41

Jednostavno ne znam odakle bih krenio s kritikama.

Prije svega, ovdje se nema sto kritizirati sto se tice jelovnika jer jelovnik koliko vidim ne postoji! "Ono sto mi mama skuha, kantina, studentica pa ne stignem i tak to..." rijeci osobe koja zeli da mu drugi sve pripremi i sredi i kaze sto mora raditi. Nema izvlacenja, jer ovo mi zvuci kao nepotreban vapaj za pomoc, a prije nego sto ti drugi pomogne zapitaj se zelis li pomoc uopce.