New Posts New Posts RSS Feed - Kako u mjesec dana od 0 doci do 5sklekova
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Kako u mjesec dana od 0 doci do 5sklekova

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
vedranam View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 20 Svibanj 2010
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote vedranam Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Kako u mjesec dana od 0 doci do 5sklekova
    Posted: 20 Svibanj 2010 at 15:00
Bok svima, ja sam pocetnik :)

neko vrijeme vec idema na crobik, tj išla sam, ali sam prestala zbog preseljenja. Sada mi to jako fali, i trudim se nekako vježbati. Nikada nisam mogla napraviti ni jedan sklek, ali evo palo mi na pamet da se prijavim u vojsku :D pa u slucaju da me pozovu moram biti FIT! i znati napraviti nekoliko sklekova, među ostalim. A imam jako jako slabe ruke. Trebalo mi je 4 mjeseca da mi se malo pokažu bicepsi i tricepsi, a trenirala sam 4 puta tjedno. Znam, premalo... što mislite koje vježbe trebam vježbati, i koliko, da napravim neki sklek za mjesec dana?

Unaprijed hvala!

Edited by vedranam
Back to Top
Ann View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 15 Studeni 2009
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 764
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ann Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Svibanj 2010 at 16:01
Vjerojatno ce ti odgovoriti netko tko nešto više zna, ali
ja bih pocela sa ženskim sklekovima, utezima za ruke
(biceps, triceps) i prsa/ramena.

I također istražiti razne vrste sklekova, pa poceti s onim
s cim možeš. Ali nije moguce da ne možeš ni jedan!
Back to Top
vedranam View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 20 Svibanj 2010
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote vedranam Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Svibanj 2010 at 19:16