New Posts New Posts RSS Feed - Guza
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Guza

 Post Reply Post Reply
Author
SamoSandraa View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 07 Rujan 2014
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SamoSandraa Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Guza
    Posted: 08 Rujan 2014 at 19:11
Željela bih učvrstiti i oblikovati guzu, pa ako mi možete predložiti neke dobre vježbe? Radim čučnjeve i iskorak, no vjerujem da ima još nekih dobrih vježbi za to područje. Bilo bi dobro ako stavite video te vježbe (link) i pošto treniram doma sprave nisu uključene (samo utezi i šipka).
Hvala :)
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9198
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Rujan 2014 at 13:45

Koje sve čučnjeve radiš, koje iskorake, s kojom težinom i sa kolko ponavljanja?

Mrtva dizanja?
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
SamoSandraa View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 07 Rujan 2014
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SamoSandraa Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Rujan 2014 at 12:22
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR2gV3c9wakcWobl6iyb8q5rGMCL8U5Fvoj6jW-jOXCGysv04bt čučnjeve radim ove obične, samo jače raširim noge i ne radim ih s utezima zato jer ne želim da mi se noge jako povećaju. na početku vježbe ih napravim 20, između 15, i na kraju 15.

http://www.muska-posla.com/Bodybuilding_Detaljnije_Folder1/hodajuci-iskorak-sa-bucicama.JPG
ovo su iskoraci, imam 2.5 u svakoj ruci, radim po radim 10 u svakoj seriji (3 serije)
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9198
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Rujan 2014 at 12:43

Guzi treba stimulacija i promjena, kao i svemu Wink

Ako stalno drviš po istome, tijelo se već odavno adaptiralo. Zijeva dok radiš :) Sve ovisi o tome i koliko često radiš te kakvo ti je uopće stanje tih dijelova. Što je gore, to ih češće trebaš dobro stimulirati.

Nakon tih 20, 15 čučnjeva....koliko ih još možeš odraditi bez problema? Isto tako i iskorake?


Imaš puno dobrih vježbica i njihovih varijanti. Ne moraš ih raditi sve jer ne odgovara svakome isto. Probaš i nađeš one koje te najbolje pogađaju. Postoji više verzija čučnjeva i iskoraka i svaka od njih jedan dio stimulira više. Koliko duboko radiš čučnjeve? 

Koliko sveukupno imaš dostupnih utega, na težinu mislim? Sa šipkom?




"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
fittgirl123 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 30 Ožujak 2019
Location: ?ibenik
Status: Offline
Points: 37
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fittgirl123 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Ožujak 2019 at 08:34
Pozdrav, imam 67 kg na visinu od 175 cm. Inace na ketogenoj dijeti sam + plus teretana 5 puta tjedno. Zanima me koje bi mi bile najefikasnije vježne za pogoditi sve misice gluteusa i za ucvrscivanje nogu. Inace imam izraženije bokove pa moram paziti s vjezbama da ih ne bi ojačala. Hvala unaprijed ekipa. (Btw. idem tek mjesec dana iako osjetim itekakvu razliku u snazi)
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9198
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Ožujak 2019 at 15:35

Pozdrav fitgirl Smile

Što trenutno radiš u teretani, koje vježbe za donji dio? Vježbaš sama ili pod nadzorom trenera? 

Koliko god. imaš?

Što se bokova tiče - tu će ti znatan dio odigrati prehrana, jer tu izraženost često više naglašavaju masne naslage nego sami mišići :) Mišićna masa se počne graditi, a mast stoji i dalje pa to onda ostavi taj dojam veličine. Bolje je izgraditi miš. masu pa se pobrinuti da se i masno tkivo rješi ;)

Na čistoj si ketogenoj ili imaš neka cikliranja?


"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
fittgirl123 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 30 Ožujak 2019
Location: ?ibenik
Status: Offline
Points: 37
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fittgirl123 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 Ožujak 2019 at 16:25
Evo ovako, imam 23 godine. Zasad sama, s tim da su mi treneri polazali koje vjezbe, iskorak, bitt brigde, donkey kicks itd. + sprave. Na čistoj ketogenoj sam, iako sam dobila preporuku da cikliram.
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9198
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Travanj 2019 at 18:14

I to je dobra preporuka - osobno nikad ne bih trenirala toliko, a bila na čistoj ketogenoj, niti to preporučila drugima. Pogotovo ako još nisu prošli ni osnove pravilne prehrane, dakle nemaju neke temeljne navike dobro posložene, i ako vidim da cilj mogu postići na manje restriktivan način. Nisam baš pobornik ketogene dijete u svim slučajevima (kao i sve ostalo - ne postoji nešto što je uvijek dobro za sve), ali to je već druga i duga priča...

Što se vježbi tiče, radiš li onda te navedene vježbe, koliko često i paziš li na progres (izazivaš li tijelo redovito kroz više ponavljanja/veća opterećenja/promjene u tempu rada/varijacije u vježbama?) Što je sa čučnjevima?

Nemaš nikakve limitacije za trening (problemi sa zglobovima, neke stare ozljede i tome slično)?







"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
fittgirl123 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 30 Ožujak 2019
Location: ?ibenik
Status: Offline
Points: 37
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote fittgirl123 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Travanj 2019 at 18:19
E svjesna sam zasto to govoris jer sam na svakom treningu nanizmaku snaga haha, drzat cu kdto dijetu mjesec dana i onda cu na cikliranje, meni je osobno keto savrsena jer nisam neki ljubitelj UH npr kruh i krumpire ne jedem skoro pa nikad tako da mi stvr nije problem. Radim ti 15 ponavljanja po 4 serije iako ne uspijem uvijek sve jer kako sam vec rekla nemam snage. Nikakve limitacije komplrtno zdrava. Nego da te pitam jel mogu uvesti Whey protein na keto?
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9198
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Travanj 2019 at 20:25

Kruh i krumpiri su samo kap u moru UH-a i to kap koja se slobodno može i preskočiti bez ikakvih posljedica :) Što ne znači da to vrijedi za sve UH-e i za sve ljude :)

Super je to što ti nije problem držati takav režim, moguće i je da težiš malo većem omjeru masti naspram UH-a (isto je tako moguće i da ne) ali ipak treba pripaziti i na ostale parametre koji se kod nekih mogu poremetiti takvom restrikcijom - od samog nedovoljnog oporavka od treninga, preko nutritivnih deficita, poremećene probave, možebitnih problema sa hormonima itd... a ima i ono što se mnogima na kraju desi - pucanje i vraćanje izgubljenog nazad brzinom svjetlosti ;)

S obzirom da to ne planiraš dugo provoditi, rizici su za sve to (osim ovog zadnjeg) def manji nego da to radiš dugoročno. Treba tijelo kasnije polako privikavati na unos UH-a...


Prije nisi trenirala? Odnosno da li si baš početnik u treningu ili već imaš nekog sportskog iskustva?

Individualne su reakcije na whey, no smatram da bi trebalo biti ok pogotovo nakon treninga. U svakom slučaju, možeš isprobati, a i pitanje je tih keto testića koliko su zbilja realni :) U svakom slučaju ja se ne bih zamarala. Dobro će ti doći ako ništa drugo radi boljeg oporavka.

Uzimaš li kakve suplemente?



Edited by Gym_girl - 01 Travanj 2019 at 20:31
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9198
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01 Travanj 2019 at 20:35

Što se nedostatka snage tiče - jedeš li dovoljno općenito? Kakav ti je omjer svega uopće? Kcal unos?

Kakav je san, generalni stres?
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.