New Posts New Posts RSS Feed - Guza
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Guza

 Post Reply Post Reply Page  <1234 13>
Author
Strippy View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 15 Travanj 2008
Status: Offline
Points: 56
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Strippy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Travanj 2008 at 10:35
Originally posted by emilio emilio wrote:

Originally posted by Strippy Strippy wrote:

Originally posted by emilio emilio wrote:

Originally posted by Strippy Strippy wrote:

Originally posted by emilio emilio wrote:

 moze li se to malo dokumentirati,,lakse je diskutirati kroz foto formu...



vi decki bi samo gledali , ttt
 

           vecina nas voli AKCIONE filmove...............



hehehe..pazi da ne bi dobio neki HORROR
 

           Taj zanr je OK,,,nevolimo samo KOMEDIJE



ok..onda TRASH HOROR
Back to Top
Theia View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 27 Studeni 2006
Location: Croatia
Status: Offline
Points: 1648
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Theia Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Travanj 2008 at 17:14
Originally posted by emilio emilio wrote:

š.DUBOKI CUCANJ--noge u sirini ramena,dizacki nacin,,prsti su malo vise otvoreni,spustas se tako da ti guza dodirne listove,pete se nesmiju podizati zbog eliminiranja to jest iskljucivanja zadnje loze i gluteusa,

 

Evo, recimo da je ovo jedna od vjezbi koje nikad ne bih preporucila nekome - guza dira listove?!  A koljena, mladicu?!?!!?! Nepotrebno je izvoditi ovu vjezbu jer ima puno drugih i korisniji, gdje ti btw koljena ne stradaju!

Back to Top
emilio View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 12 Prosinac 2006
Location: Sweden
Status: Offline
Points: 662
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emilio Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Travanj 2008 at 19:24
Originally posted by Theia Theia wrote:

Originally posted by emilio emilio wrote:

š.DUBOKI CUCANJ--noge u sirini ramena,dizacki nacin,,prsti su malo vise otvoreni,spustas se tako da ti guza dodirne listove,pete se nesmiju podizati zbog eliminiranja to jest iskljucivanja zadnje loze i gluteusa,

 

Evo, recimo da je ovo jedna od vjezbi koje nikad ne bih preporucila nekome - guza dira listove?!  A koljena, mladicu?!?!!?! Nepotrebno je izvoditi ovu vjezbu jer ima puno drugih i korisniji, gdje ti btw koljena ne stradaju!

 

                    draga theia,,,UZMI ILI OSTAVI,,,,,Vjezba koja je naporna,,zahtijeva dobru fizicku spremu kao i razgibanost,,vjezba koja je grund,zanimljiva je i teska zbog toga spustanja guze ka listovima,,dobro jeste opterecenje za koljena ako nekoristis pravilno hamstring ,ona je vise opterecenje za tvrde gleznjeve,,pogadjas mnostvo misica,

quadriceps femoris(´misice iznad koljena)

sve misice u unutrasnjosti bedra(adductor magnus,aductor longus,aducctor brevis,aduktor minus,pectineus kao i gracilis)

gluteus (guzu)

hamstring (zadnja loza)

misice stomaka

sve misice u krstima

                             

 

Back to Top
Theia View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 27 Studeni 2006
Location: Croatia
Status: Offline
Points: 1648
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Theia Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Travanj 2008 at 11:18
 Ja ipak volim svoja koljena, a ona vicu "Nemoj, molim teeee!"
Back to Top
marrtin View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 03 Travanj 2008
Location: Croatia
Status: Offline
Points: 24
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote marrtin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Travanj 2008 at 17:20
 plivajte, tu vam nista ne moze stradati, a korisnije je od pola vjezbi...;)
Back to Top
emilio View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 12 Prosinac 2006
Location: Sweden
Status: Offline
Points: 662
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote emilio Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Travanj 2008 at 17:51

Originally posted by marrtin marrtin wrote:

 plivajte, tu vam nista ne moze stradati, a korisnije je od pola vjezbi...;)
 

slazem se sa martinom ,jedino sto za tu aktivnost moras imati --JEZERO ,MORE,BAZEN ,POTOK,BARU---

Back to Top
balerina2 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 04 Studeni 2009
Location: Croatia
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote balerina2 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Studeni 2009 at 10:32
 Bok, molim savjet za vjecito žensko pitanje - guza. Jesu li bolji cucnjevi, iskorak koja kombinacija?hvala
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9167
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Studeni 2009 at 11:09

 balerina premjestila sam ti pitanje, ubuduce samo malo pripazi u koju temu postavljaš da ne idemo u offtopic, može?

ovdje ceš naci dosta dobrih savjeta pa si procitaj malo od prvog posta....

dakle, cucnjevi i iskoraci svih vrsta, step, podizanja nogu, hodanje, trcanje, penjanje stepenicama.....i naravno, ako se radi o višku masnog tkiva - dobre kardio vježbe i još bolja prehrana

"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
Lega View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 06 Prosinac 2006
Location: Philippines
Status: Offline
Points: 1903
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lega Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Studeni 2009 at 11:51
Back to Top
lordhumungus View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 05 Studeni 2009
Location: Croatia
Status: Offline
Points: 112
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote lordhumungus Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Studeni 2009 at 19:08
 Ako želite cvrstu guzu, nema puno filozofije. Stvar je jednostavna-mišic treba izgraditi, a za to je najbolja osnovna vježba - cucanj (polucucanj ili duboki- kako kome koljena dozvoljavaju). dovoljno pterecenja i nema problema. O tonusu onda da i ne govorimo. Iskoraci , kako su vec mnogi spomenili (razne varijante-u mjestu, kretanju, unatrag, sa jednom nogom na klupici itd.).Deadlift je isto jako dobra stvar-nikad mi se nije dogodilo da nakon teškog deadlifta ne osjetim i upalu u gluteusima. Mašine i ostale izolirajuce vježbe su samo nadogradnja na ovo
i am the rocker, i am the roller,i am the out of controller
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9167
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Studeni 2009 at 19:20

Originally posted by lordhumungus lordhumungus wrote:

 Ako želite cvrstu guzu, nema puno filozofije. Stvar je jednostavna-mišic treba izgraditi, a za to je najbolja osnovna vježba - cucanj (polucucanj ili duboki- kako kome koljena dozvoljavaju). dovoljno pterecenja i nema problema. O tonusu onda da i ne govorimo. Iskoraci , kako su vec mnogi spomenili (razne varijante-u mjestu, kretanju, unatrag, sa jednom nogom na klupici itd.).Deadlift je isto jako dobra stvar-nikad mi se nije dogodilo da nakon teškog deadlifta ne osjetim i upalu u gluteusima. Mašine i ostale izolirajuce vježbe su samo nadogradnja na ovo
 

Tako je - tocka.

Zato bi se sve više cura trebalo okrenuti tim osnovnim vježbama i ne bojati se težina. Ja ih trenutno još uvijek radim sa bucicama - na pocetku mi je bio užasan problem uopce cucnuti, a kamoli tek sa nekom težinom. No, kako sam pocela jacati noge, a i gornji dio tijela (trbuh i donji dio leđa pogotovo) ide sve lakše i lakše...nebo mi je granica  

A moram rec da u mojoj teretani nema ni jedne jedine cure koja ih radi....osim jedne tete od 56 godina koja je pred malo digla 80 kg u cucnju i ona mi je i više nego uzor.

Tako da cure moje...ostavite se mašina i na cucaaaanjjjjjj!

"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
lordhumungus View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 05 Studeni 2009
Location: Croatia
Status: Offline
Points: 112
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote lordhumungus Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Studeni 2009 at 21:51
Originally posted by Gym_girl Gym_girl wrote:

Originally posted by lordhumungus lordhumungus wrote:

 Ako želite cvrstu guzu, nema puno filozofije. Stvar je jednostavna-mišic treba izgraditi, a za to je najbolja osnovna vježba - cucanj (polucucanj ili duboki- kako kome koljena dozvoljavaju). dovoljno pterecenja i nema problema. O tonusu onda da i ne govorimo. Iskoraci , kako su vec mnogi spomenili (razne varijante-u mjestu, kretanju, unatrag, sa jednom nogom na klupici itd.).Deadlift je isto jako dobra stvar-nikad mi se nije dogodilo da nakon teškog deadlifta ne osjetim i upalu u gluteusima. Mašine i ostale izolirajuce vježbe su samo nadogradnja na ovo
 

Tako je - tocka.

Zato bi se sve više cura trebalo okrenuti tim osnovnim vježbama i ne bojati se težina. Ja ih trenutno još uvijek radim sa bucicama - na pocetku mi je bio užasan problem uopce cucnuti, a kamoli tek sa nekom težinom. No, kako sam pocela jacati noge, a i gornji dio tijela (trbuh i donji dio leđa pogotovo) ide sve lakše i lakše...nebo mi je granica  

A moram rec da u mojoj teretani nema ni jedne jedine cure koja ih radi....osim jedne tete od 56 godina koja je pred malo digla 80 kg u cucnju i ona mi je i više nego uzor.

Tako da cure moje...ostavite se mašina i na cucaaaanjjjjjj!

  Da mi je  bilo vidit tu tetu od 56 godina.cucanj- guzica do listova a sise do poda
i am the rocker, i am the roller,i am the out of controller
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9167
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Studeni 2009 at 22:06
 hehehe no no, teta vježba cijeli život (osim toga još i trci ko luda) i puno cura mojih godina bi se moglo posramit pred njom 
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
ena:))) View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 13 Srpanj 2009
Status: Offline
Points: 1382
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ena:))) Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Studeni 2009 at 15:50
kad sam pocela ic u teretanu, cucnjevi su mi bili.. hm.. ne hvala.. da bi promijenila plocu kad sam vidjela curu koja je, dok sam ja gazila po orbidreku (kojeg mrzim iz dna duse i traku za trcanje i steper i biciklu) , odradila trening od sat vremena di nije radila nista drugo osim cucnja u jedno pet varijanti i iskoraka u mjestu i pokretu...s tim da nije izgledala ko schwarzenegger vec sasvim normalno i vjerojatno je vlasnica najljepse guzice koju sam u teretani vidjela!


eh od tada otprilike radim 90% treninga upravo cucnjeve ( sa 40kg)

zato brzo na coopersguns i pogledat sve vrste cucnja i vjezbe za noge i guzu :)))))
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9167
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Studeni 2009 at 22:24

Originally posted by ena:))) ena:))) wrote:

kad sam pocela ic u teretanu, cucnjevi su mi bili.. hm.. ne hvala.. da bi promijenila plocu kad sam vidjela curu koja je, dok sam ja gazila po orbidreku (kojeg mrzim iz dna duse i traku za trcanje i steper i biciklu) , odradila trening od sat vremena di nije radila nista drugo osim cucnja u jedno pet varijanti i iskoraka u mjestu i pokretu...s tim da nije izgledala ko schwarzenegger vec sasvim normalno i vjerojatno je vlasnica najljepse guzice koju sam u teretani vidjela!


eh od tada otprilike radim 90% treninga upravo cucnjeve ( sa 40kg)

zato brzo na coopersguns i pogledat sve vrste cucnja i vjezbe za noge i guzu :)))))
 

"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
Iluvatar View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 08 Veljaca 2009
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 4357
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Iluvatar Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08 Studeni 2009 at 11:50
Originally posted by Gym_girl Gym_girl wrote:

Originally posted by ena:))) ena:))) wrote:

kad sam pocela ic u teretanu, cucnjevi su mi bili.. hm.. ne hvala.. da bi promijenila plocu kad sam vidjela curu koja je, dok sam ja gazila po <SPAN style="FONT-WEIGHT: bold">orbidreku </SPAN>(kojeg mrzim iz dna duse i traku za trcanje i steper i biciklu) , odradila trening od sat vremena di nije radila nista drugo osim cucnja u jedno pet varijanti i iskoraka u mjestu i pokretu...s tim da nije izgledala ko schwarzenegger vec sasvim normalno i vjerojatno je vlasnica najljepse guzice koju sam u teretani vidjela!eh od tada otprilike radim 90% treninga upravo cucnjeve ( sa 40kg)zato brzo na coopersguns i pogledat sve vrste cucnja i vjezbe za noge i guzu :)))))
 




zašto orbitrek ne valja?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 13>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.