New Posts New Posts RSS Feed - vjezbe za ahilovu tetivu
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

vjezbe za ahilovu tetivu

 Post Reply Post Reply
Author
bart View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 20 Veljaca 2008
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bart Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: vjezbe za ahilovu tetivu
    Posted: 20 Veljaca 2008 at 22:53

Pozdrav!

Prije godinu dana imao sam rupturu ahilove tetive i od tada zbog nekog nelagodnog straha nisam bas prakticirao tjelesne aktivnosti sto je rezultiralo doivanjem masnog tkiva i smanjenjem misicnog tkiva, pogotovo na nogama. Prije ozljede sam se bavio amaterskim biciklizmom i trcanjem.

Moje pitanje je vezano za razgibavanje i zagrijavanje tetive pije samog trcanja. Odredjene vjezbe sam upoznao na fizikalnoj terpiji u Draskovicevoj (pozdrav svima tamo). Da li netko ima iskustva s tom vrstom ozljede, koje vjezbe rastezanja i zagrijavanja koristiti i na kraju koje vjezbe koristiti nakon toga za vracanje kondicije i opceg boljeg stanja?

Zahvaljujem

Bart
Back to Top
Spartanac View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 03 Studeni 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Spartanac Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Studeni 2010 at 23:01
Jel mi mozes dati neke vjezbe istezanja ahilove tetive? Aktivan sam sportaš i upalila mi se tetiva...idem na fizikalnu terapiju i radim neke vjezbe ali-pomoci nikad dosta tako da sad upijam svo znanje o tome:-)
Hval
Back to Top
davor23 View Drop Down
The Boss
The Boss


Joined: 12 Svibanj 2009
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 7174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote davor23 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Studeni 2010 at 08:09
  Mozda tu nadjes sta. LINK