New Posts New Posts RSS Feed - pozz svima
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

pozz svima

 Post Reply Post Reply
Author
-lisica- View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 26 Ožujak 2013
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 14
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote -lisica- Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: pozz svima
    Posted: 26 Ožujak 2013 at 22:04
e da, jo što se prehrane tice...

6:30 dorucak: zobene, banana, jogurt dodam malo cimeta i lalenih sjemenki
8:30-9 obicno neko voce jer pijem željezo zbog anemije pa za bolju apsorpciju a i loše mi ako nešto drugo pojedem
e sad, znam da mi tu još fali nešto za pojest al stvarno nekad nemam ideje šta da pojedem a da nije glupost i obicno onda ništa ne pojedem do rucka

12- rucak: (pošto sam student i hranim se u menzi i takav faks da jedva stignem jest) pazim da uzmem neko meso a da nije pohano, salatu, povrce eventualno  neko varivo...

oko 4 obicno odem do teretane, do 6

6 popijem shake obicno sa zobenim mlijekom


treninge sam si složila da imam 3 put tjedno snagu u kombinaciji sa trcanjem na traci a 3 put samo trcanje i trbušnjaci na kraju...

primjer:
radim 4 serije ledja-biceps  pa trcanje od 10 min 
4 serije prsa- triceps opet trcanje od 10 
3 serije još ubacim nešto a da je kombinacija ruke-prsa-ledja pa opet trcanje od 10

isto kad radim donji dio si stavim  trcanje od 10 min  izmedju serija

trcanje na traci nagib obicno 1-1.5 i brzina izmedju 12-15 kako mi kada volja i da mi nije isto uvijek

kada samo trcim to je obicno izmedju 30-60 min sa promjenama intenziteta i nikad ispod 11km/h


komentari-prijedlozi-kritike...slušam

svjesna sam da mi ovo sa prehranom ne valja baš, vjerojatno i zato imam taj jedan dan u tjednu kad jednostavno puknem i pojedem sve što mi pred nosom, i to je taj dan u tjednu kad nemam trening :/

Back to Top
-lisica- View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 26 Ožujak 2013
Location: Zagreb