New Posts New Posts RSS Feed - Pozdrav od Ipmac :)
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Pozdrav od Ipmac :)

 Post Reply Post Reply
Author
Ipmac View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 09 Ožujak 2013
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ipmac Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Pozdrav od Ipmac :)
    Posted: 09 Ožujak 2013 at 18:38
Pozdrav svima,

imam 21 godinu, visoka sam 162 cm i imam 58 kg. Pokušavam se hraniti što zdravije mogu, s obzirom da sam studentica i da živim u domu. Što se fizickih aktivnosti tice, išla sam u teretanu jedno vrijeme, cesto odem trcati, vježbam doma, nekad samo hodam oko Bundeka.
Kako dolazi ljepše vrijeme, pojacat cu fizicke aktivnosti, jer imam plan izgubiti nekoliko kilograma do ljeta. (ne zbog ljeta, nego mi je to vec duže želja, jednostavno se ne osjecam sretno u ovom tijelu)

Nisam još razradila plan kako treba, no vjerujem da bi sa 50-ak kilograma izgledala sasvim solidno.
Prije faksa sam bila zadovoljna izgledom, imala sam lijepo definiran trbuh, no kriticna zona su mi uvijek bile noge. (Na visinu od 162 cm, bedra su mi 58 cm, a iznad koljena 40 cm)
Htjela bi prvenstveno njih dovesti u red :)

Eto, to je to o meni.. :)
Back to Top
yousuck View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 09 Ožujak 2013
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote yousuck Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Ožujak 2013 at 21:43
jooj ta bedra i mene muce njih je najteze skinuti :(...ja sam 173 cm i bedra su mi 53-54 cm nije puno ali opet onako ima malo sala ...Mislim da ti je za bedra najbolje kardio trening  radit da mrsavis,samo pazi i na vjezbe da ih nebi nabildala onda opet problem :D ali neznam mozda se javi još koja strucnija osoba i objasni bolje :p sretno .-)
Back to Top
Ipmac View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 09 Ožujak 2013
Status: Offline
Points: 3