New Posts New Posts RSS Feed - Pozz.
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Pozz.

 Post Reply Post Reply
Author
zmiljko4 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 27 Sijecanj 2013
Location: Rijeka
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zmiljko4 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Pozz.
    Posted: 28 Sijecanj 2013 at 12:49
Pozdrav svima zovem se Zoran iz Rijeke sam i pocetnik naravno.
Back to Top
Nickylii View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 09 Svibanj 2012
Status: Offline
Points: 371
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nickylii Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Sijecanj 2013 at 13:10
Dobrodošao Zorane! :)
Policija trenira strogocu - da ne bude sve kako ja hocu!
Back to Top
zmiljko4 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 27 Sijecanj 2013
Location: Rijeka
Status: Offline
Points: 18
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zmiljko4 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Sijecanj 2013 at 13:47
Bolje vas sve našao, ali bi spomenuo još neke stvari koje me zanimaju. Imam 43 godine volio bi se malo izdefinirati,imam 84 kg (malo škembe moram li to skidat) i visok sam 181 cm .Krenuo sam u teretanu i radim na spravama pošto se bojim ozljeda na utezima ,mada sam lagano poceo i sa utezima(bucicama).Radim dva dana, pa dan odmaram. Poceo sam sa whey proteinima 30g samo dok treniram (ili da stavljam 0,8g po kg), radim cca 20-ak minuta cardio (traka brzo hodanje) i onda sprave 40 min(intenzivno).Koliko je to sve pametno? Da se riješim sprava, pa pocnem sa utezima još danas? Inace radim vani i jedem što mi skuhaju ,tako da o prehrani ne mogu vodit toliko racuna. Nisam u mogucnosti u gram mjeriti što pojedem ,kao što vidim da to dosta ljudi prakticira. Da li onda ima smisla raditi na definiciji ili ce to zavrišit samo na mišicnoj masi ne tako lijepo oblikovanoj.