New Posts New Posts RSS Feed - Hitno potrebni savjeti za tjelovjezbu at home
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Hitno potrebni savjeti za tjelovjezbu at home

 Post Reply Post Reply
Author
SMAJLICA View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 07 Rujan 2010
Status: Offline
Points: 291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SMAJLICA Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hitno potrebni savjeti za tjelovjezbu at home
    Posted: 20 Studeni 2012 at 11:42
Ovako, vjezbam sama kod kuce ujutro i navecer po 15,20 minuta (ukupno 40-ak minuta dnevno). Svaku vjezbu radim po 10-15 ponavljanja..ijednu seriju, eto, ujutro;jednu uvecer prije spavanja (radim sve vrste istezanja koje znam i otprilike radim vjezbe za sve dijelove tijela). Posto sam pocetnik u vjezbanje, prvih dana sam imala strasne bolove i upale misica, sto se sad poprilicno smanjilo. Samo, ne znam koliko dobro stoji moj raspored vjezbanja i je li ima koristi ovo sto radim. Danas mi je 8. dan i vec osjetim poboljsanje, zategnutije misice i to, ali su me zbunili razni savjeti: neko kaze po tri serije se moraju radit...neko ovo, neko ono...Zato bih zaista VOLJELA da mi da savjet neko ko se razumije u tjelovjezbu. Zelja mi je da lijepo oblikujem svoje tijelo, ne da smrsam. Unaprijed zahvalna!!
Back to Top
medeni View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 18 Studeni 2012
Location: Kutina
Status: Offline
Points: 54
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote medeni Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Studeni 2012 at 12:03
svi bi mi da lijepo oblikujemo tijelo a pritom da ne smrsamo...tebi treba trener ne za stalno vec samo da ti u pola sata pokaze odredjene vjezbe i pokrete ovako se tesko daju savjeti ..uglavnom i kod vjezbanja najbitniji je i odmor kao i prehrana
Back to Top
SMAJLICA View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 07 Rujan 2010
Status: Offline
Points: 291