New Posts New Posts RSS Feed - Dodaci prehrani
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Dodaci prehrani

 Post Reply Post Reply
Author
ZGD View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 10 Svibanj 2012
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ZGD Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Dodaci prehrani
    Posted: 10 Svibanj 2012 at 22:35
bok svima

nisam znao gdje tocno da pitam, ovdje ili u dijelu foruma gdje se razgovara o prehrani, pa buduci da sam pocetnik odlucio sam ovdje

gledam ovaj web shop https://www.fitness.com.hr/shop.aspx pa me zanima koja je razlika izmedu ovih proteina koji su u sekciji "proteini" i ovih koji su u sekcij "povecanje mase" jer kolko kuzim i jedni i drugi sluze kao dodatak prehrani u svrhu povecanja misicne mase

ako netko ko se kuzi u to ima vremena ukratko objasniti bilo bi super...

pozdrav! 

Back to Top
The Phoenix View Drop Down
Fitness freak
Fitness freak
Avatar

Joined: 31 Svibanj 2010
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 4250
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote The Phoenix Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Svibanj 2012 at 23:04
Ovi za povecanje mase su zmiksani proteini sa ugljikohidratima, dok su proteini cisti protein.........
Namjena prvih je popuniti dnevni kalorijski unos pošto obicno mjerica sadrži 1000-1500 kalorija ako se ne varam , no stvar je da placaš skupo te UH koji su i onako prilicno nekvalitetni , te ne vidim smisao placati to osim ako si ljencina i neda ti se smiksati svoju kalorisjku bombu.Ili jednostavno imas love pa te nije briga.
Tak da uvijek je bolje kupiti ciste proteine i sam si napraviti svoj kalorijski booster ako ti zaista  treba a mozes ih i koristiti sa strane kao PWM ili dodatak obroku bez trapanja suvišnih kalorija.....


Edited by The Phoenix - 10 Svibanj 2012 at 23:06
Back to Top
ZGD View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 10 Svibanj 2012