New Posts New Posts RSS Feed - Pocetnicka pomoc?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Pocetnicka pomoc?

 Post Reply Post Reply
Author
Razer View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 13 Prosinac 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Razer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Pocetnicka pomoc?
    Posted: 13 Prosinac 2010 at 20:58
  Pozdrav svima...!
Znaci totalni sam pocetnik sto se tice teretane isao jedam ajmo rec prije dvije godine jedno mjesec dfana ali nije to to sto ja trazim...?

Nesto o meni... Imam š6 godina, tezina 84kg i visina š83cm...
ubiti koliko sam shvatio sa citanja ovog foruma ja imam masu ali nema bas izgradjenu definiciju. A to je ono sto trazim, zelim bit robusan. misicav!

Sto se tice teretane idem vec jedno mjesec dana po sat i po, i trenutno radim samo ruke, ali nekako mi se cini da ne radim bas kako treba.

Sto se tice prehrane pa ajmo rec da pazim vise manje na prehranu ali volim pojest svasta sto mi se nadje pod ruku.
Planirao sam ujutro poslje treninga zobene pahuljice pa onda poslje podne skola pa neki sendvic i navecer sta bude za veceru a sta kazete da tu ubacim neke proteine whey dali je uopce zdravo da za svoje godine pijem proteine?

Sta kazete dali je dobar ovaj trening:
Ponedjeljak : Prsa i Triceps
Utorak : Leđa i Biceps
Srijeda : Odmor
cetvrtak : Noge (Quadriceps i Hamstrings)
Petak : Ramena, Listovi i Trbuh
Subota : Odmor
Nedjelja : Odmor

CILJ: Zelim izgledat misicavo i robusno a ne kao i prije da budem ko kanta za nabijanje....! doslovce ali je tako!

Molio bih od vas da mi kazete na sto tocno moram pazit, kako i na koje sprave da radim u teretani sta od prehrane da konzumiram....?

Hvala vam unaprijed!
Back to Top
Pitbull View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 27 Srpanj 2010
Location: Croatia
Status: Offline
Points: 1572