New Posts New Posts RSS Feed - prehrana
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

prehrana

 Post Reply Post Reply
Author
ana_osk View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 17 Listopad 2010
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ana_osk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: prehrana
    Posted: 17 Listopad 2010 at 20:34
Bok, nova sam u svemu ovome. Zanima me kako bi mogla skinuti salo sa stomaka. Neka dijeta, ako bi mi itko mogao napravit neki plan prehrane, ako je moguce bez skupih stvari posto sam studentica i nisam bas pri novcu.... XD

unaprijed hvala
Back to Top
davor23 View Drop Down
The Boss
The Boss


Joined: 12 Svibanj 2009
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 7174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote davor23 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Listopad 2010 at 20:41
  Moras se bacit na citanje foruma
I believe whatever doesn't kill you, simply makes you ... stranger
Back to Top
ana_osk View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 17 Listopad 2010
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ana_osk Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Listopad 2010 at 20:46
kad se nerazumijem u to ni malo....
Back to Top
soner_9393 View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 22 Sijecanj 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 3111
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote soner_9393 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Listopad 2010 at 20:59
Originally posted by ana_osk ana_osk wrote:

kad se nerazumijem u to ni malo....


Nisam ni ja znao ništa na pocetko pa sam naucio. Nitko se nije rodio sa znanjem. Ako ti se ne da citat onda možeš nekom platit da ti sastavi program treninga i prehrane, nije jeftino al onda ne moraš ništa citat i ucit jer ti se sve servira
Rijeąeno na PM.
Back to Top