New Posts New Posts RSS Feed - Nova
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Nova

 Post Reply Post Reply
Author
Ema5 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 09 Sijecanj 2016
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ema5 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Nova
    Posted: 09 Sijecanj 2016 at 14:28
Imam 19 godina. Nikad nisam imala problema s kilogramima. Tijelo mi je uvijek bilo dobro građeno - sve do sada. Naime, kako sam u studentskom domu gdje nemamo frižider u sobi, oslanjam se na hranu u menzi, jer sve što kupimo u dućanu odmah moramo pojesti. To je rezultiralo dobitkom 5 kg u 3 mj. što je za curu koja nije baš visoka dosta vidljivo. Obitelj i prijatelji su primijetili, nadam se da ću uz obveze na faxu i ovu stranicu probat spriječiti daljnje debljanje i ako je moguće vratit se u formu i liniju koju sam imala. :)
Back to Top
Mihael-Grga View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 25 Rujan 2015
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mihael-Grga Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Sijecanj 2016 at 17:42
dajem podršku , ali svakako nemoj zaboraviti rasti i u vjeri, ne znam gdje si na faxu, ali uvjerit ćeš se da ima dobrih i fora svećenika poput don Damira Stojića (pogledaj mu stranicu na facebooku ili pogledaj stranicu od Studentskog pastorala koju on uređuje
Back to Top
Ema5 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 09 Sijecanj 2016
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ema5 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Sijecanj 2016 at 01:50
u Zg-u sam, pogledat ću svakako
Back to Top
XQ View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 27 Sijecanj 2013
Status: Offline
Points: 452
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Quote XQ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Sijecanj 2016 at 23:59