New Posts New Posts RSS Feed - Fit slatkica
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Fit slatkica

 Post Reply Post Reply
Author
caligula View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 28 Sijecanj 2015
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote caligula Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Fit slatkica
    Posted: 25 Ožujak 2019 at 16:55
Bok fitovci!

Evo i mene kod vas na forumu u potrazi za podrškom i pokojim špotanjem jer sam slab karakter :D

Inače sam 162 cm visoka i imam 51 kg, vježbam četri puta tjedno i to otprilike 40 minuta jer mi se neda nakon posla još sate trošit na vježbanje.
Kombiniram vježbe snage i HIIT.

Uglavnom sam vježbala čisto zato kaj mi dobro dođe ko ventil i osjećam se dobro nakon, ali generalno nisam nikad vidjela neke pretjerane rezultate na sebi. A to je, sigurna sam, jer obožavam slatko jest
I kad imam potrebu proždrjet tonu slatkog onda se ubim u vježbanju tak da ostanem izgledom na istom :D
I fakat stalno sam na istome, ali sve si mislim da mi to slatko ne čini uslugu in the long run.

Imate kakve prijedlog kako da se polako skinem sa šećera, jer nema šanse da se odjednom skinem jer sam ko legit junkie, svaki dan jedem neki vrag slatki i budem cranky ak ne uspijem pronać niš slatkog.
Back to Top
zmajcek68 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 09 Rujan 2018
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 253
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zmajcek68 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Ožujak 2019 at 17:59
Hej,bok!Za pocetak,sretno!

A jel mozes navesti sta inace jedes;sto detaljnije?I koliko tog slatkog pojedes?Znaci kolicina!Nije isto red cokolade ili cjela cokolada ili npr dva-tri keksa i cjela kutija!Pise ona koja je znala smazat cjelu kutiju Domacice ili pola velike Milke!
Before 68 After 86
Back to Top
andrear1 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 29 Prosinac 2016
Location: Osijek
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote andrear1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Ožujak 2019 at 18:21
Isti sam tip. Mislim da bi bez sve ostale hrane i pića mogla osim bez čokolade.
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 8975
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Ožujak 2019 at 18:44

Pozdrav caligula,

koliko UH-a (i koje) jedeš na dnevnoj bazi? :)


"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist
Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 1

tinchy239@gmail.com

Back to Top
caligula View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 28 Sijecanj 2015
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote caligula Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Ožujak 2019 at 19:48
@zmajcek68 joj evo ovak otprilike, doručkujem nekaj i onda ide obavezno nekaj slatko - tipa kinder pingui. i onda isto tak poslije ručka i isto tako poslije večere :D Ne uzmem puno toga, tako po jedan kinder pingui ili dva digestiva, ili jedan onaj nutella b-ready. Ali se skupi. Jasno mi je da su to "prazne kalorije", ali meni u tom trenu to tak paše da ruka sama ide uzet slatko :D
Srećom nisam nikad uspjela kutiju domaćice smazat, ali znali su se zaredat keksići :)

@andrear1 *high five* kaj možemo kad je fino :D

@Gym_girl mislim da jedem tonu ugljikohodrata. Znači recimo ujutro pojedem lisnato sa sirom; ručak uvijek bude neš bezveze tipa pileći rižoto ili varivo neko, ili piletina s krumpirima; i večera isto uglavnom bude neki kruhek :) (jedna do dvije šnite) i sir (ili sir i vrhnje ili zrnati sir).
Poslije svega toga ide slatko, naravno.
Uglavnom pijem vodu, tu i tamo si popijem kolu zero.
I još na kraju dana prije spavanja si fino skuham zeleni čaj i onda moram bar dva keksa s tim pojest :)

Tek sad kad sam ovo sve napisala vidim koliko mi je očajna prehrana :(
Back to Top
zmajcek68 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 09 Rujan 2018
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 253
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zmajcek68 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Ožujak 2019 at 21:25
Uhvatit cu se dorucka!Ovo lisnato su isto prazne kalorije!Tijelu ujutro treba energije,a iz ovoga ga nece dobiti!Sta jedes osim toga?I kakav dorucak volis;slano ili slatko..Pitam zato da iskombiniramo nesto zdravo,i zasitno!A umjesto kinder pingvina cemo tamnu cokoladu ili mozda proteinsku plocicu!Napisala si da radis!Dal stignes nesto posteno i u miru pojest ili mora biti brzinski?I za to imam rjesenje!

Sve to slatko je fino,znam i sama,ali to je zacarani krug!Vuce na jos i nikad mira s tim!


Da li si ikad probala odreci se slatkog?Ako nisi kako znas da ne mozes??
Before 68 After 86
Back to Top
Justanyone View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 30 Studeni 2016
Status: Offline
Points: 334
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Justanyone Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Ožujak 2019 at 08:50
Caligula, mislim da bi tebi dobro došlo nekoliko dana na povrću, proteinima i dobrim mastima, sa UH-ima samo oko treninga. Cijeli dan provociraš inzulin, a imaš premalo proteina i vlakana da te zasite i nije ni čudno da si gladna i da te vuče slatko. Kako ti izgleda trening i radiš li s kakvim težinama? Ako ne možeš par dana na takav detox, jesi probala kad ove krumpire zamijeniti nekim raženim krekerima, a lisnato jednom finom zobenom kašom s posnim sirom ili bjelanjcima? Ili možda nekim kuhanim jajima i dobrom salatom? Tunjevinom s povrćem? Što uopće voliš jesti, a da nije slatko? Za kolače i slatko naravno ima rješenje, zove se eritrir, stevija, i zobene, heljda......i ostali zdravi UH, ali mislim da bi tebi možda čak dobro došlo i jedno brzinsko popravljanje inzulinske osjetljivosti.
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 8975
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Ožujak 2019 at 12:17

Caligula, ima tu kombinacije neuravnoteženih obroka (prvenstveno premalo proteina i vlakana za sitost što moguće dovede do pada šećera i manjka energije), čiste navike da nešto zgrabiš poslije obroka... svega pomalo Smile ali ja bih prije svega voljela još znati koliko god imaš, i s kim živiš, odnosno kupuješ li/pripremaš sama obroke ili su roditelji u igri još? :) Ako jesu, koliko sveukupno kontrole imaš nad svojim obrocima i mogućnosti da utječeš na izbor namirnica?

Zdravlje ok? Krv, hormoni?

I zanimljiv mi je ovaj zeleni čaj prije spavanja - prvo ne zasmeta li ti za san tako kasno i još skoro bitnije od toga da li ta 2 keksa tu ulete kao čista navika ili se nakon tog čaja osjetiš nakako praznjikavo pa ti zatreba to slatko? :)



"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist
Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 1

tinchy239@gmail.com

Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 8975
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Ožujak 2019 at 15:59
 
I ako biš mogla malo bolje opisati treninge? Smile Koje vježbe radiš, sa otprilike kojim opterećenjem i kakav točno HIIT izvodiš...
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist
Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 1

tinchy239@gmail.com

Back to Top
caligula View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 28 Sijecanj 2015
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote caligula Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Ožujak 2019 at 10:52
Prije svega, hvala svima na odgovorima i trudu! :) Probat ću najbolje opisati sve kaj vas zanima.

@zmajcek68 Dakle, doručak i lisnato :) znam da nije najbolja stvar, ali ja baš moram ujutro pojest nekaj kruhasto inače me trbuh boli. Probala sam sa smoothiejima ili voćem - to me ubije. Nekad ujutro znam pojest samo nekakvu proteinsku pločicu umjesto lisnatog jer me to čak održi do ručka i trbuh to voli i ne buni se previše.
Ujutro slatko ili slano - nebitno mi je, volim sve jest :D
Kaj se tiče vremena generalno, imam ga, radim od doma i realno mogu si kuhat do mile volje, ali trebam reć da sam previše lijena za nakuhavanje. Uglavnom odem do nekog restorana i tam pojedem. Ali ak imate kakav savjet da si mogu spremit jela tipa za tjedan dana da se ne moram s tim bavit, rado ću ga primit.
Što se tiče tolerancije na hranu mogu sve jest osim masnog, brusnica, lubenica i žumanjaka (više od 1), integralne stvari, mlijeka - operirala sam žuč i ubije me to.
Mlijeko mogu, al ga ne volim i gadi mi se. Ali zato mliječne prerađevine u svim oblicima jedem ko luda.
Slatkog sam se probala odreć u par navrata. Dala bih si mali challenge, tipa - nema slatkog tjedan dana. I ok, budem malo cranky i užas za ljude oko sebe, ali generalno dobro preživim, samo kaj se onda nakon toga fino nagradim :D

@Justanyone zanimljivo je to da ja zapravo nisam gladna. Ali volim si pojest slatko, onako, baš mi je rewarding.
Kaj se tiče mog treninga, trenutno radim sa beachbodyja LIIFT 4, i sad sam na 7 tjednu. Utezi koje koristim nisu pohvalni jer sam slabić i najteži mi je 5 kg :D ali valjda mogu reć da napredujem jer sam krenula sa bučicama od 1 kg :D
Hranu volim svu jest, i povrće i voće i meso i sve, osim ovih gore navedenih stvari. Od povrća najviše volim brokulu i prokulice i tog mogu tonu pojest, a najmanje volim lisnate salate, jer mi imaju groznu teksturu, al pojedem ak moram.
Kaj znači popravljanje inzulinske osjetljivosti?

@Gym_girl da, u pravu si, možda sam trebala odmah otvoriti s godinama :) Nedavno sam navršila 34 godine, živim sama (sa psom :)), a mama mi uleti za klopu eventualno jedanput tjedno kad se okupimo kakti na obiteljskom ručku. Sve ostale dane uglavnom jedem vani. Tako da imam zapravo potpunu kontrolu nad onime kaj jedem, samo sam ljenjivac za to.

Zdravlje mi se čini generalno ok, osim tog žučnjaka kojeg nemam pa nemrem neke stvari jest.

Zeleni čaj mi nikad nije bio problem navečer, ja spavam ko ubijena. A keksići mi pašu uz njega. Jer ne pijem čaj sa šećerom ni sa medom, to mi je odvratno. I onda si onak malo potunjkam kolačić, pa čajek, pa kolačić. Fino :D

Nadam se da nisam izgubljen slučaj, ali fakat sam voljna promjeniti te neke svoje grde navike :)

Edited by caligula - 28 Ožujak 2019 at 11:06
Back to Top
Justanyone View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 30 Studeni 2016
Status: Offline
Points: 334
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Justanyone Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Ožujak 2019 at 12:07
To znači da malo stanicama uskratiš šećer, pa da sljedeći put kad ga prime i skuže da ga ima, a ne da se dave u šećeru a misle da su gladne. Iako, ako nisi gladna, onda je fakat samo stvar loših navika koje treba malo po malo mijenjati. Kužim ja potrebu da se ujutro pojede nešto krušasto, zato sam ti i napisala ovu zobenu kašu. Toga se ja ujutro ne odričem ni za živu glavu i bome me spasi ostatak dana, da nemam skoro uopće cravingse. Nije bed, ali probaj ta lisnata zamijeniti zobenima i nekim posnim sirom ili tekućim bjelanjcima. Gotovo doslovno za 3 minute, i manje, koliko ti treba da sve izvažeš, uliješ u lonac i skuhaš. Ja si još na to dodam malo stevije, i šumskog voća i milina. Ručak bi si ja onda udovoljila s tim prokulicama i brokulom, i ja ih volim i ubijem se u njima. I paradajz i tikvice bi mogle pomoći sa željom za slatkim. Meni je recimo brokula dostojno zamijenila krumpir, a paradajz mi je k'o voće. Uz to neko meso na brzinu, ili čak složiti i neko varivo od brokule/prokulica.... i milina. A večeru bi onda mogla ili neki posni sir ili tunu ili nešto s povrćem. Nego.. mene drugo nešto zanima. Kako se ti općenito osjećaš, emocionalno itd? Uhvatiš se nekad da jedeš iz dosade, jada...? Bilo bi ti možda dobro krenuti i od toga da jedeš samo onda kad si stvarno gladna i onda to slatko utrpaš u obroke. Npr. doručak ova kaša, ili neki muffini ili nešto, ali da za početak samo ne grickaš.
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 8975
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28 Ožujak 2019 at 13:47
Originally posted by caligula caligula wrote:

 zanimljivo je to da ja zapravo nisam gladna. Ali volim si pojest slatko, onako, baš mi je rewarding.

Meni je zanimljiv ovaj dio Smile

Dakle, volim si i ja pojest nešto slatko al ne jedem, jer sam posložila prioritete Wink Zapravo jedem ali znaš što? Kockicu crne čokolade, over 90% Star Jednom davno krenula sam sa 60% pa na 70%, pa 80%...pa tako došla do 90% i sad mi je teško pojesti običnu čokoladu jer mi ima katastrofa okus :) To je moć navike....

Da si ti rekla da ti nakon obroka tijelo baš traži to slatko jer imaš feeling da nisi ništa pojela, onda bih ja išla kopati po tim obrocima i tražila zašto šećer divlja. Ovako, kad si spomenula rewarding, ja se pitam - može li ti nešto drugo postati rewarding osim tog slatkog? Tongue

Prvo - ako nemaš nešto u kući, ne možeš to ni ugrabiti. Dakle, nakon odluke da ćeš nešto promijeniti ide revizija shopping liste i čišćenje kuhinje od ostataka Smile 

Crna čokolada bi ti mogla bit dobra zamjena i vjerojatno ju nećeš pojesti toliko koliko obične. Voliš crnu, jesi probala kada? Isto tako, kakao u npr. bademovom mlijeku (pa čak i u vodi) npr. je meni super stvar za prelomiti tu krizu, a ipak uzeti nešto dobro. Proteinske pločice su mene spašavale prošlo ljeto ali sam i to odbacila, tu i tamo uzmem za back up al ne smatram ih nečim dobrim na duge staze.

Ima tu puno varijanti i mogućnosti, pa čak i za tvoje obroke (btw. meni kuhanje traje 10 min ;)) samo za početak trebaš zbilja posložiti prioritete i razmisliti što biš isto tako rewarding mogla odraditi nakon obroka kako ne biš pomislila na slatko :)


Otkad su problemi sa žučnjakom? Koje masnoće si dozvoliš, odnosno od kojih ti nije loše osim tog žumanjka?







Edited by Gym_girl - 28 Ožujak 2019 at 13:49
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist
Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 1

tinchy239@gmail.com

Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.