New Posts New Posts RSS Feed - FIT 2013 - White_Insane
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

FIT 2013 - White_Insane

 Post Reply Post Reply Page  <1234 31>
Author
White_Insane View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 07 Travanj 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 1065
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote White_Insane Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Veljaca 2013 at 23:05
Danas:
Hrana:
Dorucak 2 jaja , kapulica kisela.
Marenda: 200g sira +  žlica mljevenih lanenih  (ovo je ujedno i prewm)
postWM: mjerica wheya dec i pol mlijeka + banana
1obrok nakon treninga: 150g svježg sira + žlica mljevenih lanenih i kriška ananasa
Vecera: 200g piletine, 80g pašte sa povrcem (mrkva kapula), radic

Trening
Kosi bench press 4 x 8-10 60 sec. 60 12 8/70 10 10
Ravni bench press bucicama 4 x 8-10 60 sec. 22/26++ 10 10 10 10
Pullover 4 x 10 60 sec. 22/28 10 10 10 10
Prsa sjedeci na spravi 4 x 12 60 sec. 60 10 10 8 8
Ravno razvlacenje bucicama 4 x 10-12 45 sec. 12++ 12 12 12 12
Biceps Pregib Šipkom Stojeci 4 x 8-12 60 sec. 30kg+ez bar 12 12 10 10
Biceps Pregib na kosoj klupi 4 x 8-10 60 sec. 16kg 8 8 8 8
Biceps Pregib na kosoj hammer 4 x 8-10 60 sec 16kg 8 8 8 8
Biceps Hammer 4 x 8-10 60 sec 16kg 8 8 8 8
Biceps Congdon Curl 2 x 8 60 sec 18kg 10 10    
 
Total time 90min. od toga 10min warmup 5 min istezanje.
Prsa 40, biceps 35.

Korigiranje
kosi bench ok, ravni ok kilažu dignut, pullover micem ili dignem kilažu, prsa na spravi mijenjam sa peck deck simulacija na kabelima pošto nema sprave i osjetim bolje, razvlacenje ostaje.
pregib šipkom ostaje, na kosoj klupi ostaje, na kosoj hammer mijenjam u sjedeci in-out hammer curl, stojeci hammer izbacujem, congdon curl ostaje. to bi trebao biti onda total time za iduci tjedan 70minuta i ubacim na kraju 20minuta biciklu.
Life is a journey full of adventures !!
Back to Top
diinnoo View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 02 Srpanj 2012
Status: Offline
Points: 143
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote diinnoo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Veljaca 2013 at 23:41
Kao prvo slažem se sa phoneixom, izbaci bro splitove troše veoma malo kcal. Podjeli treninga na upper i lower napravi si dobar kružni trening i završi sve u 1h. Previše vježbi za prsa def. odradti potisak na ravnom, na kosom, razvlacenje i završi sklekovima, ili ak imaš snage dipsevima( može i bez oboje). Biceps za tako mali mišic toliko vježbi je glupo, ako si ga vec odvoji od ledja onda ga razvali sa 2 max tri vježba. I na fat lossu meni je veoma glupo raditi biceps pregib i sl. jer je cilj potrošiti što više kalorija, dok je na masi suprotno. Cucanj, mrtvo dizanje, zgibovi, bench potisak, veslanja, vojnicni potisak, još raznih varijacija cucnja i sl. To su vježbe na koje trening treba da se svodi.
Onoga trena kada pocneš razmišljati što ceš uraditi ako izgubiš, vec si izgubio.
Back to Top
White_Insane View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 07 Travanj 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 1065
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote White_Insane Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Veljaca 2013 at 23:55
Originally posted by diinnoo diinnoo wrote:

Kao prvo slažem se sa phoneixom, izbaci bro splitove troše veoma malo kcal. Podjeli treninga na upper i lower napravi si dobar kružni trening i završi sve u 1h. Previše vježbi za prsa def. odradti potisak na ravnom, na kosom, razvlacenje i završi sklekovima, ili ak imaš snage dipsevima( može i bez oboje). Biceps za tako mali mišic toliko vježbi je glupo, ako si ga vec odvoji od ledja onda ga razvali sa 2 max tri vježba. I na fat lossu meni je veoma glupo raditi biceps pregib i sl. jer je cilj potrošiti što više kalorija, dok je na masi suprotno. Cucanj, mrtvo dizanje, zgibovi, bench potisak, veslanja, vojnicni potisak, još raznih varijacija cucnja i sl. To su vježbe na koje trening treba da se svodi.


Upravo modificiram cijeli program :)
al za sada je ovako
noge = 6vježbi
prsa = (4 vježbi + sklekovi i trbuh ) ili + 3x4 ili 4x3 vježbe za biceps (45sec odmora)
ledja =  4-5 + trapez i rotatori ramena
ramena=  (4 vježbi + kb snatch, swings i trbuh) ili + 3x4 ili 4x3 vježbe za triceps (45sec odmora)

dal da ubacim cardio u sve dane iza treninga kao cooldown i dodatno znojenje (cca 15-20min top) ili ne? inace sam znao po vreci lupat uvijek 15 minuta nakon treninga al tu trenutno nema vrece.
Life is a journey full of adventures !!
Back to Top
diinnoo View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 02 Srpanj 2012
Status: Offline
Points: 143
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote diinnoo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Veljaca 2013 at 11:47
Dzaba prica, ili radi upper lower split 4 x sedmicno, ili što bih preporucio 3xfull body, 3 x cardio(ili HIIT) zavisi od prehrane. Raditi bro split u ovoj fazi je po meni glupo. Nakon treniga sa utezima, ako želiš možeš ubaciti 10 min laganog kardia, nije nužno .
Onoga trena kada pocneš razmišljati što ceš uraditi ako izgubiš, vec si izgubio.
Back to Top
White_Insane View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 07 Travanj 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 1065
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote White_Insane Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Veljaca 2013 at 12:21
A gle nitko se nije javio za trenera al ocito ima tu vas sa više iskustva, ja sam izmišljam, inace do sad nisam bio na fat lossu nekom ovako drasticnom pa mi to novo putovanje :)
Kad mi napišeš upper lower split to onda smatraš pod 2 skupine u jednom danu ili pon noge, uto prsa i trbuh, pa ledja, pa ramena i ruke. Za full body kužim i to mi nije bed.

I što je taj bro split? ako je neka kratica ne kužim :D split znam šta je al mi ovaj bro nejasan :)


Edited by White_Insane - 22 Veljaca 2013 at 12:22
Life is a journey full of adventures !!
Back to Top
White_Insane View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 07 Travanj 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 1065
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote White_Insane Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Veljaca 2013 at 14:29
Life is a journey full of adventures !!
Back to Top
White_Insane View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 07 Travanj 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 1065
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote White_Insane Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Veljaca 2013 at 13:21
Joj kako obožavam ovo, prebaciš se na prehranu jedeš 5-6 puta na dan onak obrok dobar al non stop si gladan :DD
Life is a journey full of adventures !!
Back to Top
Slavonka23 View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 24 Veljaca 2012
Location: osijek
Status: Offline
Points: 1978
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Slavonka23 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Veljaca 2013 at 13:25
mrzim to!!!
"Prihvati onog tko te voli, pomozi onome kome to treba, oprosti onome tko te povrijedio i zboravi onog tko te napustio.."
Back to Top
matelula View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 28 Prosinac 2012
Status: Offline
Points: 295
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote matelula Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Veljaca 2013 at 13:27
ja nikad nisam gladan mislim da ocu moga bi se nazderat ali ovako sam taman ni previse ni premalo zlatna sredina
Back to Top
davor23 View Drop Down
The Boss
The Boss
Avatar

Joined: 12 Svibanj 2009
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 7174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote davor23 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Veljaca 2013 at 13:31
Ja koliko god puta jeo i koliko god kolicinski, uvijek sam gladan ://
I believe whatever doesn't kill you, simply makes you ... stranger
Back to Top
White_Insane View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 07 Travanj 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 1065
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote White_Insane Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Veljaca 2013 at 13:53
a gle uzmeš li u obzir da su u prosjeku 3 obroka oko 250-300, i 2 oko 350  to je velika kolicina hrane dnevno al glad je non stop tu :D radi metabolizam 100 na sat :))

A ona to mrzi :D hihihihi :P
Life is a journey full of adventures !!
Back to Top
Slavonka23 View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 24 Veljaca 2012
Location: osijek
Status: Offline
Points: 1978
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Slavonka23 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Veljaca 2013 at 13:58
ja sam na 1800kcal..i gladnija sam nego kad sam bila na 1400.. LOL
"Prihvati onog tko te voli, pomozi onome kome to treba, oprosti onome tko te povrijedio i zboravi onog tko te napustio.."
Back to Top
White_Insane View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 07 Travanj 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 1065
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote White_Insane Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Veljaca 2013 at 14:33
Ja ne znam na koliko sam :) al sam gladan i jedem više nego inace :)
Life is a journey full of adventures !!
Back to Top
davor23 View Drop Down
The Boss
The Boss
Avatar

Joined: 12 Svibanj 2009
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 7174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote davor23 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Veljaca 2013 at 15:12
Originally posted by White_Insane White_Insane wrote:

Ja ne znam na koliko sam :) al sam gladan i jedem više nego inace :)


a ja pojedem nekad 500g sirove paste u 500g mesa za rucak, i nakon toga idem jest zobene s proteinima jer i dalje glad.. uff
I believe whatever doesn't kill you, simply makes you ... stranger
Back to Top
White_Insane View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 07 Travanj 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 1065
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote White_Insane Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Veljaca 2013 at 17:40
Još sat vremena pa trening ledja + triceps + ramena
šipka za zgibove, karike, 2 gumene trake, stolica i kb 20kg here we go :DD
možda ubacim clean and press odmah nakon zgibova hmmmm....
Life is a journey full of adventures !!
Back to Top
diinnoo View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 02 Srpanj 2012
Status: Offline
Points: 143
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote diinnoo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Veljaca 2013 at 18:23
Originally posted by White_Insane White_Insane wrote:


A gle nitko se nije javio za trenera al ocito ima tu vas sa više iskustva, ja sam izmišljam, inace do sad nisam bio na fat lossu nekom ovako drasticnom pa mi to novo putovanje :)Kad mi napišeš upper lower split to onda smatraš pod 2 skupine u jednom danu ili pon noge, uto prsa i trbuh, pa ledja, pa ramena i ruke. Za full body kužim i to mi nije bed.I što je taj bro split? ako je neka kratica ne kužim :D split znam šta je al mi ovaj bro nejasan :)




Bro split predtavlja takav split da se jedna velika mišicna skupina radi 1 x sedmicno. Upper lower je takav nacin treniranja da se jedan dan trenira gornji a jedan dan donji dio tijela. Trening na kojem se rade posebno ramena, sama ledja ili + biceps su na fat lossu a inace za vecinu populacije beskorisni, jer to je za ljude na hemiji i profi bb.
Onoga trena kada pocneš razmišljati što ceš uraditi ako izgubiš, vec si izgubio.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 31>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.