New Posts New Posts RSS Feed - FIT 2013 - kika1111
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

FIT 2013 - kika1111

 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223>
Author
headhunterz View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 13 Rujan 2013
Status: Offline
Points: 207
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote headhunterz Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13 Studeni 2013 at 17:08
trening ama baš ništa ne znaci kad ga napišeš, koje vjezbe i sta, ako ti je izvedba treninga odlicna i znas iskoristiti svaku vjezbu maksimalno onda ti je to najbitnije...možeš ti odraditi samo cucanj i  mrtvo dizanje te nešto iskoraka na kraju u lower danu, ako ces odraditi npr. 10 serija cucnjeva i 10 serija mrtvog kako treba nece ti ni biti potrebno ostalo. Upper je druga prica i potrebno je više vježbi, ali lower je uvijek jednostavan.

S prehranom probaj jedan period malo podebljat masti pa da vidis kako reagiras ili probaj podebljati ugljiko. pa vidi kako se tijelo ponasa, proteine slobodno malo pojacaj pa isto provjeri kako reagiraš.
24/7
Back to Top
zika View Drop Down
Fitness freak
Fitness freak
Avatar

Joined: 16 Lipanj 2010
Location: Jamaica
Status: Offline
Points: 3015
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Studeni 2013 at 15:36
Originally posted by kika1111 kika1111 wrote:

guza 99 cm


Kikaaa...ocu i jaaaaaa

Meni na 96 trenutno, s obzirom da je bila 90 jedva, super je, al ganjam bar stotku
LiveStrong
Back to Top
mettasttaza View Drop Down
The Boss
The Boss
Avatar

Joined: 16 Veljaca 2013
Location: Osijek
Status: Offline
Points: 5136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mettasttaza Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Studeni 2013 at 15:39
Imam vece sise nego vi guzice LOL ne priznajem ništa ispod 120 Cool
Rodjen si s potencijalom
Rodjen si s dobrotom i povjerenjem
Rodjen si s idealima i snovima
Rodjen si s velicinom
Rodjen si s krilima
Nije ti sudjeno da puziš, pa i nemoj
Imaš krila
Nauci ih rabiti i ..LETI!
Back to Top
kika1111 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 29 Sijecanj 2013
Status: Offline
Points: 154
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kika1111 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Studeni 2013 at 18:07
Hahaha bas ne vjerujem da ce doci do 120 ali se nadam da ce bar jos malo rasti Tongue i da se nece smanjiti kad budem skidala masno tkivo
Back to Top
mettasttaza View Drop Down
The Boss
The Boss
Avatar

Joined: 16 Veljaca 2013
Location: Osijek
Status: Offline
Points: 5136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mettasttaza Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Studeni 2013 at 18:55
Ma dajte neka raste samo :D Dobro je sve dok raste Smile
Rodjen si s potencijalom
Rodjen si s dobrotom i povjerenjem
Rodjen si s idealima i snovima
Rodjen si s velicinom
Rodjen si s krilima
Nije ti sudjeno da puziš, pa i nemoj
Imaš krila
Nauci ih rabiti i ..LETI!
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Studeni 2013 at 12:15
Originally posted by mettasttaza mettasttaza wrote:

Imam vece sise nego vi guzice LOL ne priznajem ništa ispod 120 Cool

jbga, još mi 16 fali Big smile
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Studeni 2013 at 12:17
Originally posted by kika1111 kika1111 wrote:

Ne bih se cudila da ne zna razliku jer mi je rekla nekoliko gluposti, izmedu ostalog da ako budem isla u teretanu da ce mi se ramena prosirit i da cu izgledat ko musko. A kad sam joj rekla da mi je lijepo kad cura ima misice nije mogla vjerovat da to cuje. I rekla je da nije nikad ni pomisljala da cure idu u teretanu i piju proteine i da joj dode da se rasplace kad to cuje 


Aha, a ništa, odnesi joj moje slike tih gigantskih muških ramena pa nek se još više rasplace što prica gluposti. 
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Studeni 2013 at 12:19
Originally posted by kika1111 kika1111 wrote:

Evo sad cu napisati mali izvještaj o mojim treninzima, prehrani itd.

Od 1.10. sam krenula u teretanu nakon pauze od nekih 3 mjeseca. Od tada treniram upper-lower 4 puta tjedno. Trening mi izgleda ovako:

Lower day i jedan i drugi mi se sastoji od leg pressa, iskoraka, mrtvog dizanja i hiperekstenzije, sve po 4 serije, a zatim radim ovisi kako sam raspoložena fleksiju, ekstenziju ili abdukciju, adukciju ili neke izolacije za gluteuse. Šta god da radim, pokušavam se dosta fokusirati na gluteuse jer bih najviše htjela njih povecati.

Upper day 1: potisak bucicama za prsa, potpomognuti zgibovi, razvlacenje bucicama, veslanje u pretklonu bucicama, odrucenje bucicama stojeci, biceps pregib bucicama, potpomognuti dipsevi i dizanje nogu i crunchevi za trbuh sve po 4 serije. Drugi upper day izgleda slicno, samo malo promijenim vježbe, npr. umjesto bucica uzmem šipku i slicno.

Primjer jelovnika:

dorucak: zobene, whey i mlijeko
mo: posni i bademi, zatim trening, pa 40 g dekstroze i 30  wheya
rucak: 200 g krumpira, 200 g mahuna, 250 g piletine
vecera: jaja s vrganjima

Trudim se uvijek biti u suficitu jer mi je cilj dobivanje mišicne mase, ali nekad se dogodi da jednostavno nemam apetita pa ne uspijem, ali najcešce uspijem Tongue

Mjere:               1.10.                        13.11.
težina                64 kg                        66 kg
struk                  74 cm                      73 cm
guza                  96 cm                      99 cm
prsa                  94 cm                       92 cm
nadlaktica        27 cm                       29 cm
podlaktica        23 cm                       24.5 cm
bedro                58 cm                       58 cm
list                      36 cm                      36 cm

Ja sam za sad zadovoljna, pogotovo jer mi je guza narasla a to sam htjela. Ja vidim na sebi promjenu, drugi još ništa ne primjecuju ali nema veze Smile. Uglavnom želim nastaviti napredovati ovakvim tempom ali mi se cini da u zadnje vrijeme malo slabije ide. Svaki savjet je dobrodošao Tongue



Hmmm lajk it very much Star  Ne stignem sad detaljno sve porucit ali samo cu ti u vezi guze rec - dobro papaj i cucnjaj ko velika pa ce i to doc na svoje Wink
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
kika1111 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 29 Sijecanj 2013
Status: Offline
Points: 154
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kika1111 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Studeni 2013 at 13:52
Ok, ako nades malo vremena da proucis to, bilo bi mi drago jer znam da si ti sad skroz u tom filmu. Pa ako imas neke korekcije ili nesto da promjenim jer ja zelim jaaako veliku guzu
Back to Top
avangarde View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 31 Svibanj 2012
Location: Osijek
Status: Offline
Points: 4028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote avangarde Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Studeni 2013 at 14:10
struk                  74 cm                      73 cm
guza                  96 cm                      99 cm

cookies are for pussies
Back to Top
mettasttaza View Drop Down
The Boss
The Boss
Avatar

Joined: 16 Veljaca 2013
Location: Osijek
Status: Offline
Points: 5136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mettasttaza Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Studeni 2013 at 15:03
Originally posted by Gym_girl Gym_girl wrote:

Originally posted by mettasttaza mettasttaza wrote:

Imam vece sise nego vi guzice LOL ne priznajem ništa ispod 120 Cool

jbga, još mi 16 fali Big smile

To cemo kad dodjem LOL 
Rodjen si s potencijalom
Rodjen si s dobrotom i povjerenjem
Rodjen si s idealima i snovima
Rodjen si s velicinom
Rodjen si s krilima
Nije ti sudjeno da puziš, pa i nemoj
Imaš krila
Nauci ih rabiti i ..LETI!
Back to Top
zika View Drop Down
Fitness freak
Fitness freak
Avatar

Joined: 16 Lipanj 2010
Location: Jamaica
Status: Offline
Points: 3015
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Studeni 2013 at 19:26
Originally posted by mettasttaza mettasttaza wrote:

Originally posted by Gym_girl Gym_girl wrote:


jbga, još mi 16 fali Big smile


To cemo kad dodjem LOL 


Neki bi ovo mogli i drugacije protumaciti

LiveStrong
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Studeni 2013 at 10:56

"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Studeni 2013 at 11:13
Originally posted by kika1111 kika1111 wrote:

Evo sad cu napisati mali izvještaj o mojim treninzima, prehrani itd.

Od 1.10. sam krenula u teretanu nakon pauze od nekih 3 mjeseca. Od tada treniram upper-lower 4 puta tjedno. Trening mi izgleda ovako:

Lower day i jedan i drugi mi se sastoji od leg pressa, iskoraka, mrtvog dizanja i hiperekstenzije, sve po 4 serije, a zatim radim ovisi kako sam raspoložena fleksiju, ekstenziju ili abdukciju, adukciju ili neke izolacije za gluteuse. Šta god da radim, pokušavam se dosta fokusirati na gluteuse jer bih najviše htjela njih povecati.

Upper day 1: potisak bucicama za prsa, potpomognuti zgibovi, razvlacenje bucicama, veslanje u pretklonu bucicama, odrucenje bucicama stojeci, biceps pregib bucicama, potpomognuti dipsevi i dizanje nogu i crunchevi za trbuh sve po 4 serije. Drugi upper day izgleda slicno, samo malo promijenim vježbe, npr. umjesto bucica uzmem šipku i slicno.

Primjer jelovnika:

dorucak: zobene, whey i mlijeko
mo: posni i bademi, zatim trening, pa 40 g dekstroze i 30  wheya
rucak: 200 g krumpira, 200 g mahuna, 250 g piletine
vecera: jaja s vrganjima

Trudim se uvijek biti u suficitu jer mi je cilj dobivanje mišicne mase, ali nekad se dogodi da jednostavno nemam apetita pa ne uspijem, ali najcešce uspijem Tongue

Mjere:               1.10.                        13.11.
težina                64 kg                        66 kg
struk                  74 cm                      73 cm
guza                  96 cm                      99 cm
prsa                  94 cm                       92 cm
nadlaktica        27 cm                       29 cm
podlaktica        23 cm                       24.5 cm
bedro                58 cm                       58 cm
list                      36 cm                      36 cm

Ja sam za sad zadovoljna, pogotovo jer mi je guza narasla a to sam htjela. Ja vidim na sebi promjenu, drugi još ništa ne primjecuju ali nema veze Smile. Uglavnom želim nastaviti napredovati ovakvim tempom ali mi se cini da u zadnje vrijeme malo slabije ide. Svaki savjet je dobrodošao Tongue




Slijedi par pitanja Wink


Lower dani su ti uvijek isti? Ako nisu što tocno mijenjaš - vježbice, stavove, ponavljanja, raspored vježbica?

Mrtvo dizanje klasicno, na ravne noge ili kombiniraš?
Kakve iskorake radiš? S bucicama ili bodyweight?
Radiš nekad superserije ili uglavnom ravne setove?
Kako su ti noge postavljene na leg pressu - i uvijek isto?

Koliko ponavljanja radiš na fleksiji/ekstenziji?


I kako si molim te sa ovim jelovnikom u suficitu? LOL

Uvijek imaš P+M prije treninga?



Anyway, nešto sigurno dobro radiš kad su takvi rezultati Star, samo da vidimo može li to još bolje Wink





"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
kika1111 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 29 Sijecanj 2013
Status: Offline
Points: 154
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kika1111 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Studeni 2013 at 11:57
Ok, idemo redom Smile
Lower dani su mi isti, mislim prve 4 vježbe, nisam baš nešto kreativna s tim lower danom. Jedino što je drugacije je to što nakon toga nekad napravim fleksiju/ekstenziju, nekad abdukciju/adukciju, nekad gluteus, a nekad ništa. E da, i razlikuje se što nekad radim prednji iskorak a nekad zadnji.
Mrtvo dizanje, uvijek klasicno.
Iskoraci sa šipkom.
U superserijama radim samo fleksiju/ekstenziju i abdukciju/adukciju, ostalo ravni setovi.
Na leg pressu su mi noge uvijek isto postavljene, malo šire i tako da su mi koljena kod pravim kutem kod spuštanja.
Na fleksiji/ ekstenziji radim oko 10 ponavljanja.

Što se tice jelovnika, istina je da nisam uvijek u suficitu, nekad sam na 2000 kcal, što bi bilo održavanje valjda, ali cesto dodjem do 2300. Možda ovaj jelovnik što sam napisala nije sasvim tocan, ali brojim kalorije svaki dan i vjeruj mi da je tako. A razlog tome što sam nekad na 2000 je zato što se ipak bojim debljanja, ne mogu si pomoci. Mislim, vjerojatno mogu Tongue. Što se tice tog jelovnika kojeg sam napisala, to je za dorucak 60 g zobenih 300 ml mlijeka s oko 2 % masti, 30 g wheya, to je oko 500 kcal, mo je 300 g posnog i 50 g badema, to je oko 500 kcal, whey i dekstroza oko 250, rucak je oko 500, vecera 5 jaja s vrganjima, oko 400 kcal. To bi bilo oko 2000.

Nemam uvijek P+M, nekad ugljikohidrati i proteini, zapravo sam prije stalno tako ali onda sam procitala clanak https://www.fitness.com.hr/vjezbe/savjeti-za-vjezbanje/Vodic-kako-dobiti-10-kg-misicne-mase-u-3mj.aspx pa sam krenula nekad i P+M.

Ono što je dobro kod mog treninga je to što sam dosta napredovala u težinama u ovih mjesec i pol. Prvo mi je trebalo vremena da se vratim na ono gdje sam bila prije pauze ali sad sam na još vecoj razini. I dobro je to što apsolutno svaki put nakon lower dana dobro osjecam gluteus. Ali htjela bih naravno da ide i bolje, zato sam zatražila savjet. I hvala ti što nalaziš vremena za mene Hug
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Studeni 2013 at 12:23
Nema na cemu Hug

2x radiš mrtvo? Kako ga radiš, ideš heavy ili? Serije/ponavljanja?

Ja klasicno radim 1x tjedno, nekad i prekocim tjedan pa umjesto toga radim RDL, stiff leg DL, Good morning, hiperekstenziju......jer DL uvijek radim heavy, a to nije onda baš za drvljenje 2 x tjedno Smile Ovako jacam potrebno tim pomocnim vježbicama, a malo odmorim živcani sustav :)


Probaj malo uvrstit  iskorake unazad (reverse lunge), hodajuce ako ih ne radiš, split squat, bulgarian squat.....sve super vježbice za glut ;)

Na leg press-u stopala probaj postavit malo više, da guraš petama - trebala biš bolje pogodit ono što želiš ;) Isto tako, možeš probat radit s jednom nogom.....

Na hiperekstenziji isto ima jedna fora da više pogodiš glut samo mi je teško objasnit, moram iskopat taj filmic negdje ;)


Nemoj radit iste treninge, promijeni bar nešto, da obuhvatiš sve kuteve i da ne radiš uvijek isto. Možeš i druge vježbice radit u superseriji - recimo cucanj i RDL. Ili iskorak i fleksiju..........ekstenziju i cucanj.......fleksiju i RDL/stiff leg....

Pa onda imaš box squat, sumo squat, pa sve te varijante iskoraka, mrtvih dizanja (malo šipkom, malo bucicama), step na klupicu....sve što sam ti prije nabrojala.....daj malo kreativnosti Wink

Fleksiju/ekstenziju probaj malo mijenjat pa odradi 15-20 ponavljanja, onda nekad malo smanji na manje pa fleksiju odradi heavy, više serija po manje ponavljanja, tako ceš ojacat na manjim težinama........malo se igraj laganim spuštanjem, zadržavanjem gornje pozicije, da osjetiš dobro pokret....igraj se, nemoj uvijek isto Wink


Nisi se umastila puno?


Svaka cast, dobra si Thumbs Up
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.