New Posts New Posts RSS Feed - Došlo vrijeme... za transformaciju
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Došlo vrijeme... za transformaciju

 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223>
Author
Markan1989 View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 20 Ožujak 2012
Status: Offline
Points: 1079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Markan1989 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Ožujak 2014 at 19:14
današnji trening:

čučanj (85kg) 5x5
bench (60kg) 5x5
row    (60kg) 5x5
pauze 2 - 2,5 min

ubiše me čučnjevi XD ali idemo dalje, inače danas je bio ručak (P+M) oko 14h trening od 17-18 i sad sam za pwm stukao šalicu domaćeg kiselog mlijeka i štrudlu od sira (ne znam koliko al sam se fino najeo hehe), moram malo pripazit na klopu (razmišljam opet uvest više obroka tokom dana da smanjim porcije i da nisam tako jako gladan i onda se prejedem :S) jer imam 93-94 kg (dobio sam od prošlog ljeta mišića ali i masti i ne sviđa mi se kako to izgleda) pa ću vidjet, moram malo istražit koliko uh mi treba a proteine ću držat oko 2 grama na nemasnu asu (cca 150g) a ostatak masti, na dane bez treninga smanjit uh na minimum pa vidjet

pitao bih za mišljenje ako može;

pročitao sam ovaj članak na temu uh i vidio da bi trebalo 8% težine jetre (cca 100g) i 1-2% nemasne mase (ako računam 1,5% od 70 kg što je grupa procjena to je cca još 100g) i to je cca 200 g e sad računa li se u to trening ili ne i trebam li dodatne uh na konto treninga ili ne da si znam složit računicu i počet pazit (kad si endomorf jako te muče uh :P), ako bi jeo 150g p i 200g uh to bi bilo 1400 kcal a ostatak bi jeo iz masti jeo, pa ako netko može dat savjet bio bih jako zahvalan :)
Back to Top
iver View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove


Joined: 22 Svibanj 2012
Status: Offline
Points: 631
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote iver Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 Ožujak 2014 at 01:08
markan, ne razumijem ni smisao ni računicu. ti računaš koliko imaš uskladištenog glikogena, što jr diskutabilno točno, ali ti ništa ne govori o tvojoj dnevnoj potrošnji. A količinu potrebnih nutrijenata računaj prema tvom cilju i potrošnji.
Back to Top
Markan1989 View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 20 Ožujak 2012
Status: Offline
Points: 1079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Markan1989 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 Ožujak 2014 at 07:19
pa vidi se kakvi su treninzi, moje tijelo se ne voli baš s uh a za snagu mi trebaju uh pa sam mislio unositi minimum uh koji mi je potreban da ne gubim na snazi jer sad težine već postaju respektabilne a ipak da mogu držati snagu na visokoj razini, al ne kužim se u to pa sam došao pitat ljude na forumu

ako je glupo pitanje kužim :P
Back to Top
iver View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove


Joined: 22 Svibanj 2012
Status: Offline
Points: 631
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote iver Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 Ožujak 2014 at 09:26
ma samo htio reći da je krivi put računanje prema uskladištenoj količini. Želiš možda maknuti par kg masnog tkiva, to moraš eksperimentirati u više iteracija, ali prema potrošnji i osjećaju. Ako već imaš adapttiran metabolizam, a ne radiš više treninga dnevno, ne moraš žderati nakon treniga UH, do slijedećeg treninga se rezerve mogu napuniti i iz masnog tkiva, možda ne 100% ali dovoljno za slijedeći trening. Probaj na sebi, a i sam znaš da očito nisi baš u energetskoj ravnoteži nego u plusu, pa ne znam da li samo uh problem nego sve skupa.
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9269
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 Ožujak 2014 at 14:37
 
ma markane, jednostavno odredi neke brojeve, kreni i korigiraj :)

I isto bih tako rekla, možda i je problem u svemu skupa, ne nužno u uh-ima samima po sebi, svaki višak je višak :)



"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
PN Certified Coach

e-mail: [email protected]

www.instagram.com/me_better365/

Back to Top
avangarde View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 31 Svibanj 2012
Location: Osijek
Status: Offline
Points: 4028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote avangarde Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 Ožujak 2014 at 15:01
Originally posted by Markan1989 Markan1989 wrote:


pročitao sam ovaj članak na temu uh i vidio da bi trebalo 8% težine jetre (cca 100g) i 1-2% nemasne mase (ako računam 1,5% od 70 kg što je grupa procjena to je cca još 100g) i to je cca 200 g e sad računa li se u to trening ili ne i trebam li dodatne uh na konto treninga ili ne da si znam složit računicu i počet pazit (kad si endomorf jako te muče uh :P), ako bi jeo 150g p i 200g uh to bi bilo 1400 kcal a ostatak bi jeo iz masti jeo, pa ako netko može dat savjet bio bih jako zahvalan :)


ja bi dala misljenje ako smijem u vezi "problema". Mislim da tvoj problem nisu toliko UH nego s obzirom da hranu ne praviš sam, koliko sam skužila, nećeš nikad znati koliko čega si unijeo točno. Čak mislim da je ukupno gledajući u jelima koje si navodio problem upravo višak masti, a ne UH. Ako misliš na definiciju i išta mjeriti trebaš prvo znati šta jedeš
cookies are for pussies
Back to Top
Markan1989 View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 20 Ožujak 2012
Status: Offline
Points: 1079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Markan1989 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 Ožujak 2014 at 17:17
ok, sve primljeno na znanje, pazit ću što jedem i da se ne pretrpam i to će bit to, inače baš gnjavim starce s ručkovima da si bar nekako pomognem a kad ću si sam radit ja sve izvažem i to je to, moram psihu riješit s tom hranom jer užasno volim jest :P

evo današnji trening

čučanj (85kg) 5x5 (ipak je šipka 10 kg pa je prošli trening 2,5kg manje)
press (42,5kg) 5x5 (ovo je bilo brutalno teško ali ide hehe)
mrtvo dizanje počeo s 50 kila i dizao po 20 do 100 i onda radna serija 105kgx5 (kako mi je ovo zakon; teško ali mogu i strašno pazim i svaki put neki novi mišić osjetim, samo slabe karike dolaze na površinu ali još uvijek mi ne treba kombinirani hvat :D)

2 superseta u 2 serije za biceps i triceps da malo to naraste (rekao mi trener da mi je danas skočio biceps a ja si mislim mora da je zbog mrtvog), osjećam se super i ogledalo mi kaže da se malo stanje popravilo od prošlog tjedna ali na vagu nisam stajao

sad se idem zasluženo odmarat
Back to Top
davor23 View Drop Down
The Boss
The Boss
Avatar

Joined: 12 Svibanj 2009
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 7174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote davor23 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 Ožujak 2014 at 17:28
Ma mislim da ako pazis na sve obroke osim rucka, da ne bi trebalo problrma bit..
I believe whatever doesn't kill you, simply makes you ... stranger
Back to Top
mettasttaza View Drop Down
The Boss
The Boss
Avatar

Joined: 16 Veljaca 2013
Location: Osijek
Status: Offline
Points: 5136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mettasttaza Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 Ožujak 2014 at 17:35
Ja sam se jedino primiro sa što više vode u zob i povrća tu glad :D 
Rodjen si s potencijalom
Rodjen si s dobrotom i povjerenjem
Rodjen si s idealima i snovima
Rodjen si s velicinom
Rodjen si s krilima
Nije ti sudjeno da puziš, pa i nemoj
Imaš krila
Nauci ih rabiti i ..LETI!
Back to Top
Markan1989 View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 20 Ožujak 2012
Status: Offline
Points: 1079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Markan1989 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 Ožujak 2014 at 19:36
davore u principu mi je ručak jedini pravi obrok, kad treniram pojedem PreWM pa onda ručak i večera a kad ne treniram ručak mi je prvi obrok a večera drugi tako da jedino na taj ručak moram pripazit :P

inače smislio sam dobar snack al zam da je izmišljanje tople vode ali ipak ću napisat pa možda nekome posluži (okvirno 200 kcal)

jabuka po pola, izdubiš koštice i napuniš (ne prepuniš) nastale rupe s kikiriki maslacem i obrok za 10, baš sam malo prije uzeo za snack :D
Back to Top
mettasttaza View Drop Down
The Boss
The Boss
Avatar

Joined: 16 Veljaca 2013
Location: Osijek
Status: Offline
Points: 5136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mettasttaza Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 Ožujak 2014 at 19:41
Napravi više obroka.... mislim nisam od onih što priča i filozofira koliko šta tijelo će uzeti šta ne..i hoće li ubrzati metabolziam...ali definitivno ćeš biti sitiji :D
Rodjen si s potencijalom
Rodjen si s dobrotom i povjerenjem
Rodjen si s idealima i snovima
Rodjen si s velicinom
Rodjen si s krilima
Nije ti sudjeno da puziš, pa i nemoj
Imaš krila
Nauci ih rabiti i ..LETI!
Back to Top
Markan1989 View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 20 Ožujak 2012
Status: Offline
Points: 1079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Markan1989 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 Ožujak 2014 at 22:03
Originally posted by mettasttaza mettasttaza wrote:

Napravi više obroka.... mislim nisam od onih što priča i filozofira koliko šta tijelo će uzeti šta ne..i hoće li ubrzati metabolziam...ali definitivno ćeš biti sitiji :D


radi se o tome da sam se toliko navikao na ovaj režim da uopće nisam gladan, danas sam na silu zeleni sok zgutao u sebe, al kad se otvori rupa poslije treninga to je strašno :S, zato sam ubacio PreWM i snack pa imam 4 obroka al opet kad se najedem za ručak nisam gladan do navečer pa onda natrpam u sebe da se ne prežderem neposredno prije spavanja :P

i više mi odgovara da ne jedem kad radim nego pijem vodu, a sutra npr radim na terenu i nije to ništa naporno ali sam zato naručio kelj za ručak da ne mogu baš pretjerat XD

Back to Top
mettasttaza View Drop Down
The Boss
The Boss
Avatar

Joined: 16 Veljaca 2013
Location: Osijek
Status: Offline
Points: 5136
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mettasttaza Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31 Ožujak 2014 at 22:12
aaa onda je to uredu.... pogrešno sam skužio... mislio sam da je problem da si gladan :Donda ništa meni je ovo jedini bio spas kada sam startao od 2,500 kcal od danassampočeo na 2700 xD do 5000 ima još tjedana i tjedana heehe
Rodjen si s potencijalom
Rodjen si s dobrotom i povjerenjem
Rodjen si s idealima i snovima
Rodjen si s velicinom
Rodjen si s krilima
Nije ti sudjeno da puziš, pa i nemoj
Imaš krila
Nauci ih rabiti i ..LETI!
Back to Top
Markan1989 View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 20 Ožujak 2012
Status: Offline
Points: 1079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Markan1989 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02 Travanj 2014 at 16:48
trening

čučanj (85kg) 5x5
bench (60kg) 5x5
row    (60kg) 5x5

danas am malo kiksao na veslanju ali sam uspio sve odradit, vjerojatno sljedeći neću ali ću dat sve od sebe da uspijem, konačno sam pohvatao tehniku na benchu dobro, mučilo me malo to ali danas sam gluteuse sredio i bolje upro nogama u pod i to je to :D
Back to Top
Markan1989 View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 20 Ožujak 2012
Status: Offline
Points: 1079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Markan1989 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Travanj 2014 at 19:57
bok svima,

danas na treningu

čučanj 90kg 5x5
press 45kg 5x5 (opet me ovo ubijalo ali iznenadim sam sebe svaki put i shvatio sam da kad pogodim formu da mogu izvući i skoro propali pokušaj)
deadlift 50kgx5, 70kgx5, 90kgx5, 110kg x5 (radna serija uspjeh jedino mi je skoro ispala šipka na zadnjem ponavljanju pa ću morat naučit hook grip, ista stvar za formu, danas mi je bilo puno lakše nego prošli put a kilaža je veća)
izolacija za ruke ali neću to tu pisat :P

danas sam prije treninga pojeo bananu, krušku i kikiriki maslac pa je možda i to pridonijelo al osjećao sam se snažno i imam ja još toga hehe :)
Back to Top
Tancho View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 17 Sijecanj 2012
Status: Offline
Points: 523
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tancho Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Travanj 2014 at 22:07
Kod mrtvog radis nathvat ili kombinirani?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1920212223>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.