New Posts New Posts RSS Feed - Dijeta? Definicija?
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Dijeta? Definicija?

 Post Reply Post Reply
Author
Peter Griffin View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 14 Rujan 2011
Location: Sarajevo
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Peter Griffin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Dijeta? Definicija?
    Posted: 14 Rujan 2011 at 19:41
Nadam se da ovo mogu svrstati pod dijetu.

Nije da sam bas pocetnik ali eto Big smile
Visok sam š84cm i 80kg body fat 20% ako sam dobro izracunao, primarni cilj mi je skidanje sala sa stomaka i oblikovanje grudi. Kasnije nabaciti jos malo mase. (Negdje sam procitao da je to pogresno da se tako radi)

Program po kojem radim
PON GRUDI TRICEPS STOMAK
UTO LEDJA BICEPS STOMAK
SRI  cROBNI TRENING
CET 
 NOGE RAMENA
PET GRUDI TRICEPS STOMAK
SUB SLOBODAN
NED SLOBODAN

crobni trening nekad odradim i na dane treninga u teretani kada imam vremena. 

Zanima me koliko je dobar ovaj program?

Eh sada posto sam se hranio svim i svacim nasao sam ovaj program ishrane. Ko ima vremena da procita i da da palac gore ili dole?

Ja sam zbunjen jer negdje procitam da je dobro jedno, otvorim drugi forum tamo pise da to ne valja :(

Ponedeljak ,utorak,sreda

Unos belancevina 2 gr po kg telesne tezine
Kardio trening 20-30 minuta umerenog inteziteta

Vazno!!!
U ova tri danda unos UH drzati na drasticno niskom nivou.Svi uneti UH treba da budu uneseni POSLE TRENINGA!!