New Posts New Posts RSS Feed - D: Mit ili istina: kardio aktivnost prije dorucka
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

D: Mit ili istina: kardio aktivnost prije dorucka

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Markan1989 View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 20 Ožujak 2012
Status: Offline
Points: 1079
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Markan1989 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: D: Mit ili istina: kardio aktivnost prije dorucka
    Posted: 21 Svibanj 2012 at 13:28
Po meni je ovo najbolji kardio cak ni ne bi išao do 75 % maks VO2 60% maks VO2 pa dužeg trajanja i odmah poslije klopa :D.

Edited by Markan1989 - 21 Svibanj 2012 at 13:30
Back to Top
Zvonimir Brle View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 12 Svibanj 2011
Location: Sunja
Status: Offline
Points: 1018
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Zvonimir Brle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Svibanj 2012 at 16:31
Valjda je EKTOMORF hard-gainer
Back to Top
ash View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 18 Ožujak 2011
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ash Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Svibanj 2012 at 22:31
sve u svemu nije na odmet pojesti jednu bananicu prije takvog treninga, moj prijedlog..
Back to Top
bea View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 06 Svibanj 2011
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 61
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bea Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 21 Svibanj 2012 at 23:59
ja sam rade za neki shake minimalno 45min prije aktivnosti i onda nakon obrok kako spada..i VO2max na 65% ....ali opcenito u ovoj struci me smeta sta nikad nista nije utemeljeno ako shvacate sta hocu rec...bilo tko moze doc s bilo kakvim idejama za program treninga i prehrane i nac argumente kojima ce potrkijepit navedeno,a sve zbog takve struke i predmeta istazivanja, na kraju postoji bezbroj metoda i tesko je odredit koja je ispravnija od koje ,a svake godine se dode sa jos malo saznanja koje otvaraju nove diskusije...i zalosno sta vecina tih diskusija u ovoj profesiji zavrsi samo na diskusijama....valjda samo osobno iskustvo uz puno sakupljenog znanja danas moze dat neke parametre oko kojih se mozemo kretat
Where are you?
Here.
What time is it?
Now.
What are you?
This moment.
Back to Top
josipr View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 29 Rujan 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 99
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote josipr Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Svibanj 2012 at 11:31
kakva banana prije kardia, što je tebi? Zašto pišete gluposti kada nemate pojma.
Back to Top
Zoki View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 19 Studeni 2006
Location: Croatia
Status: Offline
Points: 5837
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Zoki Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Svibanj 2012 at 12:10
Originally posted by josipr josipr wrote:

kakva banana prije kardia, što je tebi? Zašto pišete gluposti kada nemate pojma.

A da malo obrazložiš svoj komentar.

Ovo što si napisao nema nikakvu vrijednost dok ne pojasniš covjeku..
Fitness oprema i dodaci prehrani na : Fitness.com.hr WebShop-u - Proteini
Back to Top
dugoprugas View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 06 Srpanj 2011
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote dugoprugas Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Svibanj 2012 at 13:10
teško je za nešto reci to je to! ovo je najbolje! nema više! to je vrh! svatko od nas je drugaciji, ne vrijedi za sve isto. I to nije samo u ovom podrucju. Malo malo cujemo, citamo,...kako i u medicini prvo neki lijekovi su dobri (ili neki tretman) pa onda opet dode nešto novo pa kažu da je ovo bolje a ono uopce nije dobro. Da zakljucim, kada bi postojao neki plan i program treninga, neka vježba, režim/nacin života koji bi bio dobar za svakoga....da li bi se onda i dalje radilo na napretku fitnessa, prehrane, sporta i rekreacije opcenito!?! Mislim da ne. Upravo zato što je to nemoguce postoji puno toga što nam može pomoci a na nama je da pronademo ono što nama najviše odgovara. ;)
Back to Top
ash View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 18 Ožujak 2011
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ash Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Svibanj 2012 at 20:10
slusaj ti josipr nemoj mi se tu bahatiti na ovakve neke stvari,ono sto sam htio reci da je ludost ici trcati ili trenirati na prazan zeludac jer stvarno mislim da nema nikakve potrebe za time..vecina ljudi koji vjezbaju nekakvu aktivnost s ciljem skidanja suvisnih naslaga su rekreativci i ljudi koji neznaju sto znaci aerobni prag ili zona u kojoj najbolje dolazi do iskoristivosti lipida iz tjela, pa isto tako neznaju ni dozirati taj trening pa iz toga razloga najbolje je preporuka da se nesto konzumira prije jutarnjeg treninga. a sa druge strane ne vidim ni smisao toga treninga jer ako osoba redovito trenira i pazi na unos mako i mikro nutrijenata kako bi trebalo doci ce do željenoga cilja u najkracem mogucem roku koje mu to dozvoljava njegova genetika..
Back to Top
zmaj View Drop Down
Fitness freak
Fitness freak
Avatar

Joined: 19 Ožujak 2009
Location: Trogir
Status: Offline
Points: 3429
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zmaj Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Svibanj 2012 at 00:36
po meni isto banana prije jutarnjeg LI kardia je nepotrebna, ash onda po tebi taj trening nema smisla? samin time ni ta banana nema smisla,ovde je cilj mast trosit ka gorivo, a ako pojede tu bananu nece trosit mast
Back to Top
rajko1986 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 07 Listopad 2010
Status: Offline
Points: 12
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote rajko1986 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Svibanj 2012 at 00:42
op op op evo nam opet žustre rasprave no krenimo od jedne bitne stvari koja bi ovaj stil života trebao biti, tj svaki trening bi te trebao ciniti sretnim, meni osobno ide na nerve kad dodem u teretanu a likovi ko od stjene i konentiraju aj fala bogu gotovo i baš mi se neda i tako to.. bit svega je vježba ito zdrava vježba a ne ubijanje na spravama, i DA opci je mit izgubiti 15kg za 2.mj jer nitko nije to skinuo a da i nije poslje vratio. ja prvi nisam!, trenirao sam 5.mj i u prva tri skinuo 24.kg sa 125 na 101. super uspjeh... i bio bi da danas nemam 131 kilu...problem kod radikalnih promjena je što netraju dugo a kad s njima staneš onda ie navala... ja osobno skidam sad u prosjeku oko 2-3kile mj. i sretan sam i dalje jedem što volim i dalje idem u teretanu iz gušta te smatram ovaj clanak super za onog komu on treba no onome kome treba taj vec sve ovo odavno zna i cemu onda polemiziranje oko ove teme a svi više manje rekreativci koji ovo radimo jer to VOLIMO!!!
Back to Top
iver View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 22 Svibanj 2012
Status: Offline
Points: 614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote iver Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Svibanj 2012 at 01:28
isto kao i autor, bez obzira što sa sa nekim navodima ne slažem, imam pozitivna osobna iskustva sa kardiom na tašte. Danas je puno filozofije i istraživanja, a da ispitivace niti znaju što o sportu, niti su ikada u nekom sportu bili vrhunski, mislim na svjetskoj razini. Prvo, nismo svi isti, ni metabolizam, ni genetika, ni životna dob, zdravstveno stanje, ni ciljevi. U periodu oko 10 godina, još u bivšoj državi, sam imao prilike trenirati oko 10 godina sa svjetskim prvacima i olimp.pobjednicima u hrvanju, te sa boksacem osvajacem srebrnih medalja na 2 svjetska prvenstva. I zanimljivo, u fazi priprema smo svi trcali od 5- 8-16km svako jutro, na tašte. Ne znam tko bi tu udaljenost ili intenzitet(tempo a ni udaljenost nisu bili ujednaceni).trcao sa nekim sadržajem u želucu da se treska. Hrvaci koji su trcali samo 5KM su na kraju morali na rame nabaciti partnera slicne težine, te šprintati sa njim,, izmjenicno,, tj zamjena jedan trci i nisi, pa drugi trci i nosi, od 5-10 puta..Nakon toga dorucak, mali odmor i blaži trening tehnike. pa rucak i odmor za teži trening uvece. Mjerenje parametara natjecatelja je ustanovilo da su svi dobili nešto mišica na kraju priprema. A da u tom sportu trening i nije usmjeren na dobivanje mišica, nego snage, eksplozivnosti, izdržljivosti.NIJE bilo katabolizma,uz natprosjecno naporan trening Ali je drugacija kvaliteta mišica od onih hipertrofiranih BBuilding treningom i kolicinom dodataka prehrani.koji se brzo napuhaju i otpuhaju, creatini, proteini, i ostalo.I, vecina bi tih ljudi po mišicju i genetiki, mogla biti fitnes model. Za vreme takmicarske sezone, su za prelazak u nižu tež.kategoriju po potrebi trcali, gubili vodu ali i masno tkivo uz minimalnu prehranu, a ipak je kolicina izg.miš,tkiva bila isto minimalna. KodBBuildera bi bila vece.zbog unjetno izazvane hiperttrofije je i pad veci. Drugo, covjek 40god sjedeceg nacina života, sa problemima u metabolizmu, koliko i koje kvalitete mišicnog tkiva on ima za izgubiti? neka ujutro radi kardio na tašte, navece malo rezistentnog vježbanja, pa ce još i dobiti mišice uz adekvatnu prehranu, ne gladovanje.,Ljudi u preddijabetes stanju i sa metabolickim sindromom, više masnog tkiva gube u cardio na tašte. Trece, cardio na prazan želudac nisu izmislili BBuilderi, nego hrvaci i neki drugi sportisti od trenutka kad su uvedene težinske kategorije.da bi mršavili u nižu. BB su samo prenijeli sa svojim modifikacijama na kozmeticke mišice. Ako pogledate, vecina pravih hrvaca kad skida kilograme, ostaje mišicav sa minimumom masnog tkiva. A velike gubitke težine traže obicno za velika takmicenja gdje im snaga i te kako treba.. Osobno ne poznajem Alexandera Karelina, osvojio 4 olimpijskih medalja, 9* svjetski prvak, dan je pocinjao sa 10km trcanja na tašte, pa posle popio hrpu mlijeka. Pa pogledajte njegove mišice...:) Pokušajte malo koristiti zdravi razum, a ne igrati šah sa rezultatima istraživanja gdje ciljana skupina nije kao vaša. I nedovoljno široko sportsko znanje i ignoriranje metoda u njemu, isto dovode do bahatosti i bezvrednih zakljucaka. A osim atleta, tu je još i Bbuilder Lonnie Lowery koji sa preko 15god u sportu, završio kineziologiju, doktorirao a usput je i registrirani dijeteticar, profesor na sveucilištu i trener, pa koristi kardio na tašte. Izmedu teorije i prakse je potrebno previše parametara uskladiti da bi znali uskladiti koju metodu za koju namjenu, ako želiš biti trener., a tko research cita samo crno-bijelo, ostat ce slijep na rezultate. Vratite se common sense-u
Back to Top
iver View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 22 Svibanj 2012
Status: Offline
Points: 614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote iver Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Svibanj 2012 at 01:50
Još bih dodao, da sam bez gladovanja, samo uz pravilnu prehranu, jutarnjim kardiom na tašte i vecernjim blažim treningom snage smršavio 7Kg,za 1 mjesec a dobio i nešto mišica. Bez BCAA i slicnih dodataka, a i subjektivni dojam kolega je da sam dobio nešto mišica. Ako mi se bude dalo, jednom cu napisati duži clanak.o ovome.
Back to Top
extremefit View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 28 Svibanj 2009
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 272
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote extremefit Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Svibanj 2012 at 08:07
Svako tijelo je drukcije i vrhunski sport je totalno drukciji od rekreativnog vjezbanja. Toliko procesa se odvija u nasim tijelima da bi bilo smijesno zakljuciti da jedan nacin pase svima. Treba svako probati za sebe pa vidjeti sta mu pase. Puno je tu varijabli ukljuceno i mogli bi danima o tome pricati. I prosjecna banana ima 100kal tako da nemojte raditi od muhe slona. ;)
Back to Top
Mr G. View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 29 Studeni 2006
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 1071
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr G. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Svibanj 2012 at 09:53
Ash, i ja se slazem sa svima da nije potrebna banana ujutro prije trcanja ukoliko se radi o skidanju masnih naslaga a ukoliko trcis zato jer ti je zabavno onda mozes pojesti sto god hoces. ;)
Back to Top
davor23 View Drop Down
The Boss
The Boss
Avatar

Joined: 12 Svibanj 2009
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 7174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote davor23 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Svibanj 2012 at 10:16
na kraju dana je vazno da smo u deficitu kalorijskom.. tako da mislim da se prije jutarnjeg kardia moze pojest banana.. jedino ako osoba misli polagano hodat pa da je koristenje misica svedeno na minimum... 
I believe whatever doesn't kill you, simply makes you ... stranger
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9061
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 23 Svibanj 2012 at 10:37
Manje teorije, više prakse i bit ce ok Smile
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: strive.for.balance365@gmail.com

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.