New Posts New Posts RSS Feed - D: Miššicna upala nakon treninga i kako ju ublažit
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

D: Miššicna upala nakon treninga i kako ju ublažit

 Post Reply Post Reply
Author
jasammile View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 03 Prosinac 2011
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jasammile Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: D: Miššicna upala nakon treninga i kako ju ublažit
    Posted: 03 Prosinac 2011 at 00:33
Super clanak :)
Back to Top
sternocleidomastoideus View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 06 Prosinac 2011
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote sternocleidomastoideus Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 06 Prosinac 2011 at 15:33
balisticka metoda stretchinga nema veze s ovim što piše u clanku
Back to Top
provincijalac View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 18 Prosinac 2011
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote provincijalac Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18 Prosinac 2011 at 00:19
Pozdrav! Molio bih autora teksta ili drugu strucnu osobu da ni ukratko napiše koliko je zdravo (nezdravo) vježbati pod upalom mišica. Primjer: prekjucer sam nakon duže pauze vježbao u teretani. Jucer sam poceo dobijati upalu mišica koja je danas još intenzivnija. Ipak danas bih želio nastaviti trenirati (treniram svaki drugi dan). Koliko je to preporucljivo ili nije preporucljivo? Posljedice? Savjeti? Unaprijed Hvala!
Back to Top
futura View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 16 Prosinac 2011
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote futura Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Prosinac 2011 at 22:25
@provincijalac Samo po sebi je razumljivo da je upaljeni mišic u procesu oporavka i logicno je pustiti ga da se oporavi prije nego ga sljedeci put ukljucimo u trening. Za ocekivati je da ce nakon duže pauze upala biti znatna (kao što si i opisao). Jedan od opce prihvacenih nacina treninga nakon takve pauze je kružni trening (u jednom treningu je obuhvaceno cijelo tijelo), koji primjenjujemo kroz prvih nekoliko tjedana. Kada se kompletan lokomotorni sustav ponovo privikne na napor i zahtjeve koji se pred njega stavljaju, možemo krenuti sa režimom treninga koji smo imali prije pauze.
Back to Top
neymar View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 15 Ožujak 2012
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote neymar Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Ožujak 2012 at 23:40
u srijedu dana 12.03.2012,popio sam nawece pelinkovac i nakon toga ja sam popio pola tablete creatina,i radio sam sklekove i trbusnjake,,i imao sam upalu bolila me noga.onda u cetvrtak sam trcao za skolu na 400m,i napeo mi se misic nisam mogao hodat,,kad sam dosao kuci isto tako radio sam sklekowe,,et danas sam opet popio pola tablete crestina i radio sklekove,,,i otisao trcaoo,,,pa sta mislite,.....
Back to Top
Joke100 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 29 Rujan 2012
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Joke100 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29 Rujan 2012 at 12:59
ja mislim prijatelju ako mislis pit i trenirat..radje samo pij..bar ces nekakav ucinak imati na svoje tijelo..bit ces pijan :)..ako ces trenirat,treniraj, pusti alkohol..opet ako ides u skolu..ostavi i kreatin na miru..mlad si i treniraj na suvo..pa onda kad tjelo sazrije do kraja dodaj ostalo sta triba..pa ces vidit kako ces explodirat...zivio
Back to Top
sgracin View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 30 Lipanj 2016
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote sgracin Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30 Listopad 2016 at 13:19
procitao clanak, pohvale za clanke ovakvog tipa jer smatram da su zaista vrijedan izvor informacija. Nažalost nešto mi nije jasno oko spominjanja Andola. Naime drugi portali koje se bave ovom tematikom cak i podržavaju uzimanje andola nakon treninga jer isti smanjuje kolicinu trombocita u krvi i sa samim time razrjeduju krv. Tako je omogucen lakši transport hranjivih tvari u mišic. Pa eto ako može dodatno širenje spoznaji po ovom pitanju bio bih zahvalan.
Back to Top
marinamarina View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 18 Travanj 2017
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote marinamarina Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22 Travanj 2017 at 13:50
Ja ne mislim.. slušam trenera u teretani i to je to
Back to Top
davor23 View Drop Down
The Boss
The Boss
Avatar

Joined: 12 Svibanj 2009
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 7169
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote davor23 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Travanj 2017 at 15:04
Originally posted by marinamarina marinamarina wrote:

Ja ne mislim.. slušam trenera u teretani i to je to

Mislim, dakle jesam..
 
a ti ne mislis? :P
I believe whatever doesn't kill you, simply makes you ... stranger
Back to Top
odix27 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 19 Lipanj 2016
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote odix27 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Lipanj 2017 at 19:55
Meni ananas uvijek pomogne.Bas sad sam pod blagom upalom jer sam nakon duzeg vremena krenuo trenirat.Savjetujem da se prije prirodnog oporavka misica (bez uzimanja analgtika) ne trenira!Proces oporavka traje oko 2 dana +,- 1 dan zavisno od osobe do osobe, jacine upale i sl. U svakom slucaju savjeti iz teksta iznad su super pa probajte neki!
Back to Top
dbasic View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 26 Lipanj 2017
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote dbasic Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Rujan 2017 at 16:24
Mislim da najjace protuupalno djelovanje ima hladno prešano ulje sjemenki crnog kima, maline i grožda i to u sinergiji. Takvo se može kupiti od Raina a zove se Soul. Moja iskustva su fantasticna jer ima preko 200x jace protuupalno djelovanje od Andola i slicnih. Za one koji nemaju love nakon svakog treninga jedna žlicica SODE BIKARBONE s vodom. A u slucaju da do upale dode ond odmah 2 žlicice i tako svaki dan dok ne prode. Znaci: 1. rain soul 2. soda bikarbona 3. andol i slicno.... Pozdrav
Back to Top
SnekiSrce View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 07 Studeni 2018
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote SnekiSrce Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07 Studeni 2018 at 03:38
Svaka cast dbasic,pitam se kako da ublazim upalu do sutrasnjeg treninga,da li da preskacem noge sutra na treningu i onda me ti potsetis na Soul,a uzela sam zlicicu kreatina,zlicicu sode. Mozda je vezbanje da se razbije upala mit?
Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.