New Posts New Posts RSS Feed - D: Cikliranje ugljikohidrata u svrhu gubljenja masnog tkiva
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

D: Cikliranje ugljikohidrata u svrhu gubljenja masnog tkiva

 Post Reply Post Reply Page  <1234 10>
Author
coco-girl View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 15 Srpanj 2013
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote coco-girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Srpanj 2013 at 12:03
hvala zika :) meni se isto pokazalo odlicnim prošle godine, ali sam taj dan jela samo voce i to uglavnom banane..pa sad ne znam da nastavim tako ili da jedem recimo zobene i nešto voca taj dan..I još imam pitanja u vezi mlijeka? koliko je dopušteno i kada?
Back to Top
avangarde View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 31 Svibanj 2012
Location: Osijek
Status: Offline
Points: 4028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote avangarde Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Srpanj 2013 at 13:04
ja voce uzimam samo ujutro (prije treninga) u medium i high dane, ostalo sve složeni UH. Mlijeko konzumiram samo ponekad s kavom, inace mlijecne izbjegavam zbog laktoze, šecera..jedino kad sam vani pa nisam stigla jesti eventualno pojedem cottage light sir sa nekim povrcem. Mislim da je bolje zobene nego banane, al opet moras testing
cookies are for pussies
Back to Top
coco-girl View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 15 Srpanj 2013
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote coco-girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Srpanj 2013 at 14:16
ok,hvala ti na odg! imam još par pitanjaca :) jel se mogu nekada jesti hrenovke (znam da su junk, ali u žurbi)? koliko je masti max dozvoljeno tokom low dana? i što misliš o 3 low dana i onda 1 high?
Back to Top
avangarde View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 31 Svibanj 2012
Location: Osijek
Status: Offline
Points: 4028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote avangarde Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Srpanj 2013 at 14:21
mislim da ti nece naškodit ništa ako pojedeš jednom tjedno. Bolje da pojedeš i hrenovke nego da preskociš obrok samo svedi na minimum jer u te hrenovke idu svakakvi otpaci- baziraj se na pravu hranu (ja piletinu imam spremnu ujutro za cijeli dan, samo bacim na tavu ). Ok, mi je ta raspodejla 3 niska dana 1 visoki. Koliko jedes uh na niski, a koliko na visoki? o tome ovise i masti..
cookies are for pussies
Back to Top
coco-girl View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 15 Srpanj 2013
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote coco-girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Srpanj 2013 at 16:39
pa na niski dosta malo, oko 20-30g, a na visoki oko 100g..koliko puta tjedno se smiju jesti jaja (sa žumanjkom)? i još jedno pitanje :) jel smijem svaki dan jesti skupa piletinu, tunu, jaje i svježi sir-hocu reci jel mogu kombinirati sve te vrste proteina u jednom danu?
Back to Top
avangarde View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 31 Svibanj 2012
Location: Osijek
Status: Offline
Points: 4028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote avangarde Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 15 Srpanj 2013 at 16:58
20-30, 100g? nije to baš cikliranje ja bih ti preporucila na niske dane od 90- 130 g UH, pa cak i do 150g ukoliko imaš teške treninga a onda 4 dan jedes 200 g (220g). Bit cikliranja je ne ukinuti uh vec manipulirati njima. Ukoliko vježbaš (a nadam se da da ) onaj dan kad ti je najjaci trening neka ti se poklopi s 4. danom kad dižeš UH. Ovakva mala gramaža uh može ti usporiti metabolizam, a nepotrebna je. Radije kreni s vecim vrijednostima pa spuštaj kad zašteka. Ja jedem otprilike 1 cijelo jaje na dan, ostalo bjelanjci. Takoder mješam sve proteinske izvore koji mi dodju pod ruku

Edited by avangarde - 15 Srpanj 2013 at 17:00
cookies are for pussies
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9126
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Srpanj 2013 at 13:29
Ja se osobno ne bih punila vocem u vecoj mjeri, vezano uz treninge i ciljeve koje imam. Sve se treba uzet u obzir, ne postoji generalan odgovor kao i uvijek. Kome tako odgovara, ok, ali uz jace treninge utezima i veca pražnjenja ne bih to preporucila.

A cikliranje je ista prica - ima puno verzija i treba se nac svoju. S tim da ove brojke od coco stvarno izgledaju malo, iako ne znamo kako trening izgleda i kakva je cijela prica. No, bez obzira na sve to, premalo je i nikako se nebi smjelo radit na duži rok. Slažem se sa avangarde - treba krenut sa vecim vrijednostima pa korigirat po potrebi.


"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
davor23 View Drop Down
The Boss
The Boss
Avatar

Joined: 12 Svibanj 2009
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 7174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote davor23 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Srpanj 2013 at 14:47
Originally posted by Gym_girl Gym_girl wrote:


Ja se osobno ne bih punila vocem u vecoj mjeri, vezano uz treninge i ciljeve koje imam. Sve se treba uzet u obzir, ne postoji generalan odgovor kao i uvijek. Kome tako odgovara, ok, ali uz jace treninge utezima i veca pražnjenja ne bih to preporucila.

A cikliranje je ista prica - ima puno verzija i treba se nac svoju. S tim da ove brojke od coco stvarno izgledaju malo, iako ne znamo kako trening izgleda i kakva je cijela prica. No, bez obzira na sve to, premalo je i nikako se nebi smjelo radit na duži rok. Slažem se sa avangarde - treba krenut sa vecim vrijednostima pa korigirat po potrebi.




Ja isto mislim.. ljudi se previse boje ugljikohidrata.. a ne shvacaju da ce se udebljat i od proteina ako su u kalorijskom suficitu..
I believe whatever doesn't kill you, simply makes you ... stranger
Back to Top
zika View Drop Down
Fitness freak
Fitness freak
Avatar

Joined: 16 Lipanj 2010
Location: Jamaica
Status: Offline
Points: 3015
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Srpanj 2013 at 14:51
Originally posted by coco-girl coco-girl wrote:

hvala zika :) meni se isto pokazalo odlicnim prošle godine, ali sam taj dan jela samo voce i to uglavnom banane..pa sad ne znam da nastavim tako ili da jedem recimo zobene i nešto voca taj dan..I još imam pitanja u vezi mlijeka? koliko je dopušteno i kada?


hmm...banane mi nisu nikad bile 1.izbor, više se recimo orijentiraj na jagode, narance, marelice su ok, jabuke, možeš cak i ananas ili lubenicu koja je sada aktualna. Voce je odlicno jer daje jako puno energije, a može ga se pojesti više nego "tipicni uh" i zbilja diže iz mrtvih. Ako se osjecaš da ti je cijeli svijet potonuo što se energije tice, uzmi dvije nektarine, narance i sl. i bit ce ko nova.
Ugl.gledaj da jedeš krumpir recimo od ostalih uh-ica.
LiveStrong
Back to Top
coco-girl View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 15 Srpanj 2013
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote coco-girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Srpanj 2013 at 15:28
hvala na pomoci :) na netu piše hrpa svega o tome pa se lako pogubit! ja sam relativno nova u ovome pa mi je svaka informacija dobrodošla..inace kad sam htjela izgubit koji kilogram pripazila bi sa slatkišima, kruhom itd. i to bi brzo otišlo..više sam se vodila necim logicnim nego se pridržavala posebnog tipa prehrane...ali probala sam lani nešto slicno ovome (sasvim slucajno :)) i ispostavilo se da mi tijelo dobro reagira na takav tip prehrane... Treniram 3-4 puta tjedno,ali lagano - tipa 2 puta tjedno fitness a ostale dane vježbam kuci s bucicama i vježbe tipa tracy anderson ;) znaci ništa special.. uglavnom cilj mi je skinuti par kilograma i uvesti red u prehranu! nije mi cilj izgradivanje neke posebne mišicne mase ili tako nešto..Jel ok da onda nastavim s ovim tipom prehrane? Još par pitanja :D -mogu li zobene praviti s mlijekom ili ne? -jel mlijeko zaista tako loše? jogurt?
Back to Top
avangarde View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 31 Svibanj 2012
Location: Osijek
Status: Offline
Points: 4028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote avangarde Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16 Srpanj 2013 at 15:34
ako ti odgovara cikliranje onda nastavi s tim samo povecaj UH na low i high dane i trening na high dan. Ma možeš pravit s cim ti srce želi dok god si u kcal dnevnom okviru. Ja zobene prelijem s 1,5 dcl vode, stavim u mikrovalnu na 2min i dobiješ finu kašu u koju onda umiješaš šta god želiš. Ali ako te veseli jogurt i mlijeko slobodno s tim jedi   
cookies are for pussies
Back to Top
coco-girl View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 15 Srpanj 2013
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote coco-girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Srpanj 2013 at 12:45
thanks na odg, avangarde :) pošto vidim da si ekspert u ovome, ugnjavit cu te još s nekim pitanjima, da konacno riješim sve nedoumice ;) 1. što najcešce jedeš za meduobroke, tj. što bi bilo najbolje kad je u pitanju mršavljenje? 2. jel mogu na high dane uglavnom jest zobene, povrce i nešto voca (jer ne volim krumpir i rižu)? jel ok da mi je kalorijski unos oko 1.200 kcal dnevno (nekad na low imam oko 900, pa na high povisim oko 1.400)..pretpostavljam da bi se s manje kalorija metabolizam usporio..3.jel u redu da na jedan od low dana jedem ciste proteine bez povrca ili je povrce baš uvijek ok? 4. i zadnje..ne znam dal da si kupim whey pa ga jedem umjesto nekog meduobroka jer sam cesto zbog posla u nemogucnosti da stanem i nešto pojedem..onda u gužvi njacešce uzmem jogurt ili zrnati sir..whey bi bio prakticniji, ali ne znam treba li meni pošto se ne ubijam u teretani i to..ajme koliko pitanja, sorry hehe ;)
Back to Top
coco-girl View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 15 Srpanj 2013
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote coco-girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Srpanj 2013 at 12:47
e još me zanima, koliki je preporucen maksimalan unos šecera dnevno (mislim na šecer iz mlijeka itd.) ako si na restrikcijskoj dijeti? i još jedno glupo pitanje ;) meso važete sirovo ili peceno (pretpostavljam sirovo)?
Back to Top
avangarde View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 31 Svibanj 2012
Location: Osijek
Status: Offline
Points: 4028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote avangarde Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Srpanj 2013 at 15:14
ja nemam medjuobroke, svaki obrok (njih 6) mi je jednako rasporedjen na sve nutrijente (M, Uh, P). Recimo u low dane pravim puding muffine ili sladoled od posnog sira (pogledaj u topic "pokazite sto jedete" tamo imas recepte). Bitno je da izbacis losu hranu- znaci sve bijelo, secer, junk. Sto se tice high dana možeš zobene, povrce obvezno i u low i u high dane, takoder i voce mozes ujutro najbolje. Ima jos stvari osim krumpira i rize koje mozes na high dane- jecmena kaša, integralni griz, heljda, zob domaca, kvinoja, amaranth..ima toga Koliko godina, visina i kg imas? Premalo je 1200 kcal to ti govorim sa 100% sigurnoscu ja imam 56kg na 162cm i jedem u low dane cca 1600kcal, a na high dane 1900 kcal, a odrzavanje mi je na 2100kcal. Trebas izracunat svoj BMR http://www.myfitnesspal.com/tools/bmr-calculator, i TDEE da vidis koliko ti je dnevni unos pa onda oduzmes od toga 20% i dobijes low dan high dan ides samo 100-200 kcal ispod svog odrzavanja tj TDEE-a. Na low dane obvezno zeleno povrce najvise i proteini i zdrave masti pojacane (bademi, kikiriki u ljucsi, maslinovo ulje..). Ako imas love slobodno kupi whey,, nije to nista special upravo kako kazes zamjena za proteine u obroke kad nemas vremena pripremat. Meso vežem sirovo, a što se tice unosa secera iz mlijeka, jogurta i mlijecnih- ja to gledam sve kao UH i unosim u aplikaciju koja mi preracuna koliko sam unijela UH u obroku. Imas dobrih app za to - evo jedne http://www.mynetdiary.com/ ulogiras se i unosis sta si jela i on ti sve racuna.
Samo pazi da nerezes toliko kcal, izracunaj BMR i TDEE pa cemo vidjet koliko trebas rezat
pozz
cookies are for pussies
Back to Top
zika View Drop Down
Fitness freak
Fitness freak
Avatar

Joined: 16 Lipanj 2010
Location: Jamaica
Status: Offline
Points: 3015
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zika Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Srpanj 2013 at 16:15
Avangarde, ti još i jesi na dosta visoko...recimo ja sam 175/58 i jedem jedan dan 1450, drugi 1400, a na najlow jedan dan 1100 I sad bi covjek rekao da ni ne cikliram , ali... bitni su makrosi

Edited by zika - 17 Srpanj 2013 at 16:16
LiveStrong
Back to Top
avangarde View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 31 Svibanj 2012
Location: Osijek
Status: Offline
Points: 4028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote avangarde Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 17 Srpanj 2013 at 21:57
ja sam probala ici ispod 1500kcal i zavrsilo se katastorfom zbog previse kardijanja i vodenja tih grupnih treninga.. bolje nek krene s visim pa ce rezat kad zasteka. covjece, kak prezivis na 1100? ja mislim da bi ja golube po balkonu ganjala
cookies are for pussies
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 10>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.