New Posts New Posts RSS Feed - Bolovi u zeludcu od suplemenata
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Bolovi u zeludcu od suplemenata

 Post Reply Post Reply
Author
Ana9595 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 13 Studeni 2018
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ana9595 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Bolovi u zeludcu od suplemenata
    Posted: 13 Studeni 2018 at 21:04
Mene zanima zasto me u zadnje vrijeme od proteina i svih ostalih suplemenata boli zeludac. Kava plus proteini = katastrofa. Jedan dan nakon sto sam uzela proteine i vitamine mislila sam da cu na hitnu zbog bolova. I trebalo mi je tjedan dana da se oporavim. Prije sam uzimala sve isto i nisam imala problema. Nakon duze pauze sam se vratila treninzima (prije 2 mjeseca) i cim sam pocela uzimati nastali su problemi. Zanima me ako netko zna zbog cega? Jeste li vi ikad imali takvih problema?
Back to Top
iver View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 22 Svibanj 2012
Status: Offline
Points: 618
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote iver Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Studeni 2018 at 01:41
Nisi ni prva ni jedna koja ima probleme sa suplementima, ali... Ja jesam protivnik suplemenata osim kad zbog zdravstvenih ili drugih razloga nisu indicirani. Napisala si proteina, to baš ništa ne znači, jer ima više vrsta proteina i više vrsta zasladjivača. Najmanje smeta hidrolizat bez ukusa i zasladjivača, ali kod tebe je veliko pitanje što je okidač za smetnje, jer često sam suplement nije triger. Možda si i pod stresom, oštećen 12sterac, gušterača... Probaj pojedinačno pronaći što ti smeta, metodom eliminacije. Ali kako ovo ovdje nije lječnički portal, kad saznaš što ti smeta, pitaj gastroenterologa. One odurne tekuće aminokiseline sa hrpom zasladjivača kod mnogih izazivaju povraćanje. u eliminaciji prvo izbaci zasladjivače i umjetne okuse, i sama možeš dodati okus iz nečega, nnpr pomiješaš sa nekim tebi ugodnim voćnim jogurtom. Kava sigurno može izazvati problem kad je sluzokoža nadražena, izbaci pa probaj.
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9126
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Studeni 2018 at 10:30

Hmm...na početku nitko nema problema, ali nakon nekog vremena i možda prevelikih/nepotrebnih doza nečega stvari mogu početi popuštati....svi ti vitamini i minerali rade u sinergiji i vuku jedan drugog...jedan proces proradi, drugi je u krizi ako je nečega previše ili premalo. Mi malo previše toga uzimamo napamet, a nije čudo s obzirom na medije.

Ne kažem da je tako, ali u nekim slučajevima može biti.

Ja isto nisam neki pobornik suplemenata (ne isključujem ih naravno ali ni ne guram šaku tableta, sve ima svoje mjesto), a vidim da dopuštene doze idu u nebesa i pitam se - što li će sa ljudima biti nakon par godina, i to ne samo upitno potrebne vitaminsko mineralne suplementacije nego i svih ovih zamjena u prahu i svim ostalim oblicima koji svakodnevno izviru...a tu mi je whey još najmanji problem.

E sad, što je tu uzrok teško je reći ovako. Ako je zbilja bila tako silovita reakcija treba ići na pregled i vidjeti o čemu se tu radi. Prevelika je odgovornost nagađati.


Koji su to proteini i vitamini Ana? I da li je reakcija baš uvijek takva, nevezano za kombinaciju s drugim namirnicama,itd? Kako funkcioniraju proteini sami?

btw. i što su rekli u bolnici tada?















Edited by Gym_girl - 14 Studeni 2018 at 10:32
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
Ana9595 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 13 Studeni 2018
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ana9595 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Studeni 2018 at 13:37
Trenutno uzimam Scitec Nutrition 100% whey, jednom dnevno poslije treninga. Prije toga sam uzimala Premier Protein. Od dodataka uzimam magnezij, omega3 i multivitamine. Tj. sad sam prestala iz straha od bolova. Inace jedem przenu hranu (piletina, rizoto itd), sa kokosovim uljem, eventualno nekad uzmem obicno. I nekad imam problema sa zuci (u biti ne mogu otkriti kad jer na iste namirnice reagiram kako koji put), vjerujem kad jedem masniju hranu. U zadnje vrijeme uzimam samo whey i ne boli me zeludac, ali osjetim nelagodu. Stresa imam i to previse u zadnjih pola god pa mozda je i to povuklo. Rekreativac sam, ali kad idem svaki dan po sat, sat i pol u teretanu mislim da bi trebala unositi ove suplemente. Evo nisam bas naisla na internetu iskustva ljudi slicna mom, pa svako misljenje ovdje je dobrodoslo.
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9126
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 14 Studeni 2018 at 14:46

Stres sigurno može igrati veliku ulogu ali i multivitamini znaju često iritirati osobe koje imaju osjetljivi želudac, pogotovo kod većih doza nekih vitamina. Moguće i da je sve krenulo od stresa pa izbacilo reakciju na neka mjesta i odjednom tijelo ne tolerira što je toleriralo prije.

Možda da pokušaš prvo izbaciti multivitamine pa onda vidjeti kako će biti?

A ovo sa žuči bi isto trebalo malo detaljnije pogledati da li tu stvarno postoji neki problem. U biti nisam skužila da li je to utvrđeno ili se samo radi o samoprocjeni? :)

"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.