New Posts New Posts RSS Feed - bolovi u kralježnici
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

bolovi u kralježnici

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Jean View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 26 Srpanj 2012
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jean Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Veljaca 2013 at 17:42
e da, kružni trening radim jer mi je najzanimljiviji, stalno izmjenjujem vježbe
a year from now you'll wish you had started TODAY.
Back to Top
iver View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 22 Svibanj 2012
Status: Offline
Points: 618
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote iver Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Veljaca 2013 at 18:01
Za kružni sam pitao, jer nisi napisala da li i izmedju vježbi radiš neku pauzu. Ako mu daš malo odmora, možeš mišic nakon minutu ili 1.5 više opet opteretiti, sa vecom kolicinom rada u principu više stimuliraš rast(u granicama). U svakom slucaju dodaj nešto i za zadnje nožne mišice, i probaj se poigrati sa nekoliko varijanti što sam naveo. I bez brige što nisi sigurna što hoceš, to se mijenja kako vrijeme prolazi :)
Back to Top
Jean View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 26 Srpanj 2012
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jean Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Veljaca 2013 at 19:22
okej, probat cu s vecim pauzama. ma cesto mi je glavi ono: nemoj pauzirati previše, nemoj smanjivati intenzitet ali sad vidim da je to ipak kod odredjenih vježbi potrebno. kaj nije deadlift za zadnju ložu?

Edited by Jean - 04 Veljaca 2013 at 19:22
a year from now you'll wish you had started TODAY.
Back to Top
iver View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 22 Svibanj 2012
Status: Offline
Points: 618
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote iver Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Veljaca 2013 at 20:08
Opet sam procitao pocetak, tj tvoje pitanje. Sa težinom 8kg baš ne možemo govoriti o intenzitetu, pa ni neceš tu imati koristi od pauza. Intenzitet je u pravilu odredjen opterecenjem, pa je npr dvije serije od 1 ponavljanja sa 80kg intenzivnije nego dvije serije sa 10 ponavljanja utegom 8kg. A za zadnju ložu, pa probaj na sebi, tj probaj klasican deadlift, romanian deadlift, dugacki lunge(ali pazi na koljena) sa potiskom pri povratu petama i osjeti koji se mišici koliko aktiviraju. I sa bulgarianom se može zadnja loža prilicno aktivirati sa duljim iskorakom+potiskivanje sa peta, prilagoditi tomu visinu oslonca. S obzirom da vježbaš oko godinu dana, mlada si i vjerojatno relativno brzo napreduješ, mišici se brzo regeneriraju, težina 8kg je za tebe više rezistentni kardio nego vježbanje snage ili razvoj mišica, ali za cilj "ucvršcivanja" ti može poslužiti. Jasno, sve ovisi i o genetici, kod dost velikog broja ljudi nožni mišici mogu reagirati hipertrofijom i sa velikim brojem ponavljanja.
Back to Top
Jean View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 26 Srpanj 2012
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jean Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05 Veljaca 2013 at 10:04
budem probala povecati težine kod deadlifta, samo kaj me strah da me ledja ne pocnu boljeti. al niš mi ne bude ak probam :)
a year from now you'll wish you had started TODAY.
Back to Top
Gabrijel7 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 25 Veljaca 2011
Location: Karlovac
Status: Offline
Points: 262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gabrijel7 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Veljaca 2013 at 15:49
Neznam dali si cula za vježbe 5 tibetanaca?!

Uglavnom, smatra se da ove vježbe...

-poboljšavaju san
-smanjuju depresiju i napetost
-povecavaju koncentraciju i pamcenje
-pomladjuju organizam
-poboljšavaju probavu
-potpomažu radu dišnih organa
-sprecavaju gubitak koštane mase
-pomažu kod artritisa i reume
-smanjuju bol u ledjima
-poboljšavaju vid
-potpomažu mršavljenju
-povecavaju fizicku snagu i izdržljivost
-poboljšavaju emocionalno i mentalno zdravlje

Vrlo jednostavne, malo vremena oduzimaju a možda bi mogle pomoci.
Mnogi ljudi vele da su im pomogle u rjesavanju nekih tegoba..
Ja sam ih poceo prakticirati pred 2 tjedna...
Back to Top
Jean View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 26 Srpanj 2012
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jean Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Veljaca 2013 at 16:59
nisam cula za to. probala budem, hvala :)
p.s. skinula sam steve-a cotter-a. ima dobrih stvari :)
a year from now you'll wish you had started TODAY.
Back to Top
Gabrijel7 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 25 Veljaca 2011
Location: Karlovac
Status: Offline
Points: 262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gabrijel7 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Veljaca 2013 at 19:02
malo si proguglaj... imas i na youtube kako se izvode vjezbe i tako...

super..nadam se da ces biti zadovoljna

samo da znas, ima on isto tako vjezbe i za kettlebell
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.