New Posts New Posts RSS Feed - bolovi u kralježnici
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

bolovi u kralježnici

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Jean View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 26 Srpanj 2012
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jean Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: bolovi u kralježnici
    Posted: 03 Veljaca 2013 at 11:13
postavila sam ovaj tekst na temu o bolovima u slabinskoj kralježnici, ali nitko nije odgovorio, a mene zanima ima li netko tko mi može reci o cemu se radi i mogu li kako sama sebi pomoci.
imam problem s bolovima u kralježnici. naime, kad radim trening za noge koji ovako izgleda (sve vježbe s utegom od 7-8kg) : 10 cucnjeva (dubokih), 8 bulgarian squatsa, 10 deadliftova, 10 lunge+twist u stranu - odradim takva 4 kruga. vec me prikraju pocne boljet donji dio ledja, nema šanse za za dva-tri dana ponovim ovaj dio treninga jer ne mogu, boli me. isto tako, ne mogu izvoditi vježbu podizanja kukova na jednoj nozi - osjecam pritisak u kralježnici nakon 10og podizanja. takodjer, boli me u tom dijelu kralježnice i nakon 7-8 pravih, muških sklekova. sklekove s nogama na povišenom niti ne mogu. inace nemam nikakvih drugih tegoba, imam 20godina, nemam prekomjerenu težinu, hodam svaki dan, vježbam redovito vec godinu dana.

Edited by Jean - 03 Veljaca 2013 at 11:13
a year from now you'll wish you had started TODAY.
Back to Top
Zoki View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 19 Studeni 2006
Location: Croatia
Status: Offline
Points: 5838
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Zoki Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Veljaca 2013 at 11:16
Ova tema je premještena u podforum - Zdravlje.
Fitness oprema i dodaci prehrani na : Fitness.com.hr WebShop-u - Proteini
Back to Top
Jean View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 26 Srpanj 2012
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jean Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Veljaca 2013 at 11:35
hvala što si prebacio, tražila sam temu Zdravlje na forumu, ne znam kak ju nisam našla. :D
a year from now you'll wish you had started TODAY.
Back to Top
Ivica23 View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 30 Rujan 2012
Location: Vinkovci
Status: Offline
Points: 148
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ivica23 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Veljaca 2013 at 11:47

I meni se zna dogoditi da me bas boli u slabinskom dijelu nakon Crossfit treninga, ja si onda kad dodem kuci otvorim ove dvije slike i lagano radim ove vjezbe nekada s ponavljanjem i stvarno mi pomazu.

Vježbe za slabinski dio kralježnice



Edited by Ivica23 - 03 Veljaca 2013 at 11:48
Back to Top
Slavonka23 View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 24 Veljaca 2012
Location: osijek
Status: Offline
Points: 1978
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Slavonka23 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Veljaca 2013 at 11:55
Ove zadnje 3 vjezbe su savrsene za menstrualne bolove.. :D
"Prihvati onog tko te voli, pomozi onome kome to treba, oprosti onome tko te povrijedio i zboravi onog tko te napustio.."
Back to Top
Zvonimir Brle View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 12 Svibanj 2011
Location: Sunja
Status: Offline
Points: 1018
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Zvonimir Brle Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Veljaca 2013 at 12:45
Jean više ti necu prodavati utege vidim da su ti se ledja iskrivila od bucica xD
Back to Top
XQ View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 27 Sijecanj 2013
Status: Offline
Points: 452
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote XQ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Veljaca 2013 at 13:05
Trbušni i ledjni mišici drže kralježnicu na mjestu, ak ih baš ne vježbaš mogla bi poceti, a u suprotnom probaj smanjit kilažu malo ili odmorit od treninga neko vrijeme, jer mišice i definiciju ceš uvijek moc vratit, ali kralježnicu nikad..

I ja sam imao bol jedno 5-10 cm od vrata kad sam poceo vježbati jer su mi mišici bili omlohavljeni i sva težina je išla na kicmu, i nakon tjedan- dva je sve normalno pošto sam razvio mišice, ali ovaj donji dio me nešto poceo zezat jer ne radim baš previše vježbe za to.
Jedine vježbe koje znam, i koje mogu radit doma su 8 i 12, ali ih baš ne radim jer sam muško ( više ne mogu, nego što ne želim... valjda znate zbog cega , jednostavno dodje do boli u jednom dijelu tijela haha :)))) Nadam se da znate neku drugu vježbu kojom bi si mogao ucvrstit(donji dio ledja :D )
"Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

"You're only young once. But if you do it right, once is enough!"
Back to Top
Jean View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 26 Srpanj 2012
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jean Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Veljaca 2013 at 13:13
@ivica: hvala ti, budem probala. :)
@zvonimir: haha, smanjila sam sad težine i malo modicirala neke vježbe da smanjim opterecenje na kralježnicu.
@XQ: skužila sam da ovaj trening za noge mogu raditi 1x u 10 dana bez posljedica, tak da bude sad valjda okej. :) al pazila budem na kralježnicu, znam da problemi s njom nisu bezazleni.
a year from now you'll wish you had started TODAY.
Back to Top
XQ View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 27 Sijecanj 2013
Status: Offline
Points: 452
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote XQ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Veljaca 2013 at 13:19
Samo me zanima, ako radiš ovo godinu dana, jel ti tek nedavno pocela ta bol ili od pocetka, ili ako si povecala kilažu, ili pocela neke intenzivnije treninge ,, i da jel moguce da te to bole mišici na ledjima ili je baš jaka bol u kralježnici?
"Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

"You're only young once. But if you do it right, once is enough!"
Back to Top
Jean View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 26 Srpanj 2012
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jean Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Veljaca 2013 at 17:01
pa povecavala sam kilažu postepeno, ali trebalo mi je vrijeme da uoblicim te treninge, da dobijem kondiciju za neki jaci trening itd. pa otpocetka, mislim, prije nisam mogla više od pola muškog skleka jer mi je core bio slab a i ruke, onda me ledja nisu boljela kad nisam mogla sklek, hehe.
ne znam kaj me boli, sad zadnje su me boljeli mišici na ledjima, i to 3-4 dana, al to je bilo kad sam ponovila ovaj trening za noge 2 puta u 4 dana. inace mislim da je to baš kicma (npr kad radim sklekove), osjecam pritisak u tom donjem dijelu koji prestane kad ne vježbam i nikad ne boli dugo, to je trenutna bol il eventualno traje koji sat.
a year from now you'll wish you had started TODAY.
Back to Top
iver View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 22 Svibanj 2012
Status: Offline
Points: 618
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote iver Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Veljaca 2013 at 18:30
Sorry što se miješam, ali vidim da se trudiš, bravo :) Ovo zaista nisu prevelike težine da bi one stvarale problem. Ali Jean, reci, dok radiš ove vježbe su ti aktivni mišici stabilizatori trbušne šupljine? Trbuh ravan i držiš ga tvrdim, napetim? Probaj raditi ove vježbe jednom sa nešto uvucenim i napetim trbuhom, pa provjeri intenzitet boli da li je manji. Da ti se ne dogadja da nepravilno iskriviš donji dio kicme kod izvodjenja? Pripazi i na ove stvari. I, BTW, lunge sa twistom je vježba mobilnosti i movement preparation, pa se obicno radi u predfazi tj uvodu treninga, rijetko, u spec.slucajevima u circuitu sa vježbama snage.
Back to Top
iver View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 22 Svibanj 2012
Status: Offline
Points: 618
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote iver Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Veljaca 2013 at 18:58
i pretpostavljam da, ako nije neki zdravstveni problem, da je greška u krivom položaju. Naime ako te boli i kod "muškog" skleka, to jest najcešce zbog nepravilnog položaja i držanja kicme. Dok to radiš probaj malo donji dio kuka zaokrenuti prema pupku, držati tvrdo trbušne mišice, da ti prednji dio tijela više bude na rubu konkavnog nego konveksan. Pa opet obrati pažnju na intenzitet boli, da li ti ovaj položaj olakšava.
Back to Top
XQ View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 27 Sijecanj 2013
Status: Offline
Points: 452
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote XQ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03 Veljaca 2013 at 19:00
slažem se, može biti i od nepravilnog izvodjenja vježbi
"Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

"You're only young once. But if you do it right, once is enough!"
Back to Top
Jean View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 26 Srpanj 2012
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jean Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Veljaca 2013 at 09:26
tome sam se nadala, to se da popraviti, al ak je nekaj s kralježnicom, to je vec veci problem. al uvijek se koncentriram na formu i stišcem core, pazim na to da mi ledja budu ravno itd., budem pocela raditi sklekove pred ogledalom :D

i da, hvala za savjet o iskoracima, još se uvijek borim sa slaganjem treninga... :/ iver, jel mi možeš napisati kak bi izgledao dobar kružni trening za noge?
a year from now you'll wish you had started TODAY.
Back to Top
iver View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 22 Svibanj 2012
Status: Offline
Points: 618
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote iver Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Veljaca 2013 at 17:04
Znao sam da je bolje da šutim :)
    Paaa, pred ogledalom malo pomaže, ali su i konstitucije razlicite, pa je bolje kad netko gleda sa strane. Mislim da je na nevidjeno nemoguce neku vježbu prilagoditi odredjenoj osobi. Evo jedan korektan video sa detaljem,, obrati pažnju na dio od oko 1min18sec, ovo mnogi zanemaruju.
    http://www.youtube.com/watch?v=eovena3P6Vw
Stišceš core, na daljinu je teško reci koliko uspješno, znam da mnogi ljudi niti ga ne znaju baš aktivirati, stisni i gluteuse kod skleka. Za nauciti aktivirati i osjecati mišice trbušne šupljine, je npr dobro da se probaš nasloniti na stol, dlanovima ispruženih ruku ili na laktove, i savijanjem trupa ga pokušavaš "kao" gurnuti u pod, pa neka te netko lupka po trbuhu da vidi i osjetiš koliko je cvrst.
       Dobar trening za noge bez da te netko poznaje i vidi, simetrija i oblik nogu, te zna ciljeve, cuvaj se trenera koji tvrde da to mogu dobro :) Probat cu samo malo pricom da ti olakšam, pa drobim preko reda. Vježbe za listove? Ovisno o genetici ima raznih varijanti vježbi.   Ako ti je cilj razviti mišice nogu, zašto kružni trening? Ako želiš samo ojacati mišice i povecati izdržljivost, ok. Vecina vježbi koje radiš su orijentirane na kvadriceps, što je sa biceps femoris, tj zadnjim dijelom, npr romanian ili single leg deadlift(od jednostavnijih vježbi)? Ili npr neka kucna verzija glute ham raise? Neke djevojke imaju i zakržljale adduktore i abduktore. Analiziraj sebe da li ti to treba. Pa mnoge vježbe za noge možemo na razlicite nacine izvoditi. Npr lunge sa kracim ili jacim iskorakom, pa kad se otiskuješ više prstima rade više kvadricepsi, a kad više petom opterecenje se premješta prema gluteusu, probaj varijante i vidi što ti paše. Cak i položajem stopala utjeceš na razlicito opterecenje. Pazi pri tome, nemoj savijati donji dio kicme. Ove vježbe što je pisao ivica23, nema niti jedne mostne vježbe, tj bridge exercise, možeš na netu pronaci hrpu varijanti. Bodybuilding baš i nije moj sport, ali od svakog se može nešto nauciti, pa evo jedan primjer - bio ne nekom seminaru vrhunskog trenera(ima bar 10 klijenata sa fitness model, miss bikini, mister univerzum svjetskim titulama), i netko pitao covjeka koji mu je omiljeni trening program? Njegov odgovor - nema ga, i nema dva klijenta sa istim trening programom !!! I mislim da taj odgovor oslikava odlicnog trenera. Nadam se da sam ti bar malo pomogao, mada znam i zakomplicirao :)
Back to Top
Jean View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 26 Srpanj 2012
Location: Zagreb
Status: Offline
Points: 190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jean Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04 Veljaca 2013 at 17:41
ma sve okej, bitno da si odgovorio. :) jasnije mi je, još tražim dobar nacin vježbanja. ma ne znam, ja necu isklesano tijelo, nego cvrsto i zategnuto. sad polako na to i lici i sad ne znam kaj dalje,jedan dan ocu održavato ovu formu, drugi dan ocu korak dalje pa napravim neki trening teži i drugaciji od uobicajenijih. ma bitno da se krece :P
a year from now you'll wish you had started TODAY.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.