New Posts New Posts RSS Feed - ah... još jedno pitanje
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

ah... još jedno pitanje

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Morrighan View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 05 Svibanj 2010
Location: Yugoslavia
Status: Offline
Points: 1020
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Morrighan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Lipanj 2010 at 11:16
Hm, da li ti uopste treba toliko istih trbusnjaka u jednoj seriji? Mislim da je bolje da radis vise serija po npr. š0-š5 trbusnjaka i to za razlicite trsbunjake, za svaku grupu stomacnih misica posebno, nego da vezbas samo jednu grupu? Bitnije ti je da radis pravilno i da obracas paznju na disanje od toga da uradis mnoogo trbusnjaka, ali zamrljanih
Mislim da toliko istih trbusnjaka nema poentu, mozda gresim.
Za donji stomak su ti razne vezbe koje ukljucuju i noge, dizanje ili spustanje ispruzenih nogu, ''planks'', makazice(pilates ima mnogo takvih vezbi), pa mozda da probas sa tim...Sve zavisi koliko ti je tu sala ostalo, al' meni deluje da sa tom kilazom na tu visinu nemas nista(sad, zavisno od konstitucije, naravno)...


E da, i ako ces raditi puno trbusnjaka, radi paralelno i lednjake, obavezno, jedno bez drugog ne vredi (:
Back to Top
*girl* View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 07 Lipanj 2010
Status: Offline
Points: 9
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote *girl* Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Lipanj 2010 at 14:46
hvala na savjetu.....
inace, radim 4 serije po 50 trbušnjaka, pa 20 dizanja i spustanja ispruzenih nogu (planks), i 50 dizanja pojedinacno nogu onako dok sa na boku (ne znam tocan naziv )... i tako...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.