New Posts New Posts RSS Feed - mlijeko kao PWM
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

mlijeko kao PWM

 Post Reply Post Reply
Author
Tony97 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 20 Lipanj 2012
Location: Kaštel Novi
Status: Offline
Points: 51
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tony97 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: mlijeko kao PWM
    Posted: 20 Lipanj 2012 at 19:59


Dakle, u svemu ovom sam pocetnik... je li litra mlijeka dobar izbor za pwm? kupio sam meggle sa 0.9% m.m. E sad mene jos zanima ovo sto na tetra paku pise "kratkotrajno sterilizirano i homogenizirano", pa sto to tocno znaci i jel to steti cemu.

Hvala unaprijed!
Back to Top
Tony97 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 20 Lipanj 2012
Location: Kaštel Novi
Status: Offline
Points: 51
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tony97 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Lipanj 2012 at 20:06


Ne mogu edit jbg pa moram ovako nadodat: imam oko 171cm na oko 55kg (da znam, ali moram stavit to "oko" jer neznam tocno lol)
Back to Top
marija-mo View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 06 Ožujak 2012
Status: Offline
Points: 217
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote marija-mo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Lipanj 2012 at 20:15
pozzz tony dobrodošaoThumbs Up
što se tice PWM cokoladno mljeko ti je odlicno ako nemaš za whey
ili banana sa nekim proteinom
Back to Top
Tony97 View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 20 Lipanj 2012
Location: Kaštel Novi
Status: Offline
Points: 51
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tony97 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Lipanj 2012 at 21:17
Najprije hvala na dobrodošlici :D

Nemam wheya u prahu jbg skupo je. Cekaj znaci bolje je pit cokoladno mlijeko nego obicno mlijeko? U cemu je razliak zapravo? I jel njega treba isto pit 1 litru?