Pilates vježbe za ravan trbuh, zdravu kralježnicu i čvrsto tijelo

20.6.2014.
5030 Pregleda

Kakav ti je video? 
Rekviziti i oprema za izvođenje vježbe
Super su vježbe,rado ih vježbam,ali koliko ponavljanja je preporučeno? :)
LanaRun
12.08.14. u 14:26
line
Pozdrav Lana, idealno je izvesti kompletan trbušni slijed bez pauze u kojem svaka trbušna vježba sadrži oko 15 - 20 ponavljanja. Puno je bitnije uskladiti dah s pokretom i pravilno izvoditi pojedinu vježbu. Ukoliko ti je potreban dodatan izazov, izvedi više serija, povećaj broj ponavljanja svake vježbe ili izvodi vježbe u bržem tempu. Pilates trbušni slijed je dio kompletnog pilates treninga pa ga se na pilates satovima ne ponavlja već se izvodi u određenom dijelu sata kako sam gore opisala.
marinasoldo
13.08.14. u 10:46
line
Ja sam vježbala pilates,pa samo jedan savjet možda kad stavljate videa da ubacite glas čisto da ljudi znaju kako disati tokom vježbanja,jer je dosta bitno,a malo njih zna kako pravilno disati tokom vježbe,barem ja kad sam prvi put došla na pilates nisam imala pojma kad udisati ,kad izdisati...inače super vježbe,sve pohvale :)
jkd2
20.11.14. u 11:44
line
3 Komentara

Iz kategorije

00:53
Registriraj se!

Registracija je besplatna i otključava sve video sekcije kao i popuste na shopu!

Pilates vježbe za ravan trbuh, zdravu kralježnicu i čvrsto tijelo
24 x
00:09
Registriraj se!

Registracija je besplatna i otključava sve video sekcije kao i popuste na shopu!

Vaga izdržaj – pulsiranje nogom i naizmjenično primicanje ruku
3 x
00:11
Registriraj se!

Registracija je besplatna i otključava sve video sekcije kao i popuste na shopu!

Škare – lateralna fleksija
1 x