7.1.2019. Klasične sprave u fitness centru: Jesu li trenažeri više štetni nego korisni?
Saša Segedi, prof. kineziologije
Iako je možda na prvu jednostavnije koristiti trenažere, ako sagledamo širu sliku, trening na njima ima itekako mnogo mana, a u ovom tekstu ću se pozabaviti mogućim štetnim utjecajem jedne od najpopularnijih trenažnih mašina – nožne ekstenzije!
Savjeti za vježbanje
4.1.2019. Probajte ako dosad niste: Što je sandbag (vreća s pijeskom) i koje su njegove prednosti u vježbanju?
Zorana Jagodić
Dok drugi rekviziti često zahtijevaju posebnu tehniku i način izvedbe, sandbag je jedan od najjednostavnijih rekvizita za korištenje i može ga koristiti doslovno svatko.
Savjeti za vježbanje
3.1.2019. Povećanje mišićne mase: Koliko je vremena zapravo potrebno i koliko rastemo po treningu?
Jozo Grgić, mag.cin. kineziologije
Kada ste tek počeli s treningom jedna od prvih stvari koja vam je zasigurno bila na pameti je vrijeme koje će biti potrebno da vidite rezultate svog treninga. U ovom članku objašnjavamo koliko je vremena potrebno da ostvarite povećanje mišićne mase te koliko to povećanje iznosi po jednom treningu.
Savjeti za vježbanje
2.1.2019. Mala škola funkcionalnog treninga: Kako se kvalitetno vodi trening?
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Ni najbolji plan treninga na papiru ne znači ništa ako trener taj plan ne provede kvalitetno uvažavajući inicijalno stanje pojedinih vježbača i cijele grupe te kvalitetnog znanja metodike podučavanja trenažnih sadržaja.
Savjeti za vježbanje
30.12.2018. Vježbanje u trećem mjesecu trudnoće – Primjer treninga u vrijeme prvih vidljivih promjena u trudnoći
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Morat ćete prilagoditi vježbe i smanjiti opseg pokreta, odnosno izvoditi vježbe u kojima su ekstremiteti bliže tijelu. Nikako se ne preporučuje puna ekstenzija u zglobovima.
Programi treninga
27.12.2018. Prema vašem cilju: Cjeloviti primjeri treninga s vlastitom težinom
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Vrlo praktični i učinkoviti sustavi treninga koji niti malo ne zaostaju pred drugim.
Programi treninga
26.12.2018. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 5: Swing
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Današnji trening svakako je usmjeren na razvoj izdržljivosti, kako mišićne, tako i kardiovaskularne i swing se ovdje savršeno uklapa.
Programi treninga
19.12.2018. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 4: Toes to Bar
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Nastavljamo s gimnastičkim vještinama i današnja tema treninga je učenje i progresije „hollow body“ pozicije i korištenje te pozicije tijela u visu i njihu na preči.
Programi treninga
18.12.2018. Funkcionalno i kompleksno: Odradite ovaj trening s utezima za cijelo tijelo
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Vježbanje na spravama u teretani će tonirati vaše mišiće, međutim postoje neki nedostaci u odnosu na vježbanje sa slobodnim utezima. Funkcionalne vježbe koje možete izvoditi s utezima mogu sadržavati kombinaciju pokreta koji su korisniji u svakodnevnom kretanju.
Programi treninga
14.12.2018. 10 vježbi koje će vam pomoći u prevenciji boli u donjem dijelu leđa
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Vježbe s pilates loptom unapređuju mehanizam propriocepcije. Nestabilnost lopte omogućuje da tijelo konstantno evoluira orijentaciju u prostoru prilikom pokreta, trenirajući i razvijajući prirodne odgovore tijela.
Opisi vježbi
12.12.2018. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 3: Stoj na rukama
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Današnji trening sadržavat će progresije stoja na rukama kao samostalnu vježbu jakosti, stabilnosti i mobilnosti ramenog pojasa te kao odličnu pripremu za rameni potisak koji je dio današnjeg „workouta“.
Programi treninga
10.12.2018. Trening za radnim stolom: 8 vježbi koje možete odraditi sjedeći!
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Istraživanja pokazuju da sjedenje i smanjena fizička aktivnost vode povećavaju rizika za oboljenje od kardiovaskularnih bolesti. Donosimo nekoliko jednostavnih vježbi koje možete izvoditi za radnim stolom, a za to vam je potreban samo stolac i malo vremena.
Programi treninga