30.1.2019. Usavršite svoj deadlift - 5 ključnih stavki za pravilnu izvedbu
Borna Butijer, osobni trener
U članku ćemo prikazati 5 ključnih stavki za bolju, efikasniju i sigurniju izvedbu mrtvog dizanja.
Opisi vježbi
28.1.2019. Hip hinge - temelj za dobar deadlift
Borna Butijer, osobni trener
U ovom članku ćemo prikazati metodski postupak tzv. "hip hingea", pokreta koji će vam sigurno olakšati izvedbu i dovesti vas do savršene pozicije za izvedbu kvalitetnog deadlifta.
Savjeti za vježbanje
24.1.2019. Zašto je Pozdrav Suncu dobro raditi svaki dan?
Sandra Petra Pintarić
Mnogi glavni položaji yoge nalaze se u njemu kao i brojne tajne prakse. Evo razloga da Pozdrav Suncu izvodite svaki dan.
Savjeti za vježbanje
24.1.2019. Za sve generacije: Primjer treninga za zdravo srce
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Kardio trening je aktivnost u kojoj se pojavljuju repetitivne kontrakcije velikih mišićnih skupina pri čemu se ubrzava rad srca te tako pozitivno djeluje na kardiovaskularni sustav.
Savjeti za vježbanje
23.1.2019. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 8: Wallball
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Poligon trening možda je najzabavniji oblik grupnog funkcionalnog treninga.
Programi treninga
22.1.2019. Landmine trening - naučite vježbe i njihovu pravilnu izvedbu
Robert Hrvoje Čondić, prof. kineziologije
Landmine - rekvizit koji će vam trening dignuti na jednu veću razinu. U članku donosimo niz vježbi detaljno opisanih riječima i prikazanih videom.
Savjeti za vježbanje
17.1.2019. 10 razloga zašto kupiti spravu za veslanje (ergometar)
Zorana Jagodić
Ergometar ili sprava za veslanje je jedan od kardio trenažera koji često privlači najmanje interesa među vježbačima, no kada bi se znalo koliko je prednosti vježbanja upravo na ovoj spravi, svi bi odmah pohrlili upravo na ergometar.
Savjeti za vježbanje
16.1.2019. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 7: Power Clean
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Na današnjem treningu koristit ćemo „power nabačaj“ prvo za učenje i razvoj tehnike, a zatim i za razvoj snage ako vježbači posjeduju dovoljno vještine.
Programi treninga
15.1.2019. Znate li što je VIIT trening i zašto je bolji i sigurniji od HIIT-a?
Zorana Jagodić
Svi znamo što je HIIT (visokointenzivni intervalni trening), no znate li što je VIIT? U nastavku teksta saznajte što je VIIT kao vrsta treninga, koje su razlike između VIIT-a i HIIT-a i otkrijte koji vi točno trening radite.
Savjeti za vježbanje
10.1.2019. Koliko duboko možete čučnuti? - Mali vodič za "ass to grass" čučanj
Borna Butijer, osobni trener
Činjenica jest da je duboki čučanj dragulj svakog vježbača koji ga može izvesti pravilnom tehnikom.
Savjeti za vježbanje
9.1.2019. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 6: „Overhead“ (hokej) čučanj
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Današnji trening će biti usmjeren prvo na razvoj vještine koordiniranog i stabilnog izvođenja najkompleksnijeg oblika čučnja, „overhead“ (hokej) čučnja, nakon čega slijedi onaj najjači, stražnji čučanj.
Programi treninga
8.1.2019. 2. tromjesečje trudnoće: Vježbe za prevenciju boli u leđima i sprječavanje nakupljanja neželjenih kilograma
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Početkom drugog tromjesečja započinje razdoblje kada biste trebali početi osjećati ono što je poznato kao svjež izgled i puno energije sredinom trudnoće. Od 16. tjedna možete osjetiti prve pokrete svog djeteta, a to ćete osjetiti kao škakljanje ili kao leptiriće u vašem trbuhu.
Savjeti za vježbanje