10.4.2019. Mala škola funkcionalnog treninga: „Use it or lose it“ - Progresije čučnja: overhead čučanj
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Između svih varijanti čučnja ova ima najmanju mogućnost savladavanja opterećenja i rijetko se u grupnom funkcionalnom treningu koristi kao metoda razvoja jakosti.
Savjeti za vježbanje
9.4.2019. Otpustite duboke napetosti u leđima i kralježnici pretklonima iz joge
Sandra Petra Pintarić
Tijelo s godinama sve više odražava naše životne navike i kretnje. Dugotrajni nepovoljni položaji za tijelo i kralježnicu, poput krivog držanja, predugog sjedenja i nedovoljna fizička aktivnost počinju uzrokovati razne probleme u tijelu.
Savjeti za vježbanje
8.4.2019. Fit do ljeta: Program za podizanje stražnjice – 2. trening
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Vrijeme je za drugi trening iz našeg programa za podizanje stražnjice: Fit do ljeta!
Programi treninga
5.4.2019. Za sve buduće majke: Ovo su pokreti i vježbe kojima ćete lakše podnijeti trudnoću i porod!
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Vježbe za trudnice ne moraju biti teške da bi se poticala koordinacija tijela. Kako se vaš centar težišta mijenja zbog rasta trbuha, potrebno je izgrađivati koordinaciju paralelno s njegovim rastom.
Savjeti za vježbanje
4.4.2019. Znanost potvrdila: Ovo je rješenje za ostvarenje napretka treningom
Jozo Grgić, mag.cin. kineziologije
Kao što ste već možda i sami primijetili, napredak koji postižemo s treningom varira od osobe do osobe. U ovom članku ću prezentirati dvije najvažnije varijable u treningu koje vam mogu utjecati na to da ipak ostvarite napredak treningom, usprkos tome što je taj napredak možda inicijalno izostao.
Savjeti za vježbanje
3.4.2019. Mala škola funkcionalnog treninga: „Use it or lose it“ - Progresije čučnja: prednji čučanj
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Varijanti čučnja ima mnogo i svakako bi se s vremenom sve trebale uvoditi u trening. Prednji čučanj prvi je u kojem dodajemo vanjsko opterećenje i vjerojatno najčešće korištena varijanta čučnja u grupnom funkcionalnom treningu.
Savjeti za vježbanje
2.4.2019. Kako izometriju iskoristiti za napredak u treningu snage?
Robert Hrvoje Čondić, prof. kineziologije
Jednostavan način kojim ćete smanjiti mogućnost ozljeda, ne samo na treningu već i u svakodnevnim aktivnostima i sportovima.
Savjeti za vježbanje
1.4.2019. Fit do ljeta: Program za podizanje stražnjice – 1. trening
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Pratite nas svaki ponedjeljak. Krećemo s treninzima za podizanje stražnjice i jačanje mišića corea.
Programi treninga
29.3.2019. Novi način – dinamičko zagrijavanje sa soft lopticom
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Zagrijavanje ovog oblika kako se izvodi u dinamici ubrzat će rad srca i pripremiti mišiće na aktivnost. Dinamičko istezanje kao oblik zagrijavanja je jedan od najboljih načina zagrijavanja.
Savjeti za vježbanje
28.3.2019. Hip thrust - Vježba koja se treba nalaziti u svakom fitness programu
Robert Hrvoje Čondić, prof. kineziologije
Hip thrust je vježba koja će doprinijeti ne samo vašem izgledu, već i zdravlju.
Opisi vježbi
27.3.2019. Mala škola funkcionalnog treninga: „Use it or lose it“ - Terapija čučnja
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Čučanj kreće iz početne pozicije stojeći potpuno opruženih kukova i koljena, neutralnog trupa i stopalima u širini ramena, blago okrenutima prema van.
Savjeti za vježbanje
25.3.2019. Za napredne vježbače: 5 varijacija naprednih sklekova
Borna Butijer, osobni trener
Predstavljamo sklekove kao zanemarenu vježbu te donosimo razloge zašto ih se trebala uvrstiti u svačiju rutinu.
Savjeti za vježbanje