26.11.2018. Funkcionalni trening - koje su prednosti i kako isplanirati trening i odabrati najbolje vježbe?
Damir Laštre, prof. kineziologije
Funkcionalni trening pomaže vam razviti snagu, stabilnost i mobilnost koja vam je potrebna za napredovanje u vašem životu ili sportu. Koristite osnovne funkcionalne obrasce kretanja kao što su guranje, povlačenje, sagibanje, čučanje, nošenje, rotirajuće uzorke pokreta.
Savjeti za vježbanje
23.11.2018. Foam roller – treba li rolati donji dio leđa?
Zorana Jagodić
Je li potrebno i učinkovito rolati sve mišićne skupine? Je li preporučljivo bolove u donjem dijelu leđa pokušati umanjiti rolanjem tog osjetljivog dijela leđa?
Savjeti za vježbanje
22.11.2018. Što je bolje: trening ujutro ili navečer?
Jozo Grgić, mag.cin. kineziologije
Trening ujutro ili navečer za povećanje mišićne mase i jakosti? Što je bolje i ima li zapravo razlike? U ovom članku prezentirat ću vam rezultate najzanimljivijih istraživanja na ovu temu te dati par praktičnih savjeta koje možete iskoristiti i za svoj trening.
Savjeti za vježbanje
21.11.2018. Mala škola funkcionalnog treninga: Kako bi trebao izgledati grupni funkcionalni trening?
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Serija članaka imena „Mala škola funkcionalnog treninga“ pomoći će manje iskusnim trenerima da lakše izbruse svoje sposobnosti programiranja treninga te sigurnog i efikasnog provođenja sadržaja, a onim iskusnijima dati nove ideje koje mogu uklopiti u svoje treninge.
Savjeti za vježbanje
19.11.2018. Prvi mjeseci trudnoće - smijete li vježbati, kako i koliko?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Kada potvrdite sumnju da ste trudne, morat ćete promijeniti neke dosadašnje navike i načine vježbanja. U vrijeme kada znate da se mučnine javljaju nemojte planirati vježbanje.
Savjeti za vježbanje
14.11.2018. Za napredne vježbače: Metodika muscle upa na gimnastičkim karikama
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Kada vam ostale vježbe za razvoj snage gornjeg dijela tijela dosade, probajte ovu vrlo učinkovitu. Samo za napredne vježbače!
Opisi vježbi
13.11.2018. Trebamo li izbjegavat istezanje mišića tijekom intervala odmora?
Jozo Grgić, mag.cin. kineziologije
U ovom članku ću vam prezentirati znanstvenu literaturu na temu istezanja tijekom intervala odmora u treningu s opterećenjem te dati preporuke o metodama istezanja koje biste trebali koristiti (kao i o onima koje bi trebali izbjegavati) tijekom intervala odmora u svom treningu.
Savjeti za vježbanje
12.11.2018. Kako se tjelovježbom pripremiti na trudnoću?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Redovita tjelovježba će, također, pomoći da pripremite svoje tijelo na trudnoću. Priprema tijela na trudnoću omogućit će vam lakše podnošenje trudnoće, lakši porod i brži oporavak nakon trudnoće.
Savjeti za vježbanje
8.11.2018. Trening stražnjeg kinetičkog lanca - garancija manjeg rizika od ozljeda
Robert Hrvoje Čondić, prof. kineziologije
Lumbalni dio leđa, koljena, mišići ramena i mišići stražnje lože su dijelovi tijela koji su često pod ozljedama kako kod većine sportaša, pa tako i kod rekreativne populacije.
Savjeti za vježbanje
7.11.2018. Kojim vježbama uspostaviti ili vratiti pravilno držanje kod žena?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Loša postura, odnosno loše držanje prvi je korak prema boli u zglobovima i mišićima. Ako često osjećate bol u leđima ili nekom drugom dijelu tijela, šanse da se pogrešno držite su zaista velike.
Savjeti za vježbanje
2.11.2018. Kad, što i kako žene smiju vježbati nakon poroda
Zorana Jagodić
Nakon poroda mnoge se žene žele vratiti u svoj uobičajeni životni ritam i vježbačku rutinu, a žele vratiti i postići formu u kojoj su bile prije trudnoće. No, u ovoj situaciji postoji niz faktora o kojima treba voditi brigu.
Savjeti za vježbanje
31.10.2018. 15 razloga zašto morate raditi mrtvo dizanje
Zorana Jagodić
Mrtvo dizanje je jedna od osnovnih vježbi i svatko bi je trebao imati uklučenu u svoj trening program.
Savjeti za vježbanje