3.5.2019. Za vlastitu sigurnost: Kako možete predvidjeti svoj 1 RM?
Saša Segedi, prof. kineziologije
RM brojke su nam itekako potrebne za planiranje ciklusa jakosti te se na temeljnu istih zasnivaju razne periodizacije kako bi naši sportaši/rekreativci bili jači, a samim time i uspješniji u nekoj sportskoj aktivnosti.
Savjeti za vježbanje
2.5.2019. Kako s elastičnim trakama odraditi učinkovit trening za mišićnu izdržljivost?
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Otpor koji pružaju elastične trake i takav trening je sasvim nešto različito od klasičnog treninga s utezima. Svakako probati!
Programi treninga
1.5.2019. Mala škola funkcionalnog treninga: „Use it or lose it“ - Sumo deadlift high pull
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Deadlift je pokret koji svakodnevno koristimo kako bismo podigli nešto s tla no taj pokret završava na visini kukova, ali ponekad taj teret moramo podići i više.
Programi treninga
29.4.2019. Fit do ljeta: Program za podizanje stražnjice – 5. trening
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Vođeni osnovnom funkcijom mišića gluteusa osmislili smo trening koji u sebi sadrži vježbe i skokove koji odlično pogađaju to mišićje.
Programi treninga
25.4.2019. Kakav trening smiju raditi osobe s povišenim krvnim tlakom?
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Za osobe s povišenim krvnim tlakom nužno je potrebno imati ciljanu tjelesnu aktivnost s obzirom na rizični faktor u svrsi poboljšanja zdravstvenog stanja.
Programi treninga
22.4.2019. Fit do ljeta: Program za podizanje stražnjice – 4. trening
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Vrijeme je za 4. trening iz našeg programa Fit do ljeta: Program za podizanje stražnjice. Nakon prethodnog HIIT treninga za potrošnju potkožnog masnog tkiva, vraćamo se ciljanom treningu za mišiće stražnjice. 
Programi treninga
19.4.2019. Dovoljno je: 5 vježbi za gubitak kilograma i vitku liniju
Zorana Jagodić
Ako ste početnik u vježbačkim vodama i tek istražujete koje vježbe raditi na sljedećem treningu, sigurno ste se našli u hrpi informacija, beskrajnom broju vježbi i njihovih varijacija među kojima ne znate odabrati što vam je potrebno, a što nije.
Savjeti za vježbanje
18.4.2019. Bugarski iskorak - koje su varijante, najčešće pogreške i pravilna izvedba
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Vrlo sigurna i učinkovita vježba za razvoj snage donjih ekstremiteta pogodna za one koji imaju probleme s kralježnicom.
Opisi vježbi
17.4.2019. Mala škola funkcionalnog treninga: „Use it or lose it“ - Deadlift terapija
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Deadlift kao obrazac kretanja nije ništa drugo no prirodni pokret podizanja nečega s tla.
Savjeti za vježbanje
16.4.2019. Core blast 2019 – ultimativna 6–pack rutina bez „trbušnjaka"!
Borna Butijer, osobni trener
Predstavljamo funkcionane vježbe stabilizacije trupa i njihovu primjenu kod rekreativaca i sportaša.
Savjeti za vježbanje
15.4.2019. Fit do ljeta: Program za podizanje stražnjice – 3. trening
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Krećete sa zagrijavanjem te izmjenom vježbi višeg i nižeg intenziteta s nekoliko odmora i istezanjem za kraj.
Programi treninga
11.4.2019. Sve što trebate je šipka - bodyweight trening na otvorenom!
Borna Butijer, osobni trener
Došlo je ljepše vrijeme, a s njime i zadnji vlak za promjenu životnih navika te pripremu za formu života prije ljeta!
Opisi vježbi