26.12.2018. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 5: Swing
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Današnji trening svakako je usmjeren na razvoj izdržljivosti, kako mišićne, tako i kardiovaskularne i swing se ovdje savršeno uklapa.
Programi treninga
19.12.2018. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 4: Toes to Bar
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Nastavljamo s gimnastičkim vještinama i današnja tema treninga je učenje i progresije „hollow body“ pozicije i korištenje te pozicije tijela u visu i njihu na preči.
Programi treninga
18.12.2018. Funkcionalno i kompleksno: Odradite ovaj trening s utezima za cijelo tijelo
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Vježbanje na spravama u teretani će tonirati vaše mišiće, međutim postoje neki nedostaci u odnosu na vježbanje sa slobodnim utezima. Funkcionalne vježbe koje možete izvoditi s utezima mogu sadržavati kombinaciju pokreta koji su korisniji u svakodnevnom kretanju.
Programi treninga
14.12.2018. 10 vježbi koje će vam pomoći u prevenciji boli u donjem dijelu leđa
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Vježbe s pilates loptom unapređuju mehanizam propriocepcije. Nestabilnost lopte omogućuje da tijelo konstantno evoluira orijentaciju u prostoru prilikom pokreta, trenirajući i razvijajući prirodne odgovore tijela.
Opisi vježbi
12.12.2018. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 3: Stoj na rukama
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Današnji trening sadržavat će progresije stoja na rukama kao samostalnu vježbu jakosti, stabilnosti i mobilnosti ramenog pojasa te kao odličnu pripremu za rameni potisak koji je dio današnjeg „workouta“.
Programi treninga
10.12.2018. Trening za radnim stolom: 8 vježbi koje možete odraditi sjedeći!
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Istraživanja pokazuju da sjedenje i smanjena fizička aktivnost vode povećavaju rizika za oboljenje od kardiovaskularnih bolesti. Donosimo nekoliko jednostavnih vježbi koje možete izvoditi za radnim stolom, a za to vam je potreban samo stolac i malo vremena.
Programi treninga
5.12.2018. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 2: Mrtvo dizanje
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Današnji trening sastoji se od dva dijela, treninga jakosti i treninga kardiovaskularne izdržljivosti.
Programi treninga
3.12.2018. Ibuprofen nakon treninga: dobra ili loša ideja?
Jozo Grgić, mag.cin. kineziologije
Vjerojatno ste nekad do sada imali tako jake upale mišiće nakon treninga da ste se odlučili popiti ibuprofen ili neki drugi nesteroidni protu-upalni lijek. Koliko je zapravo dobra (ili loša) ideja piti lijekove ove klase nakon treninga? Idemo vidjeti.
Savjeti za vježbanje
30.11.2018. Kojim vježbama smanjiti krutost stražnjih mišića natkoljenice (stražnje lože)?
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Puno ozljeda se javlja kod sportaša i rekreativaca kod ovih mišića, a jedan od glavnih razloga je krutost i skraćenje.
Savjeti za vježbanje
29.11.2018. Osjećate bol u vratu i glavi: naučite kako smanjiti bol istezanjem mišića levatora scapulae
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Skraćeni vratni mišići vrata mogu biti posljedica lošeg držanja, stresa, ozljeda i svakodnevne loše pozicije koje se zadržavaju duže vrijeme (način sjedenja za radnim stolom, nepravilan hod, loš položaj spavanja i sl. ).
Savjeti za vježbanje
28.11.2018. Mala škola funkcionalnog treninga: Trening br. 1: Čučanj
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Današnji trening vrlo je jednostavan i sastoji se od trčanja te dvije osnovne vježbe sa vlastitim tijelom, čučnjeva i sklekova.
Programi treninga
27.11.2018. Trening kod kuće: 10 minuta za znojenje i toniranje mišića
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Istraživanja pokazuju da nekoliko kratkih sekvenci kroz dan ima iste efekte kao duži trening. Ako imate vrlo gust raspored ovih 10 minuta su idealan način za toniranje i potencijalno gubljenje viška potkožnog masnog tkiva.
Programi treninga