25.3.2019. Za napredne vježbače: 5 varijacija naprednih sklekova
Borna Butijer, osobni trener
Predstavljamo sklekove kao zanemarenu vježbu te donosimo razloge zašto ih se trebala uvrstiti u svačiju rutinu.
Savjeti za vježbanje
22.3.2019. Kako najbrže do mišićne definicije?
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Mišićna definicija je željeno stanje skoro svakog vježba u teretani u kojem je bolja reljefnost i vidljivost mišića uslijed niskog postotka potkožnih masti.
Savjeti za vježbanje
21.3.2019. Što napraviti kada imate vremena za samo jedan trening tjedno?
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Pročitajte kako možete odraditi trening kada imate vremena za samo jedan trening tjedno. Nije cilj imati samo jedan trening tjedno, međutim ponekad nam obaveze ne dozovole da napravimo više treninga.
Programi treninga
20.3.2019. Joga za početnike: Krenite s ovim osnovnim asanama i uključite jogu u svakodnevni život!
Sandra Petra Pintarić
Yoga položaji ili asane dio su Hatha yoga prakse koja ima i druge praktične tehnike koje pomažu u postizanju kvalitetnijeg načina života. Njihovo redovno prakticiranje poboljšava zdravlje, umiruje um i tijelo, podjednako izgrađuje fleksibilnost i snagu te priprema za više prakse yoge.
Savjeti za vježbanje
19.3.2019. Skejterski čučanj - varijacija čučnja koja zahtijeva ravnotežu, stabilnost i snagu
Zorana Jagodić
Skejterski čučanj možda nikada niste ni vidjeli jer su zaista rijetki koji znaju za njega i znaju ga i pravilno izvoditi.
Opisi vježbi
18.3.2019. Pilates lopta - trening za trbuh kod kuće!
Borna Butijer, osobni trener
U ovom članku ćemo se pozabaviti s pilates loptom i njenom primjenom u treningu trbuha kod kuće.
Programi treninga
14.3.2019. 10 minuta istezanja za bolji osjećaj u cijelom tijelu (i glavi)
Lana Novota, mag.cin. kineziologije
Samo nekoliko minuta istezanja povećat će cirkulaciju u cijelom tijelu, uključujući i mozak, pa će osim za vaše tijelo i vaš um funkcionirati bolje.
Savjeti za vježbanje
13.3.2019. Ekscentrične vs. koncentrične mišićne akcije: koje su nam važnije za mišićni rast i jakost?
Jozo Grgić, mag.cin. kineziologije
Dva najčešća tipa mišićnih akcija o kojima govorimo kada je u pitanju treninga s opterećenjem su koncentrične i ekscentrične mišićne akcije. Ovaj članak objašnjava koji je tip mišićnih akcija važniji za povećanje jakosti i mišićne mase.
Savjeti za vježbanje
11.3.2019. Mobilizacija hamstringsa (zadnjih loža) - ključ prevencije ozljeda i bolova u donjim ekstremitetima
Borna Butijer, osobni trener
Naučite koji su problemi koje stvaraju skraćeni mišići stražnje strane natkoljenice te počnite s provedbom korektivne rutine.
Savjeti za vježbanje
8.3.2019. Za sve djevojke: Evo kako do izvedbe prvoga "pravog" zgiba!
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Zgib je osnovna vježba za snagu leđa koja je vrlo zahtjevna za većinu ženske populacije, no to nije nikako razlog za izbjegavati je. Naprotiv, u nastavku teksta pokazat ću vam kako je trebate uvrstiti u svoju treningu rutinu.
Savjeti za vježbanje
6.3.2019. Mala škola funkcionalnog treninga: Programiranje treninga (2.dio)
Marko Črljenec, prof. kineziologije
Prateći naše vježbače svakako možemo odrediti jedan segment na kojem bi trebali dodatno poraditi. Funkcionalnost je segment koji se uvijek mora razvijati jer kako sam napisao razvoj funkcionalnosti nikada ne prestaje.
Savjeti za vježbanje
4.3.2019. Muče vas bolovi u gornjem dijelu leđa? Donosimo vježbe za smanjenje boli!
Borna Butijer, osobni trener
Donosimo način ispravljanja kifotičnog, lošeg držanja te pomoć u prevenciji ove vrste bolova.
Savjeti za vježbanje