17.9.2018. Omiljeni ženski rekvizit: Ojačajte kritične zone u svom dnevnom boravku!
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Utezi za zglobove rekvizit je koji dolazi u paru i jedan je od najpraktičnijih i cjenovno najpristupačnijih kućnih fitness rekvizita.
Opisi vježbi
24.8.2018. Kućni rekvizit za poželjeti: Trening za cijelo tijelo s body pump šipkom
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Body pump šipka je izgledom malo deblja i malo teža od štapa, ali rekvizit koji nam uz samostalno izvođenje omogućuje puno u smislu mišićne aktivacije.
Opisi vježbi
26.7.2018. Zabavno i učinkovito:  Trening za cijelo tijelo s pilates soft loptom
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Pilates soft lopta jednostavan je rekvizit, vrlo praktičan za transport. Sam naziv govori da lopta mora biti mekana jer upravo takva otežava izvođenje određenih vježbi, a time je i opterećenje na mišiće veće.
Opisi vježbi
3.7.2018. Znate li da trening možete odraditi s rekvizitom koji svi imamo kod kuće?
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Obična kućna stolica može nam poslužiti kao odličan rekvizit s kojim možemo napravit trening za cijelo tijelo.
Opisi vježbi
30.4.2018. 6 razloga zašto je vježbanje s osobnim trenerom bolje i učinkovitije za vas
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Osobni treneri u vremenu 60-75 min nastoje osmisliti trening posvećen pojedincu i u ograničenom vremenu izvući iz svake individue njegov maksimum.
Savjeti za vježbanje
14.9.2017. Koje je idealno vrijeme trajanja treninga?
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Ovo je jedno od najčešćih pitanja koje se vježbači i oni koji tek počinju vježbati pitaju.
Savjeti za vježbanje
1.9.2017. 5 vježbi koje vam preporučamo da radite u svakom treningu
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Slijedi prikaz vježbi koje možete ubaciti u svaki trening, statičke su, obuhvaćaju veliki broj mišića i mišićnih skupina i uključuju core.
Savjeti za vježbanje
18.8.2017. 10 jednostavnih vježbi sa štapom koje možete raditi i kod kuće (video)
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Štap je omiljeni rekvizit u grupnim treninzima i pilates treninzima jer omogućuje izvedbu specifičnih vježbi istezanja i jačanja koje pospješuju pravilno držanje i posturu.
Opisi vježbi
15.5.2017. Pilates trening sa sliderima za cijelo tijelo (video)
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Vježbe klizanja omogućuju velike amplitude pokreta i izvrsne su za razvoj fleksibilnosti, snage, izdržljivosti, ravnoteže i koordinacije kako kod rekreativaca tako i u bazičnim sportovima.
Programi treninga
24.3.2017. Pilates trening za cijelo tijelo na bosu lopti s elastičnim gumama (video)
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Odlučila sam se na prikaz Pilates vježbi s elastičnim gumama jer je Pilates tehnika vježbanja specifična. Osim što vježbama istovremeno jačamo jednu i istežemo drugu mišićnu skupinu, ove vježbe raditi ćemo u čarapama ili bosi što uvelike aktivira mišiće
Programi treninga
27.2.2017. Najčešće greške koje žene rade u teretani
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Ako vam se događa da već neko vrijeme vježbate u teretani i ne postižete rezultate, u sljedećem ćete tekstu pronaći moguće razloge tome!
Savjeti za vježbanje
16.11.2016. Osobni trener odgovara na najčešće postavljena pitanja svih rekreativaca
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Osim prostora, ljudi i puno neobičnih programa na koje se mogu upisati, puno je nejasnoća s kojima se novi vježbači susreću. U ovome članku pokušat ću vam razjasniti neke od njih.
Savjeti za vježbanje
28.9.2016. Tjedni program treninga cijeloga tijela sa samo jednim parom bučica (video)
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Zdravo i optimalno rekreativno vježbanje sastoji se od 3-4 treninga tjedno. Zato slijedi prikaz treninga koji su raspoređeni po danima u tjednu i obuhvaćaju aktivne dane i dane za odmor.
Programi treninga
19.7.2016. 10 vježbi za lijepo oblikovana leđa koje možete odraditi kod kuće
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Ženska leđa posebno dolaze do izražaja u ljetnim mjesecima. Osim standardnih ženskih atributa, stražnjice, nogu i trbuha, lijepa leđa su nešto što će u otvorenim haljinicama sigurno plijeniti pažnju.
Opisi vježbi
30.5.2016. Isprobajte ovih 10 vježbi za super oblikovane noge!
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Postoji puno vježbi kojima možemo lijepo oblikovati noge, a da pritom ne koristimo veliko vanjsko opterećenje – poput utega, šipki i sl. Vlastito tijelo ili samo rekvizit u funkciji potpore tijelu mogu biti dovoljno opterećenje i aktivirati mišiće na potp
Opisi vježbi
8.8.2014. 12 pilates vježbi na TRX-u koje morate probati!
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Poznato je da je jedna od glavnih karakteristika pilatesa jačanje jedne mišićne skupine i istovremeno istezanje druge mišićne skupine. Osim poznatih rekvizita: velika lopta, valjak, elastična traka, štap, kao rekvizit možemo iskoristiti i TRX!
Opisi vježbi
14.7.2014. Pilates - zašto ga uvrstiti u svakodnevni trening
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Dolaskom pilatesa na naše prostore, javio se popriličan boom i navala na taj „novi“ program vježbanja. Svi su odjednom ostavili tenisice i pribjegli „novom“ vježbanju jer, to je hit u svijetu, time se bave glumice i sve izgledaju fantastično! Istina, ima
Fitness discipline
25.4.2014. Prednosti grupnog vježbanja u odnosu na samostalan rad u teretani
Tanja Bolf Rudman, prof. kineziologije
Grupni programi/treninzi prvenstveno su uvedeni, još odavna, kao tjelovježba za žene. Nije bilo prihvaćeno da u istim prostorijama vježbaju i muškarci i žene. Žene su se tako separirale i na spomen grupnog treninga prvenstveno nam je slika u glavi grupe ž
Fitness discipline