8.3.2019. Za sve djevojke: Evo kako do izvedbe prvoga "pravog" zgiba!
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Zgib je osnovna vježba za snagu leđa koja je vrlo zahtjevna za većinu ženske populacije, no to nije nikako razlog za izbjegavati je. Naprotiv, u nastavku teksta pokazat ću vam kako je trebate uvrstiti u svoju treningu rutinu.
Savjeti za vježbanje
27.12.2018. Prema vašem cilju: Cjeloviti primjeri treninga s vlastitom težinom
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Vrlo praktični i učinkoviti sustavi treninga koji niti malo ne zaostaju pred drugim.
Programi treninga
30.11.2018. Kojim vježbama smanjiti krutost stražnjih mišića natkoljenice (stražnje lože)?
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Puno ozljeda se javlja kod sportaša i rekreativaca kod ovih mišića, a jedan od glavnih razloga je krutost i skraćenje.
Savjeti za vježbanje
14.11.2018. Za napredne vježbače: Metodika muscle upa na gimnastičkim karikama
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Kada vam ostale vježbe za razvoj snage gornjeg dijela tijela dosade, probajte ovu vrlo učinkovitu. Samo za napredne vježbače!
Opisi vježbi
29.10.2018. Što učiniti ako nikako ne možete postići mišićni rast (hipertrofiju)?
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Hipertrofija, uvijek željeno stanje svakog vježbača u teretani koja bi trebala biti gotovo automatski kao nusprodukt vježbanja s opterećenjem, no ponekad to ipak nije tako jednostavno.
Savjeti za vježbanje
23.10.2018. Trebate samo 10 minuta: Evo kako poboljšati mobilnost ramenog zgloba!
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Rame je najpokretljiviji zgob u ljudskom tijelu, ali i najviše sklon ozljedama. Iz tog razloga potrebno mu je posvetiti dodatnu pozornost kako bi mogao biti što funkcionalniji.
Savjeti za vježbanje
15.10.2018. Kako poboljšati eksplozivnost trupa i donjih ekstremiteta (4 primjera treninga)
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Ova vrlo važna inačica motoričke sposobnosti snage vrlo je važna i kao takva jako zastupljena u većini sportova.
Savjeti za vježbanje
20.9.2018. Kako vježbama mobilnosti poboljšati čučanj?
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Dobro poznavanje pravilne izvedbe i dovoljna razina jakosti i izdržljivosti nisu garancija za dobar čučanj. Ako isključivo želimo samo prednosti od ove vježbe, a ima ih puno, potrebno je malo više se pozabaviti bitnim detaljima koji čine kvalitetniju sliku.
Savjeti za vježbanje
12.9.2018. Čučanj kao uvod u olimpijska dizanja: Kako se pravilno zagrijati i detalji ispravne izvedbe
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Za ovaj sport i ovakav sistem treninga prije su samo znali profesionalni sportaši, međutim to danas više nije tako te sve je popularniji i kod treninga odličnih rekreativaca koji žele unaprijediti svoje performanse.
Savjeti za vježbanje
13.8.2018. Idealan plan: Kako postići definiciju, a pritom ne izgubiti mišićnu masu?
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Mišićna definicija, stanje smanjenja količine masnog tkiva kako bi bila što bolja vidljivost mišića. Stanje forme koje svatko tko je ikada trenirao s utezima bar jednom i poželio postići.
Savjeti
1.8.2018. Za lakše planiranje treninga: Koji su energetski sustavi i kako oni utječu na rezultate?
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Kako pojedinim sistemom treninga možemo utjecati točno na oslobađanje energije koju želimo. Dobro poznavanje i baratanje energetskim sustavima omogućava puno brži put do ostvarenja napretka i ciljeva koje ste si postavili.
Savjeti za vježbanje
11.7.2018. Koje su motoričke sposobnosti i kako ih testirati?
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Motorička sposobnost je sposobnost pravilne i učinkovite izvedbe pokreta, kretnji ili voljno zadržavanje željene pozicije pod utjecajem nekih vanjskih sila i čimbenika.
Savjeti za vježbanje
6.7.2018. Kako isplanirati i isprogramirati trening za najbolje rezultate?
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Kako ostvariti maksimalan napredak? Što je program treninga i što sve treba sadržavati jedan program treninga uz pomoću kojeg ćete lakše ostvariti svoj napredak?
Savjeti za vježbanje
2.7.2018. „Trigger point“ metoda opuštanja - samomasaža kojom smanjujemo bol i poboljšavamo kretanje
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Najčešći uzrok boli su oštećenja mišićnog tkiva u obliku čvorova (trigger point) koja dovode do restrikcije u pokretu, oslabljenju mišića i do pojave boli.
Savjeti za vježbanje
13.6.2018. Koliko je važno i kako izvoditi miofascijalno opuštanje, istezanje i vježbe mobilnosti?
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Svaki trening i trenažni proces, uz glavni dio treninga, mora sadržavati i dio vremena koje je posvećeno miofascijalnom opuštanju, istezanju i vježbama mobilnosti. 
Savjeti za vježbanje
4.6.2018. Što je FMS (Functional Movement Screen), čemu služi i kako se provodi?
Robert Buronji, kondicijski i osobni trener
Za FMS testiranje potreban je FMS tool kit, palice i daske te mjerni metar kojim se mjeri dužinu potkoljenice i dužinu dlana. Testiranje se izvodi kroz 7 zasebnih testova.
Savjeti za vježbanje