2.12.2014. Kettlebell zamah (swing)
Marino Bašić, prof. kineziologije
Kettlebell zamah spada u balističke vježbe koje se izvode s kettlebellom. To je ujedno osnovna vježba koja se prva uči kad se počne vježbati sa kettlebellom i na koju se kasnije nadovezuju druge vježbe poput nabačaja i trzaja. Ako nju usavršimo, mož
Opisi vježbi
26.7.2014. Izdržaji na otvorenom prostoru - isprobajte na plaži! (2.dio)
Marino Bašić, prof. kineziologije
U drugom dijelu članka pokazati ćemo neke vježbe također izdržaja koje pogađaju druge mišićne grupe. Lagane su za izvođenje, a mogu se kombinirati sa vježbama iz prvog dijela članka.
Opisi vježbi
23.7.2014. Izdržaji na otvorenom prostoru - isprobajte na plaži! (1.dio)
Marino Bašić, prof. kineziologije
Kroz provođenje izometričkog vježbanja može se dovesti da znatnog povećanja snage svake osobe. Takve vježbe se mogu izvoditi sa vlastitim tijelom, potrebno je malo vremena i malo prostora.
Opisi vježbi
19.2.2010. Tabata – metoda za povećanje mišićne mase i smanjenje potkožnog masnog tkiva
Marino Bašić, prof. kineziologije
Tabata se sastoji od 20 sekundi vježbanja i 10 sekundi pauze koje se izmjenjuju kroz 8 serija. Ova metoda vježbanja se može koristiti kod svih vježbi: bench pressa, sklekova, preskakanja vijače, skokova itd.
Programi treninga
5.11.2009. Mrtvo dizanje klasičnim načinom - deadlift
Marino Bašić, prof. kineziologije
U ovom članku ćemo analizirati jednu od najboljih vježbi koju možete izvoditi u teretani sa dvoručnim utegom. Riječ je o mrtvom dizanju (dead lift).
Opisi vježbi
6.9.2009. Kombinacija girji s drugim sadržajima treninga
Marino Bašić, prof. kineziologije
U prethodnim tekstovima pisali smo što su girje, opisali smo pojedine vježbe koje se mogu izvoditi s njima te smo objasnili različite sustave treninga s girjama. U ovom tekstu posvetiti ćemo se kombinaciji girja s drugim rekvizitima i drugim sadržajima.
Programi treninga
22.4.2009. Čučanj - kralj svih vježbi, 2.dio
Marino Bašić, prof. kineziologije
U drugom dijelu članka ćemo analizirati još neke varijante koje se manje koriste, a isto tako mogu biti učinkovite u razvoju jakosti, a ujedno i zanimljive
Opisi vježbi
26.1.2009. Vježbe za trbuh sa dvoručnim i jednoručnim utezima
Marino Bašić, prof. kineziologije
U ovom članku opisujemo određeni broj vježbi za jačanje mišića trbuha koje se izvode s utezima.
Opisi vježbi
29.10.2008. Čučanj - kralj svih vježbi
Marino Bašić, prof. kineziologije
Često se sa razlogom čučanj naziva kraljem vježbi. Prilikom izvođenja čučnja (pogotovo sa dvoručnim utegom) aktivira se cijelo tijelo. Najviše su opterećene noge (poglavito kvadricepsi), zatim donji dio leđa, trbuh i ostali dijelovi tijela.
Opisi vježbi
7.9.2008. Upute za voditelje fitness centara
Marino Bašić, prof. kineziologije
Voditelji fitness centara trebaju uzeti u obzir što se sve može dogoditi prilikom vježbanja u njihovom prostoru te se trebaju pripremiti da sve moguće negativne događaje svedu na minimum.
Savjeti za vježbanje
14.7.2008. Provodite lagane vježbe i na plaži !
Marino Bašić, prof. kineziologije
Za provođenje ovog treninga potrebno vam je samo 15 – 20 minuta, a vježbe su lagane za izvođenje odnosno ne treba puno vremena da se savlada pokret.
Opisi vježbi
15.4.2008. Upute za izvođenje opasnijih vježbi s utezima
Marino Bašić, prof. kineziologije
Posebnu pažnju prilikom vježbanja sa utezima treba posvetiti onim pokretima gdje se uteg podiže iznad glave (vojnički potisak, trzaj, izbačaj i dr.).
Savjeti za vježbanje
18.1.2008. Različiti sustavi treninga s girjama
Marino Bašić, prof. kineziologije
Postoje različiti sustavi treninga koji se obično koriste u treningu. Neke od tih metoda se mogu koristiti i u treningu s girjama. Na taj način možemo napraviti veću količinu rada u kraćem vremenu.
Programi treninga
20.11.2007. Kombinirana dizanja sa utezima
Marino Bašić, prof. kineziologije
Dvoručnim i jednoručnim utezima u teretani se može izvoditi velik broj različitih varijanti vježbi. Jedan od načina je izvođenje vježbi jednu za drugom sa istim utegom sa najmanjom mogućom pauzom između njih.
Opisi vježbi
2.10.2007. Korištenje lanaca u treningu snage
Marino Bašić, prof. kineziologije
U ovom radu ćemo pričati o jednoj relativno novijoj metodi treninga, a to je upotreba lanaca u treningu (većinom treningu snage).
Programi treninga
27.8.2007. Uloga i važnost asistencije prilikom vježbanja sa utezima
Marino Bašić, prof. kineziologije
Često smo u fitness centrima svjedoci nepravilne asistencije prilikom različitih vježbi. Pogotovo se to dešava kada osobe rade sa velikim težinama što može biti izrazito opasno.
Savjeti za vježbanje
1.7.2007. Trening sa rekreativcima (nesportašima)
Marino Bašić, prof. kineziologije
Treninzi se ne provode samo sa zdravim sportašima nego i sa rekreativcima koji imaju drugačije ciljeve i potrebe.
Savjeti za vježbanje
17.5.2007. Trening s girjama – drugi dio
Marino Bašić, prof. kineziologije
Jedna od osnovnih vježbi je zamah. To je osnova za druge pokrete sa girjama koje su balističkog karaktera.
Opisi vježbi
15.5.2007. Trening s girjama – prvi dio
Marino Bašić, prof. kineziologije
Trening sa girjama – prvi dio
Programi treninga
5.3.2007. Trening snage kod djece – drugi dio
Marino Bašić, prof. kineziologije
Trening snage kod djece – drugi dio
Savjeti za vježbanje
2.3.2007. Trening snage kod djece – prvi dio
Marino Bašić, prof. kineziologije
Trening snage kod djece – prvi dio
Savjeti za vježbanje