25.3.2019. Za napredne vježbače: 5 varijacija naprednih sklekova
Borna Butijer, osobni trener
Predstavljamo sklekove kao zanemarenu vježbu te donosimo razloge zašto ih se trebala uvrstiti u svačiju rutinu.
Savjeti za vježbanje
18.3.2019. Pilates lopta - trening za trbuh kod kuće!
Borna Butijer, osobni trener
U ovom članku ćemo se pozabaviti s pilates loptom i njenom primjenom u treningu trbuha kod kuće.
Programi treninga
11.3.2019. Mobilizacija hamstringsa (zadnjih loža) - ključ prevencije ozljeda i bolova u donjim ekstremitetima
Borna Butijer, osobni trener
Naučite koji su problemi koje stvaraju skraćeni mišići stražnje strane natkoljenice te počnite s provedbom korektivne rutine.
Savjeti za vježbanje
4.3.2019. Muče vas bolovi u gornjem dijelu leđa? Donosimo vježbe za smanjenje boli!
Borna Butijer, osobni trener
Donosimo način ispravljanja kifotičnog, lošeg držanja te pomoć u prevenciji ove vrste bolova.
Savjeti za vježbanje
25.2.2019. Kad vas "presiječe" u leđima: Kako se riješiti bolova i neugode koju donosi protruzija diska?
Borna Butijer, osobni trener
Predstavljanje problema protruzije diska i metode rješavanja problema te ublažavanja simptoma.
Ozljede i bolesti
21.2.2019. Za hrabre: Rutina zagrijavanja od koje će vam se zavrtjeti u glavi!
Borna Butijer, osobni trener
Ukazujemo na važnost zagrijavanja kao sastavnog dijela trenažnog procesa te demonstriramo rutine izvođenja zagrijavanja.
Programi treninga
18.2.2019. Poboljšajte pokretljivost i funkcionalnost: 4 vrste istezanja za poboljšanje mobilnosti cijelog tijela
Borna Butijer, osobni trener
U članku o istezanju kao sredstvu poboljšanja mobilnosti cijeloga tijela opisali smo i demonstrirali 4 vrste istezanja.
Savjeti za vježbanje
30.1.2019. Usavršite svoj deadlift - 5 ključnih stavki za pravilnu izvedbu
Borna Butijer, osobni trener
U članku ćemo prikazati 5 ključnih stavki za bolju, efikasniju i sigurniju izvedbu mrtvog dizanja.
Opisi vježbi
28.1.2019. Hip hinge - temelj za dobar deadlift
Borna Butijer, osobni trener
U ovom članku ćemo prikazati metodski postupak tzv. "hip hingea", pokreta koji će vam sigurno olakšati izvedbu i dovesti vas do savršene pozicije za izvedbu kvalitetnog deadlifta.
Savjeti za vježbanje
10.1.2019. Koliko duboko možete čučnuti? - Mali vodič za "ass to grass" čučanj
Borna Butijer, osobni trener
Činjenica jest da je duboki čučanj dragulj svakog vježbača koji ga može izvesti pravilnom tehnikom.
Savjeti za vježbanje