15.6.2010. Pravilno zagrijavanje i energija - preduvjet svakog vježbanja!
Ana-Marija Jagodić Rukavina, mr. kineziologije
Pravilno zagrijavanje je neophodno za: podmazivanje zglobova, zagrijavanje vezivnog tkiva, aktiviranje živčanog sustava i „punjenje“ krvožilnog sistema.
Savjeti za vježbanje
7.6.2010. Aerobni trening ili trening izdržljivosti - je li zaista najbolji?
Ana-Marija Jagodić Rukavina, mr. kineziologije
Aerobni trening se često smatra najboljim načinom tjelovježbe bez obzira na dob i životno razdoblje, bilo da želite smršaviti, spriječiti bolesti srca ili jednostavno biti zdravi. No, je li to doista tako?
Savjeti za vježbanje
3.2.2010. Fitness imunološkog sustava
Ana-Marija Jagodić Rukavina, mr. kineziologije
U zdravom tijelu zdrav duh. Još kao mali smo naučili ovu rečenicu iako nas godinama ubrzani i stresni ritam života natjera da se nje sjetimo svaki put kad nam imunitet oslabi i obolimo.
Ozljede i bolesti
10.12.2009. Mišićni zamor i muskulfiber - kako prevenirati i izbjeći?
Ana-Marija Jagodić Rukavina, mr. kineziologije
Ako intenzivno naprežemo naše mišiće tijekom dužeg vremenskog perioda, dolazi do mišićnog zamora, koji je dobro poznat svim sportašima i aktivnoj populaciji.
Savjeti za vježbanje
24.11.2009. Body tehnika - budućnost klasičnog pilatesa, 2.dio
Ana-Marija Jagodić Rukavina, mr. kineziologije
Dovoljna potrošnja kalorija, uz pravilnu ishranu, je glavni preduvjet za kontrolu tjelesne težine. Analizom potrošnje kalorija u pojedinoj dobnoj skupini, ustanovit ćemo potrošnju energije kod klasičnog Pilatesa i Body tehnike.
Fitness discipline
18.11.2009. Body tehnika - budućnost klasičnog pilatesa
Ana-Marija Jagodić Rukavina, mr. kineziologije
Klasična pilates metoda je sistem rada temeljen na vježbama istezanja i snage koje u teoriji imaju podjednaku zastupljenost tijekom sata. Budući da se svako ljudsko postignuće unapređuje i usavršava, isto se događa i s pilates tehnikom.
Fitness discipline