New Posts New Posts RSS Feed - Molim mišljenje oko prehrane
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

Molim mišljenje oko prehrane

 Post Reply Post Reply
Author
benjaminpožega View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 13 Prosinac 2017
Location: Pozega
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote benjaminpožega Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Molim mišljenje oko prehrane
    Posted: 17 Prosinac 2017 at 19:24
Dobar dan svima.

Kao što piše u naslovu ovog teksta, ovdje sam da potražim savjet vezan uz prehranu. Odmah da napomenem kako nikad nisam bio tip koji ide u teretanu, pati se s utezima i sličnim stvarima. Više sam od onih koji se dovode u formu tako da šetam, bicikliram, igram nogomet i povremeno badminton. Dakle, nije mi problem svaki dan prehodati 7-10km, jednostavno se tako odmorim.
No, ono radi čega sam ovdje je prehrana. Ove godine krajem travnja brat i ja smo pronašli plan prehrane koji je uključivao dnevni unos od 1700 kalorija. Krenuli smo s time u nadi da ćemo smršaviti. Ja sam smršavio u mjesec i pol dana nekih 8 kila, s time da sam se svaki dan ubijao na biciklu, ergometru, nogometu ili šetnjom. Nakon toga je došlo ljeto, jednostavno sam prestao s tim tretmanom i kile su se vratile, iako ne sve (7 je 7, nije 8 :D ). Prvog dana rujna ponovno sam krenuo s tim planom prehrane, držim ga se i danas nakon 4 mjeseca i smršavio sam 7 kila koje su se bile nataložile na meni preko ljeta.
Moram priznati kako nisam od onih koji će početi odmah jesti nekakve zobene i slične pahuljice. Jedem sve kao što sam jeo cijelog života, samo je caka u tome što stvarno brojim svaku kaloriju. Nije mi problem pojesti niti pola pizze ili nekakav burger s krumpirićima, ali znam kako ću ih kroz sljedeća dva dana morati odraditi kroz hodanje ili nekakav sport, dnevno prehodam u prosjeku kroz ova 4 mjeseca 7km. Moram još jednom spomenuti kako nisam tip koji šeta po teretanama, jednostavno se ne vidim u tome, više sam tip za hodanje ili bicikliranje.
Zanima me mišljenje onih koji su ovdje malo iskusniji o ovakvom načinu prehrane u kombinaciji s hodanjem i bavljenjem sportom. Dakle, prehrana se sastoji od 1700 kalorija dnevno, isto tako gledam da jedem namirnice koje su lako probavljive s obzirom da imam problema sa zatvorom. Što se tiče pića, većinom pijem vodu i čaj (planinski, đumbir, menta), u jako rijetkim prilikama popijem jedno pivo kao npr. nakon nogometa (čak i ovdje ima jedan članak koji govore kako jedno pivo nakon malo žešće tjelovježbe nije toliko strašno). Još jednom napominjem kako sam na ovom režimu jer želim smršaviti, ali to želim da ide postupno kao što dosad i ide bez nekakvih mučenja u teretani. Stoga, molim mišljenje. Unaprijed zahvaljujem svima.
Back to Top
protejini View Drop Down
Cita FAQ
Cita FAQ
Avatar

Joined: 05 Ožujak 2015
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote protejini Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24 Travanj 2018 at 13:10
Bok, nadam se da si soš u treningu i da nisi odustao od plana a ako si ga ostvario onda super. Iskreno 1700 kalorija je malo premalo po mom mišljenju za početak dijete još pogotovo ukoliko si se počeo baviit tjelesnom aktivnošću.
Moj savjet bi ti bio da ukoliko ne planiraš ići u teretanu i dobiti nešto mišićne mase (što značajno pomaže u mršavljenju jer teža osoba s više mišića troši i više kalorija čak i dok miruje) svakako smanji kalorijski deficit. Ovako si previše ograničen i moraš jako paziti što jedeš što nije u svakodnevnom životu jednostavno. Postepeno kroz neka 3 tjedna povećaj kalorijski unos na nekih 2500 uz jednaku tjelesnu aktivnost. Pazi da od toga jedeš nekih 1.5g proteina po kilogramu tjelesne težine te masnoće na nekih minimalno 0.6g po kilogramu. Radi hormona savjetujem ovakav unos masnoća a ne još niži. Kažeš pojedeš pola pizze ponekad... to ti je nekih 800 do 1000 kalorija ali nutritivno jako siromašno (nema značajnije količine vitamina i minerala). Pokušaj takav obrok imati jednom svakih 10 dana kad ćes se malo ispuhati a inače pokušaj jesti više kvalitetnog crvenog i bijelog mesa, ribe i mliječnih proizvoda (light ali pazi da nije prepunjen šećerima).
Vidim da i sam dosta znaš pa ti neću pametovati puno. Čini mi se da znaš šta radiuš jedino po mom mišljenju eto malo predrastično si krenio u taj proces mršavljenja sa 1700kcal.
Kažeš imaš zatvor. Preporuka ti je jesti 10g vlakana za svaku 1000 kcal značu ako jedeš 2000kcal trebao bi uzeti 20g vlakana. Njih imaš najviše u voću i povrću pogotovo kruška, jabuka i banana imaju oko 4g po komadu.
Još jedna stvar za kraj. Pokušaj pratiti aktivnost koju radiš svaki dan da znaš koliko si točno prohodao, istrčao ili štagod. Bit će ti lakše na taj način i prilagođavati prehranu. Isto tako dokazano je da refeed day (po naški dan prejedanja) svako 10-15 dana nije loša stvar a ne dobivaš gotovo nimalo sala zbog toga što ti u tom periodu obnavljaš glikogen u mišićima (zalihe ugljikohidrata) koji je potreban za energiju.
Pozdrav, nadam se da sam ti bio od pomoći




Back to Top
 Post Reply Post Reply
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.