New Posts New Posts RSS Feed - FIT 2013 - White_Insane
  FAQ FAQ  Forum Search   Events   Register Register  Login Login

FIT 2013 - White_Insane

 Post Reply Post Reply Page  <1234 31>
Author
White_Insane View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 07 Travanj 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 1065
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote White_Insane Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Veljaca 2014 at 17:41
Ne znam zašto te ne veseli :)
Ja sam se toliko odučio od uh-a da uopće ne vidim razliku kad jedem ili ne :DD
Baš mi odgovara ne jest :D
Life is a journey full of adventures !!
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Veljaca 2014 at 09:40
Originally posted by White_Insane White_Insane wrote:

Hvala matelula, a čim mi gymka samo plješće bez kritika onda znači da je dobro.
A di se ostatak ekipe pogubio? Ja mislio spojit ću se morat čitat postova puno, kad ono samo dvoje c-c-c-c heehhee

da da attention whore sam šta ćete xD

samo jako naprijed svi :D


LOL Prije bih ti kritiku stavila na jelovnik ali odavno sam odustala od toga Big smile Ne znam zašto me ta keto ne veseli na duže staze :)


A  before/after slike su dan-noć tako da se nemam šta žalit, bome si se naradio Smile
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
White_Insane View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 07 Travanj 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 1065
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote White_Insane Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11 Veljaca 2014 at 00:25
Ruka, podlaktica i listovi mora još jedno 2-5cm narast, al to je ubijanje, vidit ćemo što će se desit i koliko ću uspijet napravit.
što se tiče ljeta? a ne ne ne PROLJEĆE xD

Life is a journey full of adventures !!
Back to Top
davor23 View Drop Down
The Boss
The Boss
Avatar

Joined: 12 Svibanj 2009
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 7174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote davor23 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Veljaca 2014 at 23:26
Evo i mene.. svaka cast!! Stvarno se vide promjene... sad jos jace da nas iznenadis pred ljeto :)))
I believe whatever doesn't kill you, simply makes you ... stranger
Back to Top
avangarde View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 31 Svibanj 2012
Location: Osijek
Status: Offline
Points: 4028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote avangarde Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Veljaca 2014 at 23:24
uh big like na ruke
cookies are for pussies
Back to Top
White_Insane View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 07 Travanj 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 1065
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote White_Insane Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Veljaca 2014 at 23:19
Hvala matelula, a čim mi gymka samo plješće bez kritika onda znači da je dobro.
A di se ostatak ekipe pogubio? Ja mislio spojit ću se morat čitat postova puno, kad ono samo dvoje c-c-c-c heehhee

da da attention whore sam šta ćete xD

samo jako naprijed svi :D
Life is a journey full of adventures !!
Back to Top
Gym_girl View Drop Down
Fit moderator
Fit moderator
Avatar

Joined: 29 Lipanj 2009
Location: RI
Status: Offline
Points: 9201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Gym_girl Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Veljaca 2014 at 10:20
Odlično Clap
"To lead the orchestra, you have to turn your back on the crowd."

Nutricionist & Fitness instruktor
Precision Nutrition Certified Coach Level 2

You're welcome here: [email protected]

Back to Top
matelula View Drop Down
Viden/a u gymu
Viden/a u gymu
Avatar

Joined: 28 Prosinac 2012
Status: Offline
Points: 295
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote matelula Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10 Veljaca 2014 at 08:35
Inace ne komentiram teme nego samo gledam sta se dogada al ovo moram komentirat svaka cast koja promjena od one prve slike!! Big like!
No matter how many mistakes you make or how slow you progress, you are still way ahead of everyone who isn’t trying. - Tony Robbins
Back to Top
White_Insane View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 07 Travanj 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 1065
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote White_Insane Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09 Veljaca 2014 at 20:40
Hoj ljudi, šta ima ?

Evo mini update, znam da me nema al takvi su rasporedi : )
Red rad i disciplina.
Obje slike su od početka mjeseca. Od onda jači šreding i već sada su rezultati, al kad završim za cca mjesec dana + onda ću stavit 4 fotke 0-30-60-90 dana da se vidi transform.

Jako sam zadovoljan za sada :)
Keto sam bio stao jedno vrijeme da se izbacim iz njega.
Prije 3 tjedna sam ga opet krenuo od nule, sada smanjujem intervale punjenja i unos masnoća. nije mi problem držati se bilo čega ma makar mi se vrtilo, motiviran sam kao i inače ništa više ništa manje već eto imam cilj i držim se što mi piše i što sam si zacrtao. Nisam nit opterećen ni ništa već čisto obično na sve to gledam i razmišljam s obzirom da je sam stil treninga i prehrane ušlo pod kožu i kao druga priroda mi je, nemam nikakve želje ni porive niti da varam. Jedino što me ubije je to što želim i više trenirat pa onda moram se smirit jer sam onak hiperaktivan i pun energije al ne smijem se pretreniravat da ne umanjim rezultat.

Eto slike:
slika1
slika2





Edited by White_Insane - 09 Veljaca 2014 at 20:42
Life is a journey full of adventures !!
Back to Top
Scarpetta View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 02 Kolovoz 2012
Status: Offline
Points: 1819
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Scarpetta Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20 Sijecanj 2014 at 21:56
Vajtić pa di si ti?
Kako ide....
Back to Top
veky81 View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 17 Svibanj 2013
Location: Istra
Status: Offline
Points: 935
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote veky81 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27 Prosinac 2013 at 09:36
Ma neke vježbe znam..al neke ne pa cu to malo izvidit i probat!!
Back to Top
White_Insane View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 07 Travanj 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 1065
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote White_Insane Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Prosinac 2013 at 23:09
yeste :)
mene onako baš fino razbudilo :D
Life is a journey full of adventures !!
Back to Top
veky81 View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 17 Svibanj 2013
Location: Istra
Status: Offline
Points: 935
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote veky81 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Prosinac 2013 at 20:28
Hvala!!
NIsam baš neki strucnjak, al ovaj trening gore bi bio jedan fullbody?
Back to Top
White_Insane View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 07 Travanj 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 1065
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote White_Insane Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Prosinac 2013 at 18:56
znaci ako imaš radnu seriju inace 4x10 i radiš sa istom težinom tipa 50 kila, onda 50posto toga bi bilo 25kila ili 30 :)
Life is a journey full of adventures !!
Back to Top
veky81 View Drop Down
Mixa shakeove
Mixa shakeove
Avatar

Joined: 17 Svibanj 2013
Location: Istra
Status: Offline
Points: 935
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote veky81 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26 Prosinac 2013 at 11:15
Molim te, što znaci ovo u zagradama 50-60% radne serije ??
Back to Top
White_Insane View Drop Down
Pali po spravama
Pali po spravama
Avatar

Joined: 07 Travanj 2010
Location: Croatia/Hrvatska
Status: Offline
Points: 1065
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote White_Insane Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25 Prosinac 2013 at 16:45
Ola evo ljudi moj christmas meni i workout:

dorucak 3 jaja i salate-cikle
marenda 200g sira, 2žlicice mljevenih lanenih
rucak zdjelica salate, tanjur juhe, 4 mala pecena krumpira, 2 komada rolade od mesa sa šampinjonima i sirom cca 300grama
medjuobrok 200sira i 2kolacica
vecera 2 komada pohanog mesa cca 200g, zdjelica francuske salate.

prakticki kao da ni nema cheata xD

Moj današnji workout:
24.12.
24vježbe 12ponavljanja
1. zgibovi nadhvat široki
2. dijamanti sklekovi
3. sklopka (trbušnjaci)
4. cucnjevi (sa guzicom do peta xD ruke iza glave,3sec dolje 3sec gore)
5. zgibovi podhvat uski (sporije dolje)
6. široki sklekovi (sporije dolje tako da se i ledja poprilicno osjete)
7. touch the sky sa utegom
8. explozivni cucnjevi sa skokom (ispružit noge tek toliko da se odvojite od poda, te duboko dolje kao i kod cucnjeva prije skroz do dna)
9. power clean sa cucnjom (50posto radne serije, šipka ili dva kettlebella)
10. snatch (50posto radne serije sa kettlebellom x12 po ruci)
11. biceps pregib (60-80posto radne serije, šipkom 3sec gore 3sec dolje)
12. triceps dipovi (na karikama ili na 2 stolice ili na spravi kako možete, što vam odgovara, sporo)
13. deadlift (60posto radne serije, 5sec dolje, cim dublje)
14. military press (60posto radne serije, šipkom)
15. bocni trbušnjaci na šipci (uhvatit se kao za zgibove te podizat skvrcene noge u stranu x12 svaka strana)
16. sklekovi normalni (sa pljeskom tko želi ili 3sec dole i 3sec gore )
17. stiff leg deadlift (60posto radne serije, cim ravnije noge, sporo spuštanje)
18. listovi jednonožno (sa utegom proizvoljne težine, na stepki-stepperu i sl. sporim ritmom)
19. arnoldov potisak bucicama (60posto radne serije, sjedeci ili stojeci)
20. biceps hammer pregib (60posto radne serije, sporo dolje)
21. jednorucna triceps extenzija bucicom (sjedeci ili stojeci, sporo dolje, x12 po ruci)
22. veslanje u pretklonu (60posto radne serije, zadržat u najvišoj tocki i spojit lopatice što više, sporo izvodjenje)
23. obrnuti biceps pregib za podlaktice(50posto radne serije, cim sporije ponavljanja gore i dolje cca 3-5sec gore i dolje)
24. burpees sa skokom i sklekom

Have a Lifting and Shreding Christmas to all :* If you want buff eat more xD
Life is a journey full of adventures !!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 31>
  Share Topic   

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.14
Copyright ©2001-2012 Web Wiz Ltd.